1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergelijking van stroom gebruik:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  2. bartjeroen

    bartjeroen Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft gewoon niet goed gehandeld, ze zijn vergeten dat de klant koning is, als eerst zeggen ze: de next-gen war begint als wij dat zeggen,daarna stellen ze de ps3 geheel uit dan blijkt dat hij alleen in japan dit jaar nog uit is, dan is er ook nog een prijsverlaging voor alleen de japanners en dan gaan ook steeds meer "exclusieve" titels naar de 360 en de pc.
    Het lijkt wel of sony zich alleen maar richt op de japanners en denkt dat de europese markt niet belangrijk is, het tegenovergestelde van wat microsoft doet, die weten dat ze het verpest hebben in japan en gaan zich helemaal richten op europa en amerika dat is slim en klantvriendelijk, iets waar sony nog een hoop van kan leren, hun klanten moeten zich namelijk nog een halfjaar vermaken met de ps2, beetje zuur als de 360 en de wii al in de winkels licht :)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euhm kruisje?
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft probeerd het wel degelijk in Japan. Met de release van Blue dragon werden er zo'n 100.000 360's verkocht in Japan. Er zijn ook veel meer spellen in Japan voor de 360 dan in Europa en Amerika
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf zie geen xj'es.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik anders wel ;)
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm :9 Ik weet zelf niet hoe ik he kan verbeteren :9
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ergens anders uploaden helpt misschien wel, heb ik ook regelmatig als ik bij Imageshack upload. :)
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    [​IMG]

    Nu beter? :9
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    WTF!!! De 360 is al een energievreter begreep ik en ps3 gaat hier nog eens ruim overheen! Dit is voor mij echt een reden om hem links te laten liggen, ben behoorlijk milieubewust namelijk :)
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niks aan toe te voegen Kevf, precies wat ik wilde opmerken! Maar wat stelt die grafiek voor? 200-400 wat? Watt neem ik aan?
     
  12. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is denk ik watt. Bijna 400 watt per uur. Volgens mij kost een kw 7 cent. 2.5 uur games is 1 kw (1000 watt) = 7 cent. Wekelijks een uurtje of 15 gamen komt dan op 6kw = 43 cent. Per jaar is dat ongeveer 22 euro 36.

    Valt wel mee.

    Maar ik doe dit uit mijn blootje koppie en weet niet of die 7 cent correct is.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    en ik altijd maar denken dat gamen duur is :eek:

    *gaat aan zijn ouders vertellen :+
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff, wordt een aparte groep trekken dan :+ :cool:
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zeker 1 positieve zin gelezen in de nieuwe PU hoor :eek:, ze vonden devil may cry 4 best leuk.

    ik las ook dat phil harrison (volgens mij heet hij zo) zei dat de ps3 niet alleen is uitgesteld in europa omdta er niet genoeg zijn maar ook omdat ze problemen hebben het online netwerk hier van de grond te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  16. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had volgens mij iets te maken met het betaalsysteem wat Sony aan het ontwikkelen is. Zou eigenlijk niet weten wat daarmee het precieze probleem is.

    Dan is XBL toch een stuk beter _O_
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    betaalsysteem? het was toch gratis?
     
  18. swoosh

    swoosh Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk altijd relatief.

    Online spelen op ps3 zou gratis moeten gaan worden volgens berichten, dingen als downloadable content zouden moeten worden betaald via kleine betalingen.
     
  19. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Bepaalde downloads niet.
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft te maken met het feit dat Europa niet 1 soort btw heeft, USA heeft 1 en Japan 1... Europa heeft er weet ik niet hoeveel, en daarvoor moet allemaal een apart systeem in elkaar voor worden gezet. M$ zelf is hier al langer dan een jaar mee bezig, en nog steeds hebben landen als Portugal en Griekenland nog steeds geen Xbox Live.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina