1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met PS3 controller is die wel real-time?
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk het wel, aangezien deze niet met een optische sensor werkt. Maar zeker weten doe ik het niet. :)
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Maar dit hangt allemaal af van het soort spel denk ik.

    Red Steel, IGN impressie:
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Die is zeker realtime, kijk maar naar de filmpjes van Lair en warhawk, moment dat je naar beneden gaat met je controller gaat je vliegtuig/draak ook onmiddellijk naar beneden. Geen vertraging tussen:).
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    alleen horizontaal of verticaal..... dat is beperkt!! :eek:
     
  6. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm noem het zoals je wilt, maar de WII is wel degelijk krachtiger dan de gamecube, en dat weet jij ook. Niet zo krachtig als de PS3 en de 360, maar gamecube vindt ik beetje onzin.

    De bewegingen zijn gewoon realtime, alleen SOMS bij bijv. red steel, worden somige bewegingen niet realtime gedaan, dat heeft te maken met special attacks. (gelukkig is button bashen altijd realtime:D)

    daarbij komt dat ik liever een FPS speel met muis, dus dit zou dus een goede vervanger zijn van de oude controller, teminste jij zegt dat het te vergelijken is met een muiscensor.

    "allerlei acrobatische toeren moet uithalen " pfff, word wel moe van deze steeds terugkommende onjuiste beweringen,je kunt de WII niet zien als een trainingsschool. Der is zelfs een onderzoek geweest die liet zien dat je gewoon uren achter de WII kan zitten zonder zweetdruppels te laten valen.

    lees maar paar blz terug daar staat het.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aha, das goed nieuws dan. :cool:
     
  8. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, nu begin ik toch stiekum te twijvelen als ik wel zo heet moet worden van de WII. Of dat ik beter kan wachten op de PS3.....

    DILEMA!!
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je niet kan kiezen moet je gewoon voor de Xbox 360 gaan :+ ;)

    Eerder laten we je niet met rust hehe :cool:
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Of je kan een Wii kopen, en eind 2007, begin 2008(misschien prijsdaling he) een ps3...
    Of nu een xbox 360 zoals Arjan zei, tja jah...
     
  11. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, is ook een oplossing, mischien nog geneens zo's verkeerde. Alleen haat ik mijn hele leve al maandelijkse kosten:9 . Telefoon rekeningen, bladen alles maandelijks ik haat het. Als dat nie zo was had ik de 360 meteen gehaalt.

    Ik zit nu beetje te tubben, wil ik zo graag die nieuwe controller(lijkt me supervet voor shooters, waar ik het meest van hou). Of wil ik gaan voor super grafixs, supergrote levels en slimme AI's. En de online mogelijkheid, natuurlijk is die op de 360 het beste, zonder twijvel. Alleen ik hoef niet persee het beste, als ik het gratis kan krijgen, en het functioneel is ben ik tevreden.

    Kan nu ook een wii preorderen, krijg ik er gratis nunchuck+wiimote bij voor 240 euro. Dan heb ik de console voor nog maar 180 euro in huis, is eigelijk ook geen geld(wil tenslotte zoiezo dan 2 controllers).

    waar kan ik nu eigelijk die filmpjes zien van COD3. Krijg ze niet gevonden alleen die lap tekst.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Boss, wanneer ben jij van plan de PS3 te halen? :+
     
  13. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, hierzat ik voorheen ook aan te denken, mischien ga ik dat wel doen jah. En mocht de wii echt bagger zijn, verkoop ik die gewoon gelijk, en koop ik de PS3.

    Ben alleen geen persoon die houd van 2 consoles:9, is voor mijn gevoel teveel van het goede. Dus dan zou ik de wii verkopen, en daar spellen van kopen.

    Kan ik eind van 2008 meteen zien of de PS3 gaat floppen of juist veel beter word dan de 360.

    Ga meteen die wii preorderen, 180 euro is geen geld om van achterover te slaan:D. Kan ik deze kerst nog spellen op dat ding, lekker op wintersport, na skiien biertje pakken en met zijn allen achter de console duiken. De wii is lekker compact om mee te nemen, en heeft geen HD aansluiting nodig voor beste beeld, hotelkamers hebben niet zo vaak een plasma/lcd scherm:p
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ga gewoon voor de 360... Oirschot is helemaal into de xbox 360 joh! :cool:
     
  15. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    haha waar uit oirschot kom jij, als ik vrage mag? Bij mij thuis komt er dit jaar iig geen in te staan.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Keuzes keuzes 8)

    Maar voor welk platform zoek je die CoD3 filmpjes?
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet om of het vermoeid is, dat zeg ik nergens. Die hele manier van gamen spreekt mij niet aan en daarnaast zijn de graphics gedateerd. Leuk voor een keertje misschien maar meer ook niet.
     
  18. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    na ik heb al genoeg gezien van de 360 en ps3\o/ (ziet er goed uit), zou wel is willen weten hoe ONDZETTEND LELIJK(atari kwaliteit), hij eruitziet op de WII.

    Ja de keuzes zijn moeilijk, heb genoeg voor 2 van de consoles, Maar dan zou mijn geld opzijn voor rest van dit jaar. En ik wil tog nog wel wat biertjes gaan drinken dit jaar. Het leven van een student is zo zwaar, en vol met moeilijke keuzes.
    Heb deze vakantie gewerkt, daar heb ik nog genoeg geld van over, maar bij mij is het wel zo dat als het op is, het echt op is. Heb momenteel geen vast werk. Dat weerhoud me denk ik ook van die maandelijkse kosten, je geld zou maar op zijn, kun je niet meer online.

    waarom noem je het dan "acrobatische toeren", tis niet moeilijker dan een boterham vasthouden/eten hoor. Die kunnen de meeste mensen zonder AL TE VEEL moeite van hun bord naar hun mond bewegen met een simpele handeling.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet met de launch:). Klinkt misschien raar. Maar in principe zou ik kunnen zeggen dat eind 2007 de mooiste periode is om een ps3 te kopen. Nu, ik weet niet of ik zo lang kan wachten, want Motorstorm, heavenly sword, devil may cry 4,... zien er heeeel vet uit in mijn ogen. En dan hebben we nog zooooveel zaken niet gezien. Tekken 6 zijn ze ook stiekem heel hard aan het werken. Het naughty dog game ziet er moddervet uit. Maar die game komt volgens mij eind 2007 uit, samen met 8 days,... en al die vette ubergames die ik wil hebben. Als Heavenly sword echt zo goed wordt, koop ik misschien de ps3 eerder. En er zullen wel enorm veel games in 2007 uitkomen die mijn drang omhoog halen. Want Sony alleen al is met een massa games bezig. Overlaatst had ik een lijst gepost dacht ik in de ps3 tread, van ps3 games in ontwikkeling, er staan zoveel exclusieve ps3 games in die ik wil hebben, maar we weten gewoon niet wanneer die uitkomen. Dus in principe kan ik niet zeggen wanneer ik de ps3 ga kopen. Laten we het zo zeggen: van het moment er een ps3 game uitkomt die zo vet is, die je niet op de 360 kan vinden, koop ik een ps3:). Misschien voor eind 2007, misschien eind 2007, of misschien als mgs4 uitkomt:). Anyways, er zijn wel een massa games op de ps3 die ik moet hebben, net zoals op de xbox 360. en Wii ga ik laten liggen, op 3 consoles kan ik me echt niet gaan storten, en Zelda speel ik op de gamecube uit:).

    Greetz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina