1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou bijna medelijden met de PS3 krijgen ...

    Madden 07 PS3 review door UGO

    http://www.ugo.com/ugo/html/article/?id=15973&sectionId=2

     
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe ziet het er nog niet zo best uit voor de PS3 :{ Maar ik denk dat het nog wel gaat komen, tenminste, dat is te hopen voor Sony.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Relax jongens, dit zijn de eerste games pas. Bij de Xbox liep die ook niet goed. PGR3 liep (loopt) onnoemelijk vaak vast, CoD2 had een té slechte onlinemode, in PDZ waren veel achievements niet te unlocken en MotoGP zal vol met framedrops. En de nieuwsberichten die jullie nu naar voren halen zijn alleen de slechte. Of scoort bijvoorbeeld Risistance ook 'slechte' cijfers? Dacht het niet met een 9.1 op IGN.
     
  4. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het nog wel een jaar zo door blijft gaan. Ik vond de eerste generatie 360 spellen niet echt overtuigend. Dat geldt precies hetzelfde als voor de PS3. Daarom ben je voorlopig beter af met een 360.
    Eind 2007 verwacht ik geen framerate problemen meer. Die vergelijkingen zullen beter garant staan voor de toekomst.

    Je kan je zelfs af vragen of je COD3 niet beter op de PS2 of Xbox moet halen. Die 2 scoren beide voorlopig beter dan de 360 en PS3 versie. Maar er zijn nog weinig reviews.... http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932964.asp

    IGN vindt COD3 op Xbox en X360 gelijk en geeft ze een 8.8
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Je blijft altijd doorzeuren over dat PGR3. Je had gewoon een slechte Xbox. Bij mij liep het nooit vast. En nu haal je zelf ook de slechte berichten alleen naar voren.

    :emo: _0/
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb nu een nieuwe xbox en daar loopt hij ook vast :emo: _0/
    Ow, en ik kreeg gister een chat invite in PGR3... degene die hem verstuurde kreeg een vastloper, en ik ook 8)
     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Waarom hoor ik dit an nooit van andere mensen, en gebeurt dat mij nooit? Het ligt dan waarschijnlijk gewoon aan je disk ofzo, of iets anders dat dit veroorzaakt, maar jij gaat weer denken dat dit normaal is. En nou maar niet denken dat je hélemaal geen vastlopers krijgt op GT:HD ofzo.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hem je er misschien weleens aan gedacht dat het ook aan PGR3 kan liggen? PGR3 is eigenlijk de enige game die heel af en toe weleens vast loopt, de rest loopt eigenlijk nooit vast.
     
  9. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Omdat het launch titels zijn 'mogen' ze slechter presteren? Er worden vergelijkingen getrokken tussen de titels die NU op de markt verschijnen.

    Een console van 600 euro die 1 jaar later op de markt verschijnt zou gehakt moeten maken van elke andere titel. Als ik na al dat wachten m'n zuurverdiende geld neer klap voor een next-gen console/ervaring dan verwacht ik geen 15 fps in een game. Als iets mij irriteert in een game dan is het wel een lage framerate.

    De graphics van RR7 werden ook lange tijd erg opgehemeld. Eindresultaat? Ziet er niet veel beter uit dan zijn broertje van 1 jaar geleden. Sorry hoor, maar dat zet samen met deze nieuwste reviews toch echt wel te denken.

    Ik heb trouwens genoeg meldingen gezien dat titels als Lair en GT5 ook grote framerate problemen hadden.

    Natuurlijk kent de PS3 ook goede titels maar de huidige launch games zijn niet overtuigend genoeg om nu meteen naar de winkel te rennen voor een PS3.

    p.s. Ik heb nog nooit een vastloper gehad met PGR3. Een sporadische vastloper vind ik vele malen minder erg dan een game die niet vooruit te branden is.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  10. JeePee

    JeePee Guest

    http://forums.xbox.com/7676774/ShowPost.aspx
    http://forums.xbox.com/1651564/ShowPost.aspx
    http://forums.xbox.com/710074/ShowPost.aspx
    http://forums.xbox.com/638289/ShowPost.aspx
    http://forums.xbox.com/903304/ShowPost.aspx
    http://forums.xbox.com/1276726/ShowPost.aspx
    Moet je er nog meer hebben?

    Het ligt ook aan PGR3. En die framedrops liggen ook niet aan de PS3 ;)

    Dat zeg ik niet. Ik trek alleen de vergelijking 360 launchgames en PS3 lauchgames.

    Nu ga je ervan uit dat alle games een fps van 15 hebben. Nee, dat zijn alleen de games die jij naar voren haalt. Er zijn er zat die soepel lopen...

    Ja... en? Die zijn toch nog niet uit? Of moet een game een jaar voor zijn launch al helemaal perfect lopen?

    Vind jij!

    Een vastloper vind ik ook niet erg, maar PGR3 slaat toch wel alles hoor. Sporadisch is het niet te noemen. M'n record staat op 14 per dag (en ga niet zeggen "dat ligt aan je disc of aan je xbox', want het ligt gewoon aan Bizarre of de te vroege launch van de 360. Komt ook nog eens bij dat ik veel meer PGR3 speel dan de meeste hier.
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom krijg ik dan niet van die leuke vastlopers als ik PGR3 speel :confused:
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Omdat je een kleine friendslist hebt? Omdat je weinig berichten stuurt? Omdat je niet in een voicechat zit? Omdat je weinig in de lobby's zit? Omdat je het amper speelt? Geen idee. Maar wat ik wel weet is dat die NIET aan mijn disc ligt, en NIET aan de 2 xboxen die ik heb gehad ligt. En waarom dat niet? Zie mijn vorige bericht ;)

    Dat zien we wel als hij uit is. Tot nu toe ik heb in mijn 600 uur durende GT4 speeltijd nog geen en-ke-le keer een vastloper of framedrop gehad.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2006
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Koop gewoon allemaal een Wii, dan zijn we gelijk van die PS3-Xbox 360 rivaliteit af! :+
     
  14. carmaniac

    carmaniac ....

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    Sorry maar ik heb ook vaak genoeg last gehad van vastlopers met pgr3...
    vaker als je een chat invite wil accepteren loopt hij vast of als je je xbox quide opent...
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ook geen last van gehad en heb het spel in het begin behoorlijk vaak gespeeld....
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    [Fanboymode]Of koop gewoon ergens in 2007 een dikke PC. De X360 en PS3 zijn inmiddels al achterhaald :+[/Fanboymode]

    Grapje jongens :)

    Dat beide apparaten qua technologie alweer achterhaald zijn t.o.v. PC's is overigens geen grap....maar ik wil niet suggereren dat iedereen maar aan de PC moet gaan ofzo ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  17. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit verwacht dat de 360 beter zou presteren in CoD3

    @ Paradox

    Ik heb best een dikke pc, en draai vrijwel alles op zn hoogst, maar op de pc is er nog geen Free roaming game met saints row graphics, FPS game met Cod3/GoW graphics, race game met pgr3 graphics, enz.

    Daarom zal ik over een maand of 4 ook weer een console kopen(nadat ik nu al 13 maanden geen xbox heb en het racen/snowboarden/in mindere mate schieten(halo) ontzettend mis), en dat wordt uiteraard de 360!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, het was niet zo serieus bedoeld hoor ;) Maar om dan toch ff te reageren : de technologie is er, dat de ontwikkelaars er nog niet veel mee doen is een ander verhaal. Denk dat daar volgend jaar met de komst van games als bijvoorbeeld Crysis en UT2007 wel verandering in gaat komen :)

    Ik vind de PC versie van Need for Speed Carbon trouwens qua graphics niet onderdoen voor een PGR3, maar das mijn mening. Maar goed, ik ben off-topic bezig dus never mind :+
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de tread van Lost oddyssee niet, dus post ik het hier:
    http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=15020
    Grafisch is deze game gewoon over de top!!!
    Maar voor de rest verontrust deze game mij enorm! Na het kijken van alle filmpjes van deze game, ben ik er echt wel zeker van dat Square Enix de mannen hebben voor RPG games. Ik bedoel, kijk naar die gameplay. FF12 van deze generatie(!) heeft vijanden realtime op de map staan. Ze poppen niet op uit het niets, nee, je kan ze van mijlen ver zien. En de gevechten zijn realtime. Lost oddyssee daarentegen, met supergraphics(next gen) heeft niets van beide, en heeft een heel oud vechtsysteem. Waardoor het traag en alles behalve next gen gaat aanvoelen. Dat is zeer spijtig!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik vind die RPG van Level 5 anders een stuk mooier ogen. (ik weet de naam ff niet meer, maar ik heb hem een tijd geleden weleens laten zien.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina