1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch meer vertrouwen in de reviews van professionele gamesites dan van 2 mensen op een forum. En daar heb ik nog nergens horen zeggen dat de ps3 grafisch veel beter is dan de xbox360, integendeel zelfs. Ik kan hier wel meer dan 2 quotes vinden van mensen die vinden dat de xbox360 grafisch veel beter is dan de ps3. Wat bewijst jouw post nou? Absoluut niks.
    En als je selecteert selecteer dan alle belangrijke dingen.

    Duidelijke taal toch?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  2. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Meneertje vergeet ook nog even dat de meeste mensen nog gewoon op een SDTV spelen en daar een PS3 voor zich krijgen met hyperkwaliteit schermen. Daarnaast kennen de 360 demopods werkelijk kutschermen waar je veel te dicht op staat. Sowieso snap ik niet waarom iemand op een Xbox forum zo'n statement maakt.
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen die ik sprak vonden juist dat de PS3 tijdens de gameplay 2006 liet zien zijn geld absoluut niet waard te zijn. Allemaal framerate problemen, slechte graphics en slechte gameplay. Tja, het is maar net naar wie je luistert.
     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dezelfde impressies heb ik gelezen omtrent de games die getoond werden op de TGS 2006. Titels als Lair en GT HD hadden ook last van aardig wat framerate problemen.

    Ik zou mijn mening inderdaad ook eerder baseren op reviews en previews van Gamespot en IGN. Ik kan hier ook wel quotes gaan aanhalen van mensen die de PS3 F1 demo hebben gespeeld en de replay's vergeleken met PS2 graphics. Maar ja, ik begrijp heel goed dat er in deze tijden gezocht moet worden naar een reden om uberhaupt een PS3 aan te schaffen. ;)

    En MrX, wat is er aan de hand met de CE versie van Gears of Wars? Waarom is die zo beroerd slecht leverbaar? Leuk zo'n pre-order actie maar we zijn nu ruim een week verder en nog altijd geen CE in bezit.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gister zelf op de gameplay, maar had geen tijd om zelf de PS3 te checken. Wellicht morgen als ik er weer ben.

    En about de CE van GoW, geen idee, wij zijn uitgeleverd en leveren die editie nooit meer uit, vandaar de C in CE. Het zou kunnen dat E-Plaza en Free nog problemen hebben, maar ook die hebben hun aantallen al lang gehad hoor.
     
  6. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS heeft inderdaad problemen, de winkel krijgt hem maar niet geleverd en geeft nu Microsoft de schuld. Dus je kunt bevestigen dat Microsoft geen leveringen meer zal doen? Ik begrijp de C in CE, vandaar dat ik de pre-order dan ook ruim een maand van te voren had gekocht.
     
  7. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus. Ik hecht geen waarde aan dit soort uitspraken op een forum. Doe mij maar een review van een goede site...
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk eerder dat de FRS niet begreep hoe zeldzaam de CE zou zijn. Want MrX heeft hier een hele tijd geleden al bevestigd dat de oplage klein was.
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou vandaag langs geweest en met de ps3 gespeeld, moest wel lache want gelijk een vastloper in het zaaltje :9 en er stonden er ook veels te weinig.. en dan over de spellen, wie zegt dat de ps3 op dit moment mooiere grapix produceert is of een onwijze fanboy of moet eens langs hans anders, of dan pearl en dan voor de uiterste specsevers :D neej maar serieus verrekijker het beste denk.. bullshit dus, voor de rest gameplay beurs was kk gaar, veels te druk warm en te klein weinig nieuwe shit. Wel een nieuw stuurtje gekauft hehe mazzzz
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je ook niet op zaterdag gaan ;)
     
  11. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou ik ben vandaag langs de PS3 langs geweest. Ik dacht: ach nu ik hier toch ben laat ik eens kijken hoe het zit met de PS3.

    Toen ik aansloot in de rij, was deze al gegroeid tot een rij die net tot aan de PS3 Tvpilaar kwam. Vandaar was het een uurtje schuifelen, zachtjes kijken of je een paar plaatjes vooruit kon kruipen, je kent het wel. Halve wegen de rij probeerd er een pipo met zo Eminem petje de rij in te sluipen en daarmee voor te dringen.Die even netjes afgeblaft dat hij maar even achteraan moest sluiten maar voor de rest was het een vrij staai uurtje.

    Eindelijk aan het einde van de wachtrij aangekomen ik me zooi intikken op een Sony laptop (dat ding had een gaar toetsenbord....) en daarmee kon ik en me maat naar binnen.

    Eindelijk binnen was ik toch wel erg benieuwd naar wat ik te zien zou krijgen. Een oude trailer met helemaal niets nieuws erin. Het grote scherm was slecht afgestelt en ik heb daarom de trailer nog maar een keer gevolgt op een van de kleinere schermen die in dat zaaltje hingen. Na wat boei geroep van mijn mede gamers in het zaalje gingen de rode lichten aan en we konen door naar de play zaal.

    Dit was het punt waarop ik had gewacht, kijken of Sony hun dingen een beetje waar kon maken.Kijken of het bedrog dat ik met veel moeite geslikt had ergens voor geweest was.
    Ik moets zeggen dat ik lage verwachtingen had voor de PS3 maar zelf ik ben teleurgesteld in het gene wat ze me lieten zien.

    Ik heb ik die kleine tijd 3 game's mogen spelen:
    - Een race game waarvan ik de naam niet weet
    - Dat spel met de draak
    - Fall of Men

    De race game ging nog wel aardig maar ik miste het gesnor van de moter in mijn handen direct..De grafics waren ronduit slecht en haalde het niet bij 1 generatie 360

    -
    Hier snapte ik geen fuck van, ik heb een beetje met de controller lopen zwaaien, omhoog, omlaag,links,rechts, en weer omhoog.
    Het doel? Geen idee maar de camera van de game werkte erg tegen. Maakte ik een mooie 360 keek ik de camera recht aan moets ik met de linkerpookje de camera verstellen en tegen de tijd dat me dat lukt was ik alweer ergens tegenop geknalt.

    - Hier is een game die nog wel wat kan worden. Het is geen console pusher, meer een aardige titel.Een aardige titel die je naar een paar weken een 10tje goedkoper kan kopen.Het herladen ging wel aardig niet te moeilijk,lekker snel.De monster zagen er alleen niet uit...Wederom slechte grafics waarbij de 360 ver met kop en schouwder er bovenuit steekt. Ik weet niet naar welke games de jongens gekeken hebben die zeggen dat ''de games zagen er zeker mooier uit dan de overgrote meerderheid van de 360 titels''. Al met al kom ik tot deze conlusie:
    Dat is 1 uur en een kwartier dat ik van me leven verspilt heb, en daar wil ik het graag bij laten.

    Dus:

    Beste Sony (Waarschijnlijk was dit al lang duidelijk maar), Als jullie graag jullie console een nekschot willen geven, publiekelijk belachelijk willen maken zijn jullie erg goed bezig:thumbs:
    Zo niet? Dan moeten jullie nog maar eens goed na denken over de rotzooi die jullie durven te presenteren.
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat ik zo hier en daar lees is dat de Ps3 best wel tegen valt, had ik niet (of wel :+) verwacht.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor antwoord had je dan verwacht hier op een Xbox forum. ;)
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nou er zitten hier best veel mensen die niet pro-xbox zijn hoor :eek:
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Pardon? Ik denk dat 2/3 van de mensen op dit forum toch nog wel wat anders hebben dan een xbox. Xboxworld is een van de weinig plekken op internet waarbij je met een beetje waardigheid kan discuren over consoles
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    [​IMG]
    That says it all :).
     
  17. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Een jongen op mijn werk (psfanboy) geloofd echt alles wat Sony zegt over de ps3. Hij haalt alleen de positieve kanten naar voren ten opzichte van de 360.(kan me niet voorstellen dat die er zijn. Blu-ray misschien?)
    Hij gaat ook naar de gameplay. Zal me benieuwen wat jij zegt. Hij gaat de ps3 waarschijnlijk helemaal ophemelen.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Bwa, als hij motorstorm en formule 1 gaan spelen, gaat hij toch wel blij zijn denk ik. Die games zien er gewoon enorm goed uit qua graphics. Formule 1 is haarscherp en fotorealistisch. Dit zeg ik nu niet om de hele shit op te vrolijken he, dit mijn mening. En Motorstorm ziet er ook super uit in mijn ogen, die modder, die omgeving, schade, noem maar op. En ik denk dat Europa een mooie launch gaat hebben. Als we games als resistance, motorstorm, formule 1, stranglehold(ook 360), heavenly sword met de launch gaan hebben, dan gaat die kerel zich toch al in het begin kunnen amuseren met zijn ps3. Maarja, dan heb ik het alleen over ps3. Als je een xbox 360 koopt dan, heb je gears of war, bioshock, forza 2 hopelijk, misschien masseffect,...
     
  19. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar een spel kan er nog zo mooi utzien. Hoe is de framerate?
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Formule 1 is dus niet zo enorm mooi boss, ik wilde persee dat spel spelen omdat ik daarvoor meaby ooit een ps3 zou gaan halen nou echt niet dus, spel ziet er lame uit. Maar als Jij dat vindt oke respect :) mazz
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina