1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0

    Hehe eerst maar effe zien hoe dat zal werken ziet er nogal raar uit.:D
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, ligt straks je controller dwars door je net nieuwe 1080P scherm 8)

    Leg dat dan maar eens uit aan je lieve vriendin / vrouw / ouders / what ever :b:
     
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik dit zie twijfel ik - net als bij sommige Wii games - zeer of het überhaupt mogelijk is om zoiets echt nauwkeurig te krijgen. Bij de Wii concludeerde ik: het is een soort party-game dus dat luistert niet zo nauwkeurig, maar NBA 2K7 lijkt me niet bepaald een party-game.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben ik dan de enige die liever met een wired speelt? :+
     
  5. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, er is ook een groep mensen die liever gewoon met een kabel spelen. Niet iedereen wilt de controller meenemen in zijn broekzak door heel zijn huis heen.

    Ik bedoel waarom moet dat ding draadloos zijn? Met kabel heb ik al genoeg bewegingsruimte, maja ik zit dan ook niet verder van mijn beeldscherm dan 2 meter.(heb geen 42 inch scherm)

    Ik weet nog wel dat ik me doodergerde aan mijn draadlose muis, dat ding was binnen een dag al weer op. Heb meteen nog die dag dat ding de deur uit geflikkerd en mijn vertrouwde kabelmuis gepakt. (als we het tog over batterijduur van apparaten hebben)

    Met de kabel kan je controller teminste niet opraken, kwijtraken(ja we kenne het allemaal dat iemand anders je spullen begint op te ruimen en dat je net dat enne mist8) ) en als laaste weet je zekker dat je niet opeens krijgt dat je geen conectie hebt, omdat er een stoorapparaat in de buurt zit of omdat je te ver er van af zit.
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hor, maar ik doe rond ongeveer 25 uur met mijn accu van dat play & charge kit gebeuren, das toch niet echt kort of wel soms?
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Precies, storingsvrij en gewoon helemaal noooooooit gedonder met lege batterijen. Ik heb ook een wireless, maar die is voor het bezoek.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
     
  9. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij toch maar een draadloze controller. Geen gekloot met die kabels meer. Gedaan met spelen, gewoon de controller wegleggen. Niet eerst de controller moeten uittrekken en dan de kabel oprollen. Niemand die nog over kabels kan vallen als ie de kamer binnenkomt. Speel maar eens met 4 man en allemaal met een wired controller, dan heb je het wel gehad zenne.
    Van storingen heb ik nog nooit last gehad met mijn draadloze controller en de batterijen die laad ik gewoon eventjes op in de quick charge kit als het nodig is. Dus veel gekloot met batterijen komt er niet aan te pas.

    Waarschijnlijk krijgen ze hem in maart wel terug.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  10. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook nog nooit last van storingen gehad met mn draadloze controller.
    echter wel met die van de oude xbox, daarvoor had ik een draadloze controller die continu stoorde doordat er een ander draadloos apparaat op dezelfde frequentie zat..
     
  11. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n hel is het ook weer niet een wired controller, je hoeft die kabel er helemaal niet uit te trekken, zou zelf zegge je kan het beter niet kan doen (vuiltjes die er in kunnen komen).
    Na het spelen is het gewoon de controller langs de console leggen en de kabel weer iets terug trekken, dat mag toch niet zon uitputtende opdracht zijn?
    En hoezo gekloot met kabbels in de war? als je ze alle vier op een rij legt raken ze echt niet in de knoop, en tijdens het spelen met je vrienden, moet je ook niet door elkaar gaan zitten rennen.

    Wat ik meer wil zeggen, wired/draadloos met accu/draadloos met batterijen ieder heeft zijn voordelen en zijn nadelen. De een heeft andere eisen voor zijn controller dan de ander.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Dus als de mensen die met hun eigen ogen hebben kunnen zien dat er consoles vastliepen, even willen ophouden met het verspreiden van leugens. :+ Natuurlijk geeft Sony dit niet toe, zeker niet één maand voor de US/JAP launch...
     
  13. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn een beetje aan het afwijken van het onderwerp, maar heb jij al eens geprobeerd om bij de originele xbox met 4 wired controllers te spelen en die dan netjes naast de console te leggen en de kabel gewoon ietsje terug te trekken?
    Zoveel plek heb ik niet naast mijn console om dat netjes te doen.
    Daarom ben ik blij dat er bij de Xbox360 standaard goede draadloze controllers zijn.
     
  14. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    de enige console die van mij 4 controllers heeft gekregen, was mijn PS2. En ja ik vind het niet zon probleem, al deed ik meestal net even wat meer moeite, want ik rolde de kabel dan ook nog op om de controller heen, behalve bij de controller die ik gebruikte.
    Dus als er iemand kwam kon diegene hem zelf ff uitrollen, maar ik heb nog nooit het zweet bij die personen zien uitbreken. Natuurlijk kost het allemaal net even die adem meer, maar dat is dan ook het nadeel van wired controller.

    Zoals ik al zij elke optie heeft zijn voor en nadelen. Ligt aan de gebruiker welke hij zwaarder rekent, ik hou er niet van dat de kans bestaat dat mijn batterijen op zijn, of dat ik geen contact kan krijgen.

    Al spreek ik me zelf hier ligtelijk tegen aangezien ik voor de WII ga, dus ik zou me aan de batterijduur moeten overgeven. Maar dat neemt niet weg dat als ik een PS3 of XBOX360 (voor erbij) neem, ik gewoon 4 wired controllers neem.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  15. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel met je eens, ik werd al gek met maar 2 wired controllers :+

    ik ben dus ook zeer tevreden met de draadlozen van de 360.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb dan ook maar 1 wired, game meestal toch alleen :p
    Ik lees overigens al de negatieve ervaring over Totemball: ik heb na twee minuten lamme armen.......

    Uurtje Nintendo Wii anyone? :9
     
  17. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je niet te vaak doen;)
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit ziet er inderdaad erg cool uit, maar het lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk om dit juist in te schatten! Dat is natuurlijk geen argument tegen, het blijft een leuk extraatje.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
     
  20. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan tog niet zoveel kwaat?;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina