1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    In de USA willen 8.6 miljoen mensen een PS3 geloof ik. Die verkoopt dus wel :+

    Idd. Hoef je niet uit je stoel als je hem moet rebooten :9
     
  2. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat maar een raar onderzoek... Ze hebben er al in eerste instantie geen rekening mee gehouden hoeveel mensen al bereid zijn geweest die 360 voor de hele prijs te betalen..
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, willen! Iedereen wilt wat, een auto, HDTV of een PS3. Maar heb je de geld daar voor over, ik zou ook een PS3 willen. Dan kan ik ook stemmen van 'ik kies voor de PS3', maar zal ik het kopen...Nee. Dan moet je ook zien hoeveel van deze mensen, hebben er 600 euro voor over om een PS3 te halen. Ik zeg de waarheid ik denk dat ongeveer de helft van die 8.6 miljoen er 600 euro voor over hebben.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel een ps3... maar ik zie niet gebeuren dat ik binnen de komende jaren ineens 600 € heb...
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoort dat ze over 3 jaar de prijs van de PS3 zakt naar 300 euro, waarschijnlijk PS3 20 GB versie dan.
     
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh na 3 jaar al....
     
  7. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ofniet;) , denk dat dat wel sneller gebeurt, Sony gaat denk ik net als bij de ps2 eerst vollop geld vragen van de echte die hards. En vervolgens droppe ze de prijs gigantisch. Denk dat je binnen 1,5 jaar van de launch de premieum al kunt halen voor 300.

    Of hoesnel halveerde de prijs van de PS2 welniet? sony houd ervan om de PS3 met de PS2 te vergelijken, dus dacht waarom ook niet...

    3 jaar lijkt me zoiezo stug, dat zou vet lang zijn, dan zou de nieuwe generatie al bijna zijn intrede doen, vooral bij de xdoos...



    Heb eigeijk wel een vraag:
    Wat gaat sony doen aan zijn achterstand, zou deze steeds groter worden? Of gaan ze 2 jaar naar de EU launch al de PS4 presenteren?

    Ik bedoel dat zou echt achterlijk snel zijn, hebbe wij hier net de console in huis komt Sony aankakken met een opvolger,Maar tegelijkertijd is het niet ondenkbaar aangezien microsoft nu ook niet stil zit. Die is inmiddels al 2 jaar bezig en aangezien die console 4 - 5 jaar levensduur heeft. Sony moet wel volgen als microsoft aankomt zetten met een nieuwe xdoos.

    mrxbox weet jij mischien de geschate levensduur van de xbox360? (niet hoelang er spellen voor worden gemaakt, maar hoelang het zou duren voor de opvolger zijn intrede doet)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    in 2009 verwacht ik toch wel de nieuwe Xbox, en in 2010 PS4 ever.
     
  9. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht al ben niet de enige, ik verwacht precies het zelfde. Maar dan zou ik dus nu noooit een PS3 halen, al zou ik hem zo supper graag willen. Ik bedoel na al dat wachte kun je net zo goed nog 2 jaar wachte en vollop gaan geniete van de ECHTE NEXT GEN;)

    Ik ga iig deze keer voor de WII, zie bij de volgende generatie wel of het een xbox of PS4 wordt(nee niet de opvolger van de wii, die kan nooit beter worden:9 ). Word wel zwaar bale voor alle PS3 fans als hun de console hebben, en binnen nog geen 2 jaar de PS4 al uitkomt. Dat zou tog om te janke zijn?
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    of in 2010 ga ik PS3 halen, flink afgeprijsd dan :p. Tenzij de nieuwe generatie me echt me aantrekt.
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dat onderzoek ging ook juist om het bereid zijn om 600eu uit te geven voor de ps3. Dus niet of je een ps3 wilt.

    En er zijn al 6miljoen 360's verkocht. Dus ongeveer 3miljoen in US.
    Als je dat optelt bij de 800.000 van het onderzoek, kom je uit op 3.8miljoen.
    Dat is nog steeds minder dan de 8.9 miljoen dat de ps3 scoort.
    maar ach het blijft een onderzoek, maar ik denk persoonlijk dat de ps3 het populairst zal zijn of al is eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  12. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou goed kunnen, dit omdat ik eens ergens eerder een server verhaal heb gelezen;) , dat in Europa erg lastig is om te hanteren ( europa heeft niet 1 soort BTW zoals japan en US ). Als Sony nog allemaal appart die servers wilt opzetten voor elk land.... kan het nog een tijd duren. Ik citeer:

    Maarjah het verhaal kan ook niet kloppen, maar toch, ik bedoel microsoft is hier nu ook al een tijd mee bezig, Portugal en Griekenland hebben nog steeds geen L!ve
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar dat 'onderzoek' ging dus echt helemaal nergens over ...
     
  14. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat onderzoek stelt weinig voor. Ze hebben hiervoor een online interview genomen van 2000 man. 2000 man noem ik nu niet echt reprensatief voor de ganse amerikaanse bevolking.
     
  15. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is praatjes, je kan zeggen 'ik ga PS3 halen' maar als die dag komt, denk je ik kan er wat beter mee doen.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Daarom is het een onderzoek heh. Onderzoeken zijn nooit definitief.
    Bij 2e kamerverkiezingen doen ze toch ook eerst peilingen. Die komen ook nooit precies uit, maar het is wel een goede indicatie.
     
  17. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    weer nieuws over de HD-DVD en de Blueray

    hier

    Mensen met een HD-dvd speler kopen meer schijffies dan mensen met een Blue-ray speler.
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, het 'onderzoek' stelde weinig voor.

    a. Er zijn online maar 2000 mensen geinterviewed.
    b. Het bedrijf bestaat nog maar sinds kort.
    c. Het bedrijf is opgezet door drie man die allen dit jaar zijn ontslagen bij een ander onderzoeksbureau.
    d. InterpretLLC die het onderzoek heeft gedaan werkt samen met IGA Worldwide. En wie heeft er een hoge positie binnen IGA. Chris Deering, voormalig president van Sony Computer Entertainment Europa en de 'vader' van de Playstation.
     
  19. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    eey mrxbox, Weet jij mischien wanneer de nieuwe xbox wordt verwacht?

    want ik vraag me stevig af hoe Sony dat wil redden, mocht de xbox360 echt over 2 jaar een vervanger krijgen. Dat zou betekenen dat sony in de EU net 1,5 jaar uit is en xbox3 er opeens is.

    Dan moeten ze dus haast maken met weer een nieuwe console, en meteen alle mensen die nu een PS3 hebben dik teleurstellen omdat hun 1,5 jaar na dato alweer een achterhaalde console hebben. En daarbij zitten ze dan met dikke verliesen.
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag toch hopen dat MS het niet nog een keer flikt hun console binnen 5 jaar dood te laten gaan..

    Laat een generatie maar 6 jaar duren, wordt tenminste echt alles uit elke console gehaald wat erin zit, en scheelt een hoop investeringskosten..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina