1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het vrij raar dat zo'n ontwikkelaar niet verder komt dan een slechte framerate en geen online mode op een technisch geavanceerd apparaat als de PS3. Daar moest ik toch best om lachen, zeker als ik dan terug denk aan de uitspraak: Next-gen does not start untill we say so. En het is niet alleen deze ontwikkelaar, want heel veel PS3 games hebben geen stabiele goede framerate en hebben veel technische issues.


    Mensen gaan jouw als een fanboy zien, omdat je bij het minste geringste negatieve tintje over de PS3 in iemand zijn post, meteen volop fel in de verdediging springt, terwijl je het misschien helemaal niet zo bedoeld, maar zo komt het wel over. Als je zo slecht tegen kritiek of negatief nieuws over de PS3 kunt, kom dan niet in dit topic. In eerste instantie is dit een forum waar het merendeel van de members de Xbox 360 het warmste hart toedragen.

    Vind het een beetje ver gaan om mensen die jouw mening / visie niet delen uit te gaan maken voor loozerkes. Natuurlijk zijn er extreme gevallen van fanboys, maar mensen die gewoon normaal hun eigen mening geven of feiten aangeven, die bestempel je niet als loozerkes. Respect komt in zo'n geval van 2 kanten. Momenteel heeft Sony zijn zaken niet goed op orde, er zijn genoeg feiten / berichten die dat aangeven en daar mag iemand gewoon zijn mening over geven.

    Laten we wel even realistisch blijven boss, vrijwel niemand op dit forum is neutraal, jij niet, ik niet, vrijwel niemand hier.
    Neutraal betekend dat je geen duidelijke voorkeur hebt en open staat voor alles, zowel voor het goede als het slechte. En open staan voor het slechte van de PS3, dat onbreekt bij jou op een nare manier.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ...
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    IGN's cijfer voor Resistance:
    Edit: er is ook een video review.

    en de hardware verkopen van de VS:
    Gaat niet echt goed met de PSP, he?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de lunchgames van de ps3?
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    * Duikt onder de tafel

    Het is te hopen dat ie gewoon in maart uitkomt. Maar het zou me ook niets verbazen als ze het niet gaan halen. Najaar 2007 misschien?
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Speciaal om de spiraal van negatieve berichtgeving over de PS3 te doorbreken:

     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Waarom krijg ik het gevoel dat dat 'onze' PS3's zullen zijn die ze daar gebruiken?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat is toch niet zo'n goed bericht? Maar 80.000 tot 100.000 consoles? De Wii is nu al bij veel retailers in de VS uitverkocht en heeft daar 2 miljoen consoles beschikbaar gesteld.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je naar de aantal kijkt, dan is dat ook vrij negatief. Echter, er ligt uberhaupt een PS3 in de winkel (inmiddels niet meer), en dat is al heel wat voor Sony. Dat is dus de positieve kant van het bericht. :) Een van de weinige lichtpuntjes op het moment.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Verwarring? Verkeerd geïnterpreteerde uitspraak? Kortom, wie vertelt nu de waarheid? :{
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    nog meer PS3 nieuws (het is al van de 9e, maar had het hier nog niet gezien):

    Edit: Waarom staat dit nieuws nu pas op tweakers? Dit is toch oud nieuws?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Een broodje kaas en een krentenbol :+
     
  14. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha.....echt glappig
     
  15. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Glappig he?:+
     
  16. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Sony zegt dat ze hopen dat ze in december kunnen aanvullen. En dat duidt er eigenlijk toch op dat ze er lang niet zeker van zijn dat ze tegen die tijd extra consoles beschikbaar hebben. Ik heb eerlijk gezegd ook het idee dat het best nog wel eens kan gaan kloppen dat de release van maart niet wordt gehaald. Als je kijkt hoe weinig consoles er zijn in Japan en de VS? Dat aantal moet ook worden aangevuld natuurlijk.
     
  17. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    En als Sony zou moeten kiezen om in Maart Japan en de VS aan te vullen of een launch in Europa dan kiezen ze denk ik toch voor Japan en de VS. Denk ook niet dat Sony de verwachte 6 miljoen gan halen.
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2905
     
  19. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou toch een bak zijn als MGS4 voor de 360 uit komt. Zou helemaal lachen zijn als de 360 versie er nog beter uit ziet.

    Ik snap eigenlijk iets niet. MS en Sony gaan er voor zorgen dat huidige dvd's geupscaled kunnen worden. Heb je dan echte HD kwaliteit?
    Gooien ze hun eigen ruiten in, want waarom zou je een hd/ bluray speler kopen als je huidige dvd's even mooi getoond kunnen worden.
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je die geupscalede dvd's niet op een gewone dvdspeler getoond kunnen worden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina