1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  2. swoosh

    swoosh Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ralfje ik krijg echt jeuk van dat stukje nieuws. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen bij epic werken die zo incompetent zijn. PS3 heeft namelijk 256mb XDR ram op 3.2ghz en 256mb 700mhz ram voor de videokaart. De processor en videokaart kunnen echter van beiden gebruik maken, waardoor het geheugen vrij verdeeld kan worden. Correct me if I'm wrong please.
     
  3. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die specs heb ik totaal geen verstand, maar kan me niet voorstellen dat epic de ps3 zou afkraken, ze zijn immers bezig met Unreal tournament voor de ps3.
     
  4. swoosh

    swoosh Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies zoals je zegt, Epic schijnt meer mensen op PS3 te hebben zitten dan op XBOX360. Nu kan dit ook zijn omdat PS3 zo'n aarslelijk kreng is om voor te programmeren.
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ook kunnen. Misschien bedoelt epic wel dat Gow niet draait op de manier zoals het spel nu geprogrammeert is. Dus een port is niet mogelijk. We zullen wel zien welke daadwerkelijk sterker is.

    Maar ik moet zeggen dat ik graphisch meer onder de indruk ben van GoW dan MGS4.
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoe ze ook bij MGS4 lopen, helemaal recht!
     
  7. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou me nu maar verstoppen voordat een ps3 fanboy hier lucht van krijgt ;)

    dit gaat volgens mij niet over de ps3 maar over het feit dat de 360 oorspronkelijk 256 mb ram zou krijgen. heeft n-gamer verkeerd geïntrepeteerd
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  8. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Och, dat zou wel mee vallen O-)
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap eigenlijk niet dat Sony geen acties onderneemt tegen bedrijven die hun controllers "kopieren" of verbeteren. Ze kunnen een hoop geld mis lopen als iedereen alternatieve controllers koopt.
     
  11. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm third party controllers zoals dat heet zijn volgens mij niet tegen de wet.
    Bovendien ze zijn meestal van mindere kwaliteit dus blijf je altijd mensen houden die alleen first party controllers kopen.
    Zoals ik in het verleden met de eerste playstation heb ik er een paar gekocht....maar gingen te snel kapot of hadden echt waardeloze D-pads.....

    Dus toen kwam ik erachter dat je zo uiteindelijk echt geen geld bespaard..en neem ik liever nog de iets duurdere officiele controllers van mijn consoles.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MGS4 ook naar de xbox 360? Wat zullen de reacties zijn van de sony fans
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Rustig Fardo, afwachten. Maar ik zal heel eerlijk zijn. Als mgs4 op de xbox 360 komt(gelijktijdig met ps3, want ik moet dat game op de eerste dag hebbe), dan ga ik wel goed nadenken of ik een ps3 ga kopen. Waarschijnlijk koop ik hem wel nog, maar mijn broer koopt ook een ps3. En dus wordt het dan toch even nadenken. Maar ik wil FF games, naugty dog hun games,... wel allemaal uitspelen. Maar toch, mgs4 op xbox 360 zijn een enorme klap zijn, lijkt me...
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, kijk hoe overdreven hoog blue dragon staat, maar net onder mgs4!
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had wel verwacht dat Zelda een stuk hoger ging staan. Van final fantasy wist ik al langer dan vandaag, die game is een dikke must voor iedere RPG fanaat(en in Japan zit het vol met die mensen:)) :cool:
     
  16. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Blue Dragon staat mooi hoog :), en DOA X2 op een 12 plek. Nu maar hopen dat het zich ook gaat vertalen in de verkoopcijfers van de 360 =(
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Blue dragon in honderdduizend keer gepre-orderd. Dat is toch echt wel al goed voor Microsoft...
     
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook verkeerde emoticon. Maar ik hoop voor Microsoft dat ze toch een beetje een voet aan wal krijgen daar.

     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Zelda gaat denk ik dichter naar de launch verder omhoog. Enn daarnaast is het bekend dat er voornamelijk playstation-bezitters dit magazine lezen.

    Maarja, toch wel gedeeltelijk terechte top 3 (Blue Dragon doet het ook goed), maar ik denk dat Zelda langzaam omhoog gaat kruipen (aangezien hij 2 of weken geleden niet eens meer in de lijst stond)

    Filmpje van Sonic Wii (ziet er nog best goed uit):
    http://www.jeux-france.com/downloads6867_video-sonic-wii.html
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En het worden er steeds minder.....

    Werd dat ook niet over de Japanse en de Europese launch gezegd? :{
    Daarnaast willen mensen geen tegoedbonnen, maar een console. Je gaat nu toch geen 500 euro betalen voor iets wat je pas begin volgend jaar eens een keer krijgt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina