kerel waar heb jij het over
, tis zware bullshit dat we dan nog met cartridges aan het spelen waren, en dat weet jij ook. Je hebt gelijkt dat het goed is dat er concurentie is, heb ik dat ergens ontkent? Ik ben er juist blij om, ben geen die hard SONY NINTENDO of MICROSOFT fan. Ik neem gewoon wat ik het beste vindt.
En als jij zegt dat ze in al die jaren alleen de controller hebben veranderd heb jij niet veel om je heen gekeken(ik zie wel wat meer verschil tussen de atari en de WII). Dan kan ik ook zeggen dat de xbox en de PS helemaal niks verniewends hebben, gecopieerde controller met wat andere buttons. Maar ik weet beter.....
Maar zelfs zonder concurentie moet een bedrijf meegaan met zijn tijd. Zo zou NINTENDO zoiezo mee moeten gaan met de tijd kwa grafics, als ze willen opboksen tegen de grafics van de PC. Nu hebben ze nog 2 extra concurenten, en word het allemaal nog harder werken, maar ik vindt dat ze het goed doen.
Ja maar de andere consoles doen dit ook, dus zo uniek is het niet om daarom voor de 360 te gaan.
En voor hexic gaat iemand nu ook weer geen console kopen. TTis meer voor erbij, maar geen console seller.
Laatst bewerkt: 17 okt 2006