Sowieso beetje onzin om launch titels te gaan vergelijken. Titels die 1 jaar later voor een console verschijnen die ook nog eens duurder is, daarvan verwacht ik dat ze minstens op audiovisueell gebied beter presteren. Niet hetzelfde of minder, nee beter. De wereld heeft niet 1 jaar stilgestaan ofzo. Dat Sony nou zo graag Blu Ray in de PS3 wilde duwen, dat is niet mijn probleem.
Het zal mij als consument echt zwaar boeien of een titel een korte ontwikkeltijd heeft gehad of wellicht een snelle port is geweest, ik wil waar voor mijn geld en mijn geduld.
Als een titel niet gereed is voor de markt (PS3:COD3 ), breng hem dan later uit. Het is nu duidelijk dat hij gerushed is. Leuk voor de fans, zitten ze met een inferieure versie en kunnen ze minstens weer 1 jaar wachten op een versie die wel goed is. :{
COD3 mag dan wellicht een simpele multiplatform port zijn. Exclusieve titels als Untold Legends, Gundam en Genji zijn dat niet en die scoren nog lager.
Enneh, als ik NU een nieuwe auto koop dan ga ik die auto toch ook niet vergelijken met een vergelijkbaar model van een andere fabrikant van het vorige seizoen??
Laatst bewerkt: 22 nov 2006