1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Zeer mooi. Ga je ook een PS3 halen? Ik hoop echt dat Sony zich ook eens met de WCG gaat bemoeien. Ik zou echt mee willen doen met F1'06 of GT:HD. Die games liggen mij veel beter dan PGR3 :)
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dat Formule1 zou voor mij de enige reden zijn om misschien ooit een ps3 te halen... simpelweg om dat F1 rules, en je het niet op de 360 heb, voor de rest wat ik heb gezien vin ik de ps3 niet zo heel boeiend eigelijk
     
  3. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand hier die game kings kijkt o Tv ofzo...lieten ze beelden zien van ps3 games en een vage game voor de 360 die er niet uitzag....een race game tune...blabla....maar de games van de ps3 zagen er ook echt niet uit ! de game waar ze het meest over te spreken waren was devil may cry nummer 666 ofzo.....gran turismo 4 HD zat vol met fouten....(strepen door het beeld) en ook wat andere ps3 games zagen er gewoon niet goed uit....nu ik al een 360 heb wacht ik lekker af met het kopen van een een ps3, want op de 360 zijn er toch al genoeg mooie goed uitziende next gen games en er komen er veel aan dit najaar....die nog veel mooier zijn daar kan de ps3 voorlopig niet aan tippen.....wacht wel tot die met de derde of vierde generaatie games voor hun ps3 komen en de ps3 een stuk goedkoper is geworden en de kinderziektes eruit zijn.......:b:

    oh ja over dat HD DVD & Blue Ray gebeuren check deze links eens :
    http://www.oldskoolnl.nl/detail-nieuws.aspx?ID=7324
    http://www.oldskoolnl.nl/detail-nieuws.aspx?ID=7537
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je punt, maar ik heb je post er wel 3 keer voor moeten lezen 8)
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ^^ iid ik werd er zelfs een beetje duizelig van 8)
    maar die f1 game is wel mooi en echt snel. Alleen zag ik wel wat slow downs erin, hopelijk komt dat omdat het een demo is :{
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die aflevering van gamekings ook gezien. Zo als het nu lijkt staat MS er zeker beter voor. Vooral door de toppers die gaan komen. Hoop ook dat MS veel informatie door speelt aan gamedevolepers, zodat deze ook de kracht van de 360 goed kunnen benutten, en de framedrops in spellen achter zich kunnen laten.

    Bij gamekings lieten ze ook beelden zien van een racespel (naam weet ik niet) wat er wel vet uit zag en draaide op 60 fps. Ben benieuwd.

    Ik verwacht dat ook de ps3 net als de 360 een moeilijke start gaat krijgen als het gaat om framerate, tearing en bugs. Denk dat dit vrij normaal is.
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja als ik het geld kan vrijmaken wel. Misschien ruil ik mijn 360 in en leg ik wat geld bij... ( We hebben er toch 2 ) Microsoft is de nieuwe hoofdsponsor van WCG dus Sony zal niet mee mogen doen helaas. Vind ik echt jammer, want dit spel lijkt me echt veel leuker dan alle 360 racegames. En dit ziet er ook nog veel mooier uit ook...
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Maar het rijdt ook zó lekker, of nouja, de vorige delen dan :9 Maar ga je nog wel meedoen met Forza 2?
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik nog niet, hangt er ook vanaf of het echt een leuk spel wordt.
     
  10. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    forza maybe??
     
  11. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, weet het niet zeker.
     
  12. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 5 & Devil May Cry 4 multiplatform

    Gaat het dan toch echt gebeuren?

    http://ir.capcom.co.jp/english/data/pdf/2006annual/Annual2006e.pdf

     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Res evil 5 kwam toch zoiezo op X360 en ps3 uit?
     
  14. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou persoonlijk in een deuk liggen als DMC4 op de xbox360 komt.
    Ik denk echter dat Sony een heleboel centjes betaald om deze exclusief te houden... maar je weet nooit.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  15. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nog even wachten met het opzeggen van je abbonement op je sportschool, voor alle mensen die beweerde dat "het WIIen" een uitputtende bezigheid was. het valt helaas tegen, je kan met gemak een aantal uur achter de WII zitten zonder te zweten.


    edit: weet iemand trouwens als er al WII preorders in amerika/canada zijn voor de EU markt? Want ik wil de graag een importeren, maar weet niet waar ik dit veilig en handig kan doen in Amerika. (hierbij doel ik ook op een winkel die import vrij importeert)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  16. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat de douane je pakketje onderschept en dat je alsnog BTW moet betalen is heel groot.
     
  17. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat word gezegt, maar ik ben er al vrij vaak onderuit gekomen, aangezien het werdt verstuurt als "gift" .
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    En het is slechts 19% OB wat je hoeft te betalen...:cool:
     
  19. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat is voor 1 WII al 38 euro, dan nog 3 spellen, 2 controllers, heb je nog is 50 euro. Die 90 euro steek ik liever in mijn zak voor 2 extra spellen, dan dat ik die weggeef aan de overheid.

    edit: maar weet iemand een site of niet;)
     
  20. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar wij bij de Douane weten ook dat de PS3 enzo uitkomen hoor;) :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina