1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Teammanager? Anthony Davidson is 2de coureur naast Takuma Sato. De teambaas is Aguri Suzuki... Het spel is dus niet getest door een teammanager maar door een echte F1 coureur. Jammer dat Albers niet wil testen. Ik weet nog dat hij in het ontwikkelingsteam zat van DTM Race Driver in de tijd dat hij nog DTM reed. Overigens neem ik dat bericht van Davidson met een korrel zout. Ten eerste omdat hij geen teammanager is en ten tweede omdat hij de game kwam promoten. Beetje raar dus als hij zou zeggen dat het een bout game was :cool:
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha, 't moge duidelijk zijn dat je zijn objectiviteit in twijfel kan trekken. Hij is niet voor niets mee op pad gegaan om het spel te promoten. :cool:
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de hardware verkopen, die trouwens elke week weer geanalyseerd worden door NeoGaf leden.

    Media Create Sales 2/19 - 2/25

     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    maatjes ook echt... zullen wel gewoon vrienden zijn ;) en over F1 heb ik al meerdere malen me mening geuit dus gaat ik niet nog een keer doen.. motorstorm check macdennis zijn post. En idd voor mij zijn het B titels ja voor vele anderen ook, maar aangezien jij toch alles de bom vindt van de ps3 ben ik er wel een beetje klaar mee met deze discussie
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik zo eens in uw gamercard kijk speel jij zo te zien ook graag b-titels
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    van de E3 games van 2005 is er 1 game die tot nu toe speelbaar het cgi filmpje heeft waargemaakt, en dat is heavenly sword(killzone weten we nog niet). Dus kijk eens naar dit zeer klein, maar superkrachtig filmpje van heavenly sword:
    http://www.ownage.nl/news/19185/
    DAT ZIET ER GEWOON NEXT GEN UIT!!!
    Edit,gif:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit filmpje werd vertoond in de meest recente aflevering van de Amerikaanse tv serie Heroes (erg vette serie). Duidelijk geval van 'product placement'. Zegt dus helemaal niets dat filmpje maar blijkbaar wordt het gewenste resultaat wel bereikt. ;)
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardware van de PS3 was toch van 550 mhz op papier 2005, naar 500 mhz uiteindelijk? 360 had in iedergeval ook 500 mhz
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach, MHz'en alleen zijn niet langer zaligmakend. ;)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Prima idee, is vrij kansloos om zo'n discussie aan te gaan, zeker als alles negatief word gezien, een normale discussie is dan niet mogelijk. Maar goed, vind dit soort discussies onderhand wel prima. Ik ga in ieder geval weer aan de slag met het lezen van reviews van al die B-titels die eraan komen. :)
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik moet eerlijk zeggen dat het gemiddelde cijfer van Resistance mij enorm meevalt. Ik was zelf niet echt onder de indruk ervan.
    Maar helaas vind ik ondanks dat het spellen aanbod toch niet echt intressant genoeg. Bij de 360 was het nog Kameo en Condemned die me aanspraken. En de toen nog toekomstige Oblivion.
    Dergelijke titels mis ik een beetje in de PS3 launch lijst. Maar goed, de launch laat ik voorbij gaan, dat wil echter niet zeggen dat er geen PS3 bij mij thuis komt te staan. Vooral de volgende Killzone word voor mij de reden om een PS3 te kopen. Misschien ook dat ik deze woorden later weer moet inslikken, maar ik heb hogere verwachtingen van dat spel dan van de volgende Halo. Ondanks het E3 filmpje verhaal ;)
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker een vet spel :), de filmpjes van de afgelopen E3 hebben mij echt jaloers gemaakt op de ps3-bezitters. het lijkt me alleen een beetje overdreven om voor DMC en dit spel naast mn 360 en wii ook nog een PS3 te kopen :+
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet een beetje weg gegooit geld, meer dan 1 console kopen. En vooral omdat de PS3 en 360 best wel op elkaar lijken. graphics, exclusie games enzo.

    Gears of war kan de PS3 toch aan, dus heavenly sword zal de 360 waarschijnlijk ook aan kunnen. Ligt nogal aan de developers.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  14. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    eh ja, maar het hele ding is dat die spellen niet verkrijgbaar zijn voor dezelfde console
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik vind het zelf geen weg gegooid geld. Juist die exclusive titels maken het voor mij waard. Hoewel je kan stellen dat sommige exclusive titels overeenkomsten hebben zijn ze toch niet hetzelfde. Waarschijnlijk zullen toch een paar titels multi-platform worden, veelal (als je kijkt in ieder geval naar de ps2 en xbox) maakt het dan op het grafische gebied weinig uit welke je neemt. Maar als je beide heb kan je dan in ieder geval nog kiezen voor degene met b.v. de beste online opties.
    Maar goed, die keuze is voor mij niet de reden dat ik naast mijn 360 ook een PS3 ga aanschaffen, het gaat mij echt om de titels die niet op de 360 zullen verschijnen.
    En ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat als alleen Killzone exclusief zou zijn die alleen al reden voor mij is om een PS3 te kopen.
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat mij vooral om metal gear en f1. Alleen killzone zou ik het ding niet voor kopen, daar ik het eerste deel echt kut vond (liberation op de PSP is dan wel weer ok)
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    niet alles wordt negatief gezien, meer kan ik er simpelweg niet van maken, en als jij alles super positief ziet van de ps3 tsjaa dan krijg je onenigheid en ook idd zulke kansloze discussies ;)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zegt helemaal niets? Dit is ingame man, zegt zeker iets...
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron

    Raar kereltje die Kutaragi...
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb even vluchtig door het hele artikel gekeken en er viel me één ding nogal op....

    Naar mijn idee ontbreekt het nogal aan visie bij Sony....
    Het lijkt wel of hij alleen maar excuses aan het maken is voor dingen die mislukken... (boze aandeelhoudeers tevreden houden).
    Door mismanagement in zn team heeft ie natuurlijk geen grip op de zaken en dat zie je terug in het interview...

    (ook door externe problemen zoals de acu problemen in verschillende laptops, de rootkit affaire e.d.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina