1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    My point exactly :cool:
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Tja....:)

    Leuk, doen ze er een 'gratis' film bij! De echte 'Full' HD ervaring.....nu de kabels nog :+

    Weg met die kerel 8)

    Zelfde prijs als de Wireless Xbox 360 controller dus. Alleen heb je daar geen oplaadbare batterij bij. :)
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    En van die unieke is er zeggen en schrijven werkelijk maar 1 interessant: Resistance. Geen GT:HD (als die al interesant te noemen is), geen MGS, geen Tekken, geen niks zeg maar.
     
  4. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook weer nieuws over de controller van de PS3

    hier

    Lekker dan. Is je controller op, moet je een nieuwe kopen...
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1


    en ik vind dan zelfs Resistance niet interessant :lol:
    geen ps3 voor mij, koop wel een Xbox 360 bij launch van halo3 \o/
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat echt goed met ps3, al het slechte nieuws in de afgelopen week :9
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Resistance is zeker de meest intressante, van wat ik tot op heden gezien heb zou dat ook een spel zijn die ik bij een ps3 (of waarvoor ik een ps3 ) zou kopen.
    Van de overgebleven 6 exclusives lijkt mij Genji het beste. Tenminste de PS2 versie was een leuk spel en die heb ik ook met veel plezier gespeeld. Dat gezegd was ik niet overdonderd door de beelden die ik tot nu toe van de PS3 versie heb gezien.
    Maar goed het ziet er dus uit dat er bij de launch van de PS3 geen echte systemsellers zitten.. hehe net als bij de 360 dus eigenlijk ;)
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje, launch day US van de PS3 nadert en het slechte nieuws blijft zich ophopen. Ergste nieuws vond ik nog van die 93% verlies, maar het verbaast me eigenlijk helemaal niets...

    Zelf heb ik liever dat het goed komt met Sony, dan kan Sony namelijk goed concureren met ''anderen'' waarop de ''anderen'' reageren, en hier heeft uiteindelijk de consument alleen maar profeit van... toch?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    krijgen de amerikanen ook een thisiswaiting.com ;)

     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Please, niet oordelen over een game waar je 0,0 verstand van hebt. En laat me raden... Forza is zeker wel interessant :):
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Please, niet oordelen over iemand die je niet kent. Hehe :cool:










    tóch begrijp ik wel wat je bedoeld. :9
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Dat doe ik ook niet.
    MrX heeft in een van de vorige delen een heel betoog geschreven waarom de GT serie zo slecht was (best verkochte game op de PS2, maar dat terzijde) en die post had ik toen op elk denkbaar punt tegengesproken :cool:

    Deze post dus.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je gt niet koopt, koop dan formule 1 of motorstorm. Want die games zien er gewoon bom uit. Denk niet dat Xbox 360 zo'n games al heeft, check motorstorm maar eens:
    http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=14207
    Dat is gewoon vette shit in mijn ogen. Dit is fun, en formule 1 is realisme, perfecte afwisseling. Die 2 games doen mij echt wel uitkijken naar ps3:)(natuurlijk resistance ook, 40 man online enzo:))
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    motorstorm ziet er een stuk beter uit.
    misschien dat ik toch 2 games bij de launch haal. Resistance en Motorstorm, urenlang online speelplezier, dat houd me wel bezig tot de echte toppers komen :)
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker een mooi spel maar ik vind het nou niet mooier dan andere spellen.
    de modder ziet er een beetje blokkerig uit zelfs. de omgeving is dan weer wel super.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, modder kan er ook niet vloeibaar uitzien he(tenzij het serieus nat is,...). Ik bedoel, als je cross rijdt met een crossmoto ofzo, dan spatten er ook brokken modder weg,...
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, oke ,oke, jij wint ;)
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm ziet er inderdaad heel goed uit, maar dat wil niet zeggen dat de 360 dat niet aan kan. En het spel is nog niet uit, dus kan best zijn dat het spel wordt gedowngrade.
     
  19. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Mjah, ik vind die Resistance er niet geweldig uitzien. Iig geen launchgame op de 360 die niet hetzelfde nivo had. :)
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, modder Gaat dan in het profiel zitten, en wordt tegelijkertijd tot een blokje gedrukt in het profiel. En dit schiet weg omdat het wiel natuurlijk draait. Zowieso, als je met een schep in de grond hakt en je heft grond, krijg je dit ook in allemaal bokken. Het wiel hakt door de draaisnelheid dus ook allemaal zand weg :).

    Toch vind ik de game niet zo ubermooi, kan wel degelijk op de 360 gedraait worden. Maar het concept is gewoon echt heel erg vet. Met een hoop door woestenij heen crossen en elkaar op de bek slaan en dwarszitten is echt helemaal mijn game:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina