1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoezo? Microsoft reageert gewoon op de vraag van de consument. In het design van de Xbox 360 v1 vonden ze het niet nodig om HDMI te ondersteunen. De consument zegt dat ze dit graag willen hebben. Vandaar dat MS nu met een Xbox 360 v2 komt met een HDMI port. Dit is ook het enige dat nieuw is. Daarnaast blijkt dat mensen naast de witte Xbox 360 ook graag een zwarte xbox 360 zien. Daarom heeft Microsoft besloten om de 360 v2 een andere kleur te geven. (zwart)

Microsoft reageert gewoon op de markt. De geruchten dat deze 360 een ingebouwde of een externe HDD van 120GB zal krijgen is ongegrond.

De nieuwe HDD zal er best komen ... maar die verwacht ik pas met kerst. Deze 360 wordt al in Mei 2007 verwacht. Kortom maak je niet druk tot iets officieel is :)

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Humm, een zwarte Xbox 360.
    Als die stiller is dan koop ik hem misschien wel.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij zal niet echt stiller zijn ... het gerucht gaat wel dat in de Spring Update een patch zit om de dvd-drives trager te laten afspelen en meer gebruik te laten maken van Caching --> xbox 360 wordt stiller

De PS3 was 100% compatible ... tot Sony besloot dat de Europese klanten geen hardware matige BC nodig had, omdat er toch al veel games op de markt zijn verschenen. Om productie kosten te besparen hebben ze de chip er maar uit gehaald.. de prijs van de PS3 gaat natuurlijk niet omlaag

:eek:

Ik ben blij dat de fans de top game Eragon kunnen gaan spelen

4. Cybercon

Cybercon Guest

Dat men de chip eruit zou halen was al enige tijd bekend, dus niets nieuws. Maar jammer dat sommige grote titels God of War nóg niet BC is, hopelijk zal deel 2 dat wel zijn. En ja geef mij maar toch echt Eragon in plaats van Barbie hoor :emo: :+

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als ze deel 1 niet BC krijgen dan krijgen ze dat met deel 2 ook niet voor elkaar...

Dat Barbie werkt voor de Xbox 360 komt dat een ander spel bijv Halo 2 dezelfde code gebruikt ;) ... daardoor zijn andere games ook direct BC.. dat zal je straks ook zien als de BC lijst van de PS3 bekend wordt gemaakt :D

Maar op de Xbox 360 draait in ieder geval games als Splinter Cell en Halo 2 , Conker.

MGS2 en MGS 3 draaien dus blijkbaar nog niet op de ps3. eigenlijk draait nog geen een kas kraker ;)

3. We chose Barbie’s Horse Adventure first, because we didn’t want PGR2 to be BackCompat

6. Cybercon

Cybercon Guest

Het grappige is natuurlijk dat dit niet bij lange na niet de definitieve lijst is. Er is gezegt dat we tijdens 1000 games kunnen verwachten, tijdens de release verwacht ik dat games als MGS en God of War BC zullen worden.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alle psone games zullen BC zijn ... maar ja ik ben benieuwd. Dit is in ieder geval een slecht voorteken. Sony heeft zich wel eens vaker niet aan zijn woord gehouden ... of kan je wel met 2 tv's splitscreen spelen?

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die testunits zijn helemaal niet af, en dus slaat die test helemaal nergens op. De testunits van Amerika kunnen geen enkel PS1 en PS2 spel spelen en ook geen bluray films draaien.

Ik snap niet dat websites dit soort foute propaganda het net op te durven slingeren. Op 23 maart kunnen we pas kijken als we de nieuwe firmware draaien die dan beschikbaar is hoe het gesteld is met de BC van de PS3.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Die testunit is geen testunit hoor :) .. het is gewoon de versie die in de winkel komt te liggen ... het enige verschil is dat er nog een firmware update komt ... dus misschien is deze dan wel BC, maar ik verwacht het niet

Sony heeft al vaak foute reclame verspreid ... als ze ballen hadden dan hadden ze de BC lijst al lang bekend gemaakt en niet op de dag van de europese launch

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat komt omdat ze nog aan het werk zijn om meer titels werkend te krijgen.

Laten we in ieder geval wachten tot 23 maart voordat we conclusies gaan trekken.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wachten op 23 maart is puur een marketing stunt van Sony ... want dan ligt het enthousiasme om de machine te krijgen .. en als dan minder games BC komt de pijn minder hard aan .... Maar ja ik hoop het voor je ...:) ....

Het was al een teleurstelling dat de PS3 werelwijde release werd beperkt tot Amerika en Japan .. het zal denk ik ook tegenvallen als de 1000 games ... 900 PS1 games zijn en 100 PS2 games

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In die quote die ik hierboven gaf, zegt Harrison dat alle PS1 titels speelbaar zijn en 1000 PS2 titels.

Maar ik moet zeggen dat ik ook nog onzeker ben, mijn PS2 is bijna dood en ik wil nog GoWII, Kingdom Hearts2, MGS3:confused:ubsistence, FF12 en Okami spelen..
    Zolang die er maar opstaan:mad:

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik hoop het voor je .... maar ik vrees het niet, omdat de PS3 nu dezelfde problemen heeft als de Xbox 360 ... er zit andere hardware in ... dus lastiger om veel vragende Games te kunnen overzetten. Ik hoop dat er een aantal toppers bij zitten, maar ik vraag het me af ... Mogelijk krijgen jullie ook Barbie :D

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft Sony pech, die heb ik al kapot gespeeld op mn 360 :)

15. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja. Ook dit is weer puur een kwestie van gissen.

Sony zegt dat de firmware pas na 23 maart kan worden gedownload en dat de toppers dan backwards compatible zijn.

Jij zegt dat je bang bent dat dat niet gaat gebeuren en dat Sony uit haar nek lult.

Ik zeg maar niets want ik heb helaas geen glazen bol.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laten we eerst maar eens die update afwachten voordat sommige mensen al conclusies gaan trekken. Nogmaals het bericht het bericht over de BC.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat zei ik net, maar verwacht niet dat dan de genoemde applicaties gaan werken ... Miscchien kunnen we een weddenschap aan gaan ...

de winnaar zet in zijn sig voor een week: Fardo had gelijk (referend naar deze post) Of ik zet Sony is de Software koning.

Ik denk dat van de 12 bovengenoemde games het merendeel (meer dan de helft) niet werkt ....

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heeft niks met gelijk maken te hebben, maar met het voorbarig negatieve conclusies trekken. Daarom zeg ik, laten we de uitspraken over de BC maar doen naar de update.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarom denk je dat Sony pas de volledige BC lijst bekend maakt op de dag van de launch?

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geen idee, en het doet me ook weinig. Ik haal een PS3 voor PS3 games, niet voor PS2 games. Alsof ik op de launchdag PS3 games ga laten liggen om PS2 games te gaan spelen. Heb op de 360 ook nooit een Xbox spel gespeeld, tuurlijk je probeerd het een keer, maar daar houd het voor mij op. Kan me voorstellen dat sommige mensen het wel belangrijk vinden, maar mij doet het vrij weinig.
    Waarom ik denk dat ze het dan doen? Marketing, iets waar ze heel sterk in zijn bij Sony.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina