1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet ik dat toegeven? Ik ben het helemaal met je eens. :b:
     
  2. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    blijft een leuke site;

    www.nexgenwars.com

    Het blijft altijd maar de vraag hoe realistisch deze cijfers zijn. Maar dat de Wii nu al de PS3 heeft ingehaald, had ik niet verwacht. Ook dat bij de PS3 nog steeds niet het getal 500.000 staat, valt tegen en had ik niet verwacht. Hij is toch al een aantal dagen te koop, in ieder geval langer dan de Wii.

    De xbox360 al over de 7 miljoen is ook heel mooi :)
     
  3. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    @ MRX. Ik bedoel ook in de nabije toekomst. Sony verliest veel terrein. De 360 krijgt de betere (exclusieve) spellen in de nabije toekomst. Tuurlijk de ps3 mag zich ook gaan bewijzen, maar tot nu toe wordt de ps3 gehyped zonder enige ruggengraat. Hij wordt de hemel in geprezen, maar heeft niks tot weinig laten zien. Ik word er zo moe van.
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Wahaha, PS3 maar 250.00 :lol:. Sony zou toch zogenaamd 500.000 in totaal hebben :lol: :lol: :lol: :emo:

    Die 84.000 in Japan waren snel uitverkocht maar in Amerika zijn ze er blijkbaar niet zo dol op :emo: :emo:
     
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er niks van die cijfers. Tenzij Sony inderdaad geen 500.000 consoles op de markt heeft weten te krijgen.

    Maar deze site lijkt me ook niet echt betrouwbaar eerlijk gezegd. Waar komt de informatie vandaan?

    En bovendien gaat het dezer dagen ook erg snel natuurlijk met de PS3, dus 1 dag kan enkele tienduizenden consoles betekenen.
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Sony maakt haar woorden geenszins waar. Het is lachwekkend.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Normaal gesproken wel, maar je grap was niet echt goed :cool: :+

    De PS2 en Xbox zaten in dezelfde kabel :9 Als ik ze tegelijk aanzette kreeg ik dubbel beeld :D Ze zaten dus allebei in AV1.

    Geen probleem. Zolang je TV maar HDMI en 720p heeft. Welke HDMI dat dan is maakt niks uit.
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is niet eens zo gek. Vele (grote) winkelketens kregen enkele dagen voor de launch te horen dat hun 'beloofde' aantalen flink gereduceerd waren!
     
  9. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind ze op de Xbox mooier, veeeel meer contrast en diepte :+
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vond het vanmorgen eerder een dieptepunt.
    4 verschillende Error (E67,E68,E69) meldingen , daarvan van E70 wel het diepste wat ik tot nu tot heb meegemaakt.
    De helpdesk medewerker wist ook niet wat E70 betekende en moest het eerst vragen.
    Moest de HDD maar opsturen want hij kwam er ook niet uit.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    E67-E70 zijn idd hardrive errors

    Kan je wel spelen / opstarten zonder HD ?
     
  14. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij is dat niet zo, bij mij iig niet. Ik had daar eigenlijk ook gehoopt, vond het altijd wel een handige feature van de scart aansluiting.
    Kan ook zijn dat het aan mijn stuff ligt, samsung lcd en denon dvd 1920...
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat je standaard een "Johan Derksen" antwoord geeft (geen onvriendelijke bijbedoelingen van mijn kant btw). :D
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere PS3 review ..

    http://www.nytimes.com/2006/11/20/arts/20game.html?_r=1&oref=slogin

    Iemand enig idee hoeveel ze nou daadwerkelijk hebben gelaunched in de USA? Ik vermoed ergens tussen de 150.000 en 200.000 units.

    Als je de ervaringen van PS3 gebruikers en Wii gebruikers zo leest dan valt het op hoeveel mensen helemaal gek zijn van de Wii, bij de PS3 gamers zie ik dat veel minder.
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Vind ik ook grappig. En nog grappiger vind ik het, dat ik gewoon gelijk heb. Alle games op de PS3 moeten zoveel beter, mooier en groter zijn dan wat er op de 360 wordt uitgebracht, want Sony beloofde next gen bij de PS3 release en daar mag je een bedrijf dus op afrekenen. :thumbs:
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Terwijl de belichting in Fight Night 3 wel mooier schijnt te zijn....
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    haha wat moeten ze dan zeggen. "Wij gaan slechtere games dan xbox360 leveren, wij beloven geen next-gen"
    En de ps3 launch games zijn van ongeveer gelijke kwaliteit als de 360 launch games, zoniet beter als je kijkt naar R:FoM. Die knalt alle 360 launchgames weg. maarja dat is mijn mening :)
    En ten derde ligt het aan de developers, sony heeft wel een krachtige beest geleverd en jij verwacht bij de launch al dat al deze kracht benut zal worden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina