Niemand zit te wachten op jouw voortdurende strontvervelende persoonlijke commentaar. Ik heb ook een ongezouten mening over jou klaarliggen, daar ga ik echter een ander niet mee vervelen.
Op de E3 2005, ruim voor de wereldwijde launch, was al bekend dat de BC beperkt zou zijn. Ergens naar streven is iets anders dan iets beloven. Zoals Xwon al aangeeft, dit is ook weer een van de vele beloftes van Sony. In tegenstelling tot Microsoft heeft Sony aardig wat moeite om zich keer op keer aan eerder gedane uitspraken te houden. Ik heb dan ook net als een Fardo of Xwon alle reden om sceptisch te zijn.
Mee eens. Maar als je een beetje rondkijkt dan zijn er toch aardig wat mensen die dit wel belangrijk vinden. De PS2 catalogus is natuurlijke vele malen groter. De een wil graag zijn PS2 verkopen en de centen investeren in een PS3. De ander heeft simpelweg geen ruimte over voor beide consoles. Een andere reden is dat er nog steeds volop toppers verschijnen op de PS2. En het potentiële schalen van PS2 games naar HD resoluties geeft een game natuurlijk ook extra meerwaarde.
Laatst bewerkt: 15 mrt 2007