Die foto is te nep. Van Microsoft zijn we gewend dat ze hun eigen connectoren maken. Dit was met de xbox een ook al zo. Met eigen connectoren bedoel ik dan de kant van de kabel die in de xbox verdwijnt. Ik zie niet in waarom dat nu ineens niet meer zo zou zijn. Dit is meer een sneer naar je trouwe user's base dan naar de concurentie.
Zoals Arjan al zei, elke console krijgt zijn update, denk aan de verschillende xbox versies, de kleinere psone en ps2. Dit is geen update, dit is het op de schop nemen van je hele product. Het lijkt een beetje op de PSX die sony uitbracht voor alleen de japanse en amerikaanse markt, met ingebouwde ethernet adapter een harde schijf en media extender eigensschappen en ik meen ook een dvd recorder.
Het is wel realistisch om te denken dat die harde schijf bijvoorbeeld uit komt, denk aan de mogelijkheid die Microsoft consumenten in de VS bied door middel van downloadable hd series en dergelijke. 20 gig zou hiervoor genoeg moeten zijn, aangezien je de films leent en niet koopt.
Het zou overigens best mogelijk zijn spellen uit te brengen op zowel HD-DVD schijfjes, als DVD schijfjes. Bij sommige HD-DVD's is er sprake van een dubbele beschrijving. Aan de ene kant staat dan de normale DVD en op de andere kant de HD-DVD versie. Met games zou dit meins inziens ook kunnen.
//Edit:En waar is op dat plaatje de aansluiting voor een Optische geluidskabel, want die prop je niet in je hdmi kabel, die draagt het geluid al met zich mee. Hoe krijg je het Dolby geluid dan naar je versterker? Via een hele dure receiver met ingebouwde HDMI switch ofzo.
Laatst bewerkt: 5 jan 2007