1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb motorstorm alleen gezien en dat zag er zeker mooi uit :thumbs: alleen jammer van die inkakkende framerate, dat verpest het dan weer.
     
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, dat zegt boss er weer niet bij. Wees nu eens een keer eerlijk. De één zegt dat de ps3 beelden er beter uitzien, en de ander weer net anders om. Hoe zit het nu? Okay, qua smaak valt niet te twisten, maar onderscheid maken tussen resolutie's en grafische kwaliteiten. Zo moeilijk is dat niet.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, op de gameplay was motorstorm nog niet de final build. En terwijl is de final build er al, vond ik wel heel raar. maar ik vind het er zeer mooi uitzien. Die framerate, dat weet ik niet zo. Kan misschien wel zijn dat er soms framerate problemen is. Maar dat is met velen games: splintercell double agent heb je dat soms, saint's row, dead rising, ... alleen met gears of war heb je er totaal geen last van. En formule 1 ziet er voor mij echt mooi uit. Kan ik echt niet meer op zeggen. Maarja, het zijn 1ste generatiegames van de ps3. En ps3 is toch nog altijd moeilijker om te programmeren dan xbox 360. Dus in het begin ga je misschien met verscheidene games idd last hebben van framerate problemen...

    ps: Is het waar dat Blu-dragon normaal 30 gig groot ging zijn, en dat men het heeft gecomprimeerd(wat meer laadtijden geeft) naar 3 dvd's?
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vandaag eindelijk de PS3 en de Wii mogen aanschouwen.
    Resistance viel me grafisch zwaar tegen, daarnaast voelde de game aan als zomaar een shooter, niet echt bijzonder. Formule 1 zag er wel erg mooi uit, was best indrukwekkend. MotorStorm ben ik nog niet helemaal over uit, het zag er wel erg mooi uit, framerate was gewoon goed, maar ik weet niet of het lang leuk blijft.

    Voor wat de Wii betreft ben ik nu echt overtuigt. De Wii controller is echt extreem licht en behoorlijk de klein. De besturing werkt erg goed en erg precies, eigenlijk zowat in elke game. Zelda zag er echt super uit.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, waarom zeggen bepaalde mensen dat de framerate met formule 1 en motorstorm suckt? Kameo heeft het ook gespeeld en heeft er niets van gemerkt...
    ps: Met welke Wii game komt de controller het meest tot zijn recht?
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Formule 1 liep nagenoeg vlekkeloos, ik heb geen hinderlijke frame-drops gezien. MotorStorm had af en toe even een tikje, maar dat was het dan ook.
    De Wii controller werkt heel goed bij Wii Sports, Zelda, Rayman, Red Steel en Excite Truck.
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Kameo ga je een wii aanschaffen?
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    motorstorm kakte in als er meer dan 4 andere voertuigen op het scherm zijn. als je zelf speelt valt het misschien niet zo op, maar dat gebeurt echt wel hoor.
    normaal gesproken zou het me niet zoveel uitmaken als het af en toe gebeurt, maar omdat sony zo hard heeft lopen roepen hoe geweldig krachtig hun ps3 wel niet is heb ik hogere eisen.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar het was wel niet de definitieve build he, onthou dat ;).
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm is toch al uit?
    Dus ga er dan maar vanuit dat het de definitieve build is :)
     
  11. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ze hadden demo pods op de gameplay ( Toch.. )
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MotorStorm gezien op de Gameplay en ik vond het zeer vet om te zien!

    Graphics, en dat met name alles binnen 100m was supermooi. Bergen in verte wat minder maja. Details zoals stof opwaaien en het schademodel waren ook zeer vet. Framerate is mij niet opgevallen. Enige nadeel is dat denk ik deze game vrij snel zal vervele denk ik.

    F1 hoor je hele wisselende verhalen over... Resistance vind ik zowel grafisch als qua innovatie onderdoen voor GoW. Het zal best een chille shooter zijn, maar meer als 13 in een dozijn shooter.
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tot op heden voornamelijk alleen de PS2 gewend bent dan zien de PS3 games er natuurlijk modder vet uit. Iemand die al enige tijd ook de toppers op de X360 heeft gespeeld kan naar mijn mening een betere vergelijking maken.

    Omtrent Motorstorm lees ik voornamelijk dat de graphics en physics helemaal top zijn maar dat men inderdaad twijfelt over de gameplay en het snelheidsgevoel.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb dat was de definitieve versie van Motorstorm op gameplay
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De physics van MotorStorm waren heel erg goed gedaan, dat is echt next-gen. De PS3 is in het echt trouwens wel een stuk kleiner dan hij lijkt op de foto's. De Wii is echt super klein, zelfde geld voor de Wii controller.
     
  16. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gespeeld! \o/

    Fall of Men viel me inderdaad tegen (qua GRFX en innovatie/gameplay), had erg hoge verwachtingen voor die game. Motorstorm was wel vet. zonder twijfel Next-Gen, lijkt me ook leuk in de (online?) multiplayer trouwens. F1 was weer wat minder, Hij is erg mooi (daar ligt het probleem niet) (alhoewel ik hem toch niet echt mooier vind dan bijvoorbeeld PGR3 ), maar het spel vond ik gewoon erg saai (maar dat ligt helemaal persoonlijk natuurlijk, hou niet van F1 games).

    Uiteindelijk ben ik toch onder de indruk van de presentatie van de PS3, ik ga hem zeker halen. Misschien wat later, maar toch.

    Wii vond ik erg leuk, unieke ervaring. Misschien dat ik die ook nog in huis haal. :b:
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan je wat meer vertellen over de wii? ;)
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Wii is er echt voor de Entertainment.
    Voor de gezelligheid.
    De Graphics vallen in vergelijking met de next-gen titels gewoon tegen, maar daar doet de Wii het ook niet voor. De Wii is een inovatie op het gebied van besturing. en die besturing viel me echt positief mee. Het werkt gewoon.

    Deze console komt er dus ook in bij me.
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    En dit is berust op?
     
  20. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alleen de wii geprobeerd, geen zin in lange rijen om even een ps3 te zien.

    Bij de Wii alleen gespeeld met het golfspelletje en rayman. Rayman vond ik een ramp qua besturing en het leek me ook niet leuk, qua graphics, tja, oude gamecube niveau, maar dr zal nog wel wat mooier op komen.

    Het golfspelletje was leuk, natuurlijk helemaal gericht op de nieuwe besturing. Toch moet ik zeggen dat ik niet onverdeeld positief ben over de nieuwe besturing. Het is zeker wel leuk en grappig, maar ik heb sterke twijfels of de nieuwe besturing wel echt zo gaat aanslaan. Ik vond het natuurlijk ook erg wennen, en het is best wel grappig, maar heel erg soepel ging het niet, en ik had vaak het gevoel dat de wii me niet 'begreep' . Kan natuurlijk gewenning zijn, maar het spelen ermee maakte het voor mij persoonlijk alleen maar wat duidelijker dat ik toch liever speel met klassieke besturing (vooralsnog).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina