1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Jawel maar ik heb alle ps3's die al geproduceerd zijn in een netwerk laten zetten en automatisch naar 360 spellen laten browsen op IGN. Waar de kracht van gelinkte cell-processoren wel niet goed voor is :+ :+ :9

    Geintje. Had idd wel verwacht dat bv GT:HD of een Resistance er toch bij had gestaan!
     
  2. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de PS3 fans meer kijken bij filmtrailers dan gametrailers,
    vanwege de blu-ray
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 afdeling van IGN had ook een korte hands-on met de PS3 ..

    http://ps3.ign.com/articles/738/738858p1.html

    Een belangrijk aspect van elke console is natuurlijk de controller, dit had IGN erover te zeggen ..

    :eek:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    en is er nog een kans dat ze die controller gaan veranderen, of wordt dit em definitief? :eek:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Dat hij licht is vind ik geen probleem. Mijn Xbox 360 is nu kapot, en aangezien ik mijn TV weggehaald heb bij m'n playseat kan ik nu alleen nog met de PS2 controller Playstationen. Op het begin dacht ik: "Jezus wat licht...wtf" maar na een minuut of 10 voelde hij weer helemaal normaal aan. Ik vind de 360 controller wel fijner, maar de PS2 controller is ook fijn. Dat mensen zeggen dat ze kramp krijgen en dat hun vingers van de pookjes tegen elkaar aanzitten vind ik onzin. Daar heb ik compleet geen last van.
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar op een Blu ray disc kan 50 GB, en ik zag ergens dat HD-DVD 45 GB heeft. Dan verschilt het toch niet met 'BR heeft zo veel x meer oplag ruimte' of kan de BR meer capaciteit? of kan HD-DVD niet 50 GB hebben?
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kwam zojuist het volgende tegen op dgs:

     
  8. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft de controller. Ik kan me niet voorstellen dat een controller echt belangrijk is als het gaat om veel sales.
    Als je er een compleet andere speelervaring van weet te maken, zoals bij de wii, werkt het wel, denk ik. Maar ik denk dat de gameplay van de ps3 ten op zichte van de 360 het zelfde zal zijn.

    Wat betreft de opslagcapaciteit van BR of hd-dvd. Ze zijn bezig met een compressietechniek die de spellen 70% kleiner kan maken. Met een duallayer dvd kom je al een heel eind.

    Wel denk ik dat de ps3 marktleider wordt, maar puur om de naam bekendheid. En omdat hij de hemel in wordt geprezen.
     
  9. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best wel weer zo kunnen zijn maar het uitstel heeft niet in hun voordeel gewerkt en ik denk dat dat ze wel een deel van de markt kan gaan kosten.
     
  10. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook wel af, die HD-DVD add on speler voor de Xbox360, is dat een Dual Layer speler (dus een capaciteit van 30GB) of een Single Layer speler (dus een capaciteit van 15GB). Als dat laaste het geval is heeft het ook geen zin om te speculeren dat er games komen voor de HD-DVD Add On, aangezien je niets hebt aan 15GB, zo ongeveer gelijk aan de 9GB Dual Layer DVD speler die intern zit.

    Ik dacht dat de interne Blu-Ray speler van de PS3 ook een Dual Layer speler was (dus een capaciteit van 50GB), of heb ik dat mis?:confused:
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik neem aan dat de HD-DVD add-on zowel single als dual-layer schijfjes kan afspelen. Anders zullen ze een hoop films moeten missen die straks op dual-layer schijfjes uitkomen.
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn trouwens al Blu-Ray discs ontwikkeld met een cappaciteit van 250 GB... Dit doordat ze meerdere lagen op elkaar plakken ofzo. Weet niet of iemand het wist...
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    IGN impressie:

     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er wel eens wat over gelezen ja. Maar door die vele lagen is de disc toch nog heel erg kwetsbaar? En daardoor niet praktisch in gebruik?
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is de meest recente impressie van IGN ..

    Tijdens de E3 2006 was er al krititiek, blijkbaar is hier niets mee gedaan ..

    GameDaily E3 2006:

    Joystiq E3 2006:

     
  16. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    MS zal zeker een groot deel van de markt innemen. Dat zal steeds meer worden. Ik denk ook niet dat het de intensie van MS is om marktleider wordt met de 360. Ja, ze willen natuurlijk wel, maar ik denk in een later stadium.

    Ik denk dat het beste voor MS is om er voor te zorgen dat ze continuiteit creeƫren.
     
  17. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm 300 GB volgens mij al maar de discs zijn nog in het prototype stage van ontwikkeling.
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je al na gaat dat ze bezig zijn (misschien al af is) met een compressie techniek die spellen 70 % kleiner maakt zitten we met de 360 wel droog.

    Wat ik ook raar vind is dat assassins creed voor de ps3 even groot wordt als voor de 360. Dat geeft al aan dat spellen niet eens groot hoeven te zijn.
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow, die weereffecten. Zeer mooi.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina