Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    beetje raar om pas na een jaar conclusies te gaan trekken. Waarom zou men nu de kracht van een PS3 nog niet kunnen gebruiken? Ze hebben ontwikkeltijd genoeg gehad lijkt me.

    Van de dingen die ik heb gezien en gelezen lijkt het me zeker geen geweldig apparaat, en al helemaal geen 600 euro waard.
    Conclusies of niet, feit is wel dat de PS3 dik achterblijft met verkopen. En dat zegt genoeg lijkt me.
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Beetje raar om een console nu te gaan beoordelen op de vele ports die het op dit moment heeft. Sorry maar als je conclusies wil gaan trekken doe het dan ook goed. Over 1 jaar zijn er grote titels die specifiek voor de console worden ontwikkeld. Ik bedoel de Xbox 360 was ook pas de moeite waard vanaf het moment dat Gears of War verscheen. Ervoor was er gewoon sprake van komkommertijd. Begin 2006 waren GRAW en Oblivion zeker te pruimen, maar daarna was het akelig stil.

    En dat de PS3 jouw niet kan bekoren mag zo zijn, maar andere mensen denken daar weer anders over. So simple as that.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2007
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Juist, dat de verkopen achterblijven zegt wel genoeg lijkt me. Anderen delen dezelfde mening dus. ;)

    En om te stellen dat de 360 pas iets ging voorstellen bij de release van GOW is natuurlijk kolder. Maar goed, dat is toch een welles nietes spelletje waar ik geen zin in heb.

    Volgens mij wordt de PS3 met veel tam tam aangekondigd als DE console die je moet hebben. En dat is altijd het Sony truukje, veel marketing geblaat en uiteindelijk valt het allemaal weer tegen. Dit is niet de eerste keer, dat is al veel en veel vaker gebeurd.
     
  4. Cybercon

    Cybercon Guest

    Precies en hoe zou dat komen denk je? Er is geen hoogstaande titel van het kaliber Gears of War die men over de streep trekt om de console te gaan halen :): Logisch natuurlijk, want de grote titels maken ongeveer 1 jaar later hun opwachting. En als je nog steeds niet door hebt dat de Xbox 360 pas écht de moeite was Gears of War, heb ik de intentie dat je voornamelijk hebt vermaakt met matige spellen als Prey. Maar goed smaken verschillen nou eenmaal, gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.

    En dat Sony veel ophef heeft veroorzaakt met hun opmerkingen staat vast, maar dit weten we inmiddels wel. Om hun hier constant op af te rekenen vind ik wat gemakzuchtig. Maar goed als ik tegen iemand blijf praten die constant MS de hemel in loopt te prijzen, haalt het in feite ook weinig uit. Rest me nog een ding te zeggen, welterusten! _0/
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    En waar zie je mij MS constant de hemel inprijzen? :emo:
    Is dit wat ze noemen een fanboi? :emo: :emo:

    Ik heb mijn xbox nog niet zo heel erg lang, al heb ik het wel allemaal regelmatig gevolgd op diverse fora. ;)

    Kortom,we moeten er vooral geen probleem van maken dat Sony regelmatig uitspraken doet die ze beter niet kunnen doen. Misleiding moet dus kunnen.
    En dat aankaarten als argument is gemakzuchtig volgens jou? :emo:

    Ja, het lijkt me beter dat je je bedje gaat opzoeken, dit noemen ze wartaal. _0/

    Ik heb gears of war ook, en het kan me dus echt niet bekoren. Maar goed ik zal de enige wel zijn.
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    February cijfertjes zijn binnen!

    Ouch Sony dat doet goed zeer zeker...


    Sony heeft nog geluk dat de PS2 zo goed blijft verkopen anders was het helemaal jammer geworden..
     
  7. Cybercon

    Cybercon Guest

    Poe poe knap hoor, je hebt je Xbox 360 pas en trekt meteen conclusies aan de hand van reacties in je omgeving? :emo: Guess what, je hebt al die tijd de recensies nauwlettend zitten te volgen en daaruit opgemaakt dat de Xbox 360 veel goede games heeft uitgebracht vorig jaar. Nou ik zou je vertellen, ik heb hier 25+ games liggen en de helft is gewoon matig tot bagger. Trouwens erg frappant dat jij loopt aan te kondigen dat de spellen toch wel van een redelijke niveau zijn, terwijl je maar over 4 spellen bezit :emo: Maar goed laten we maar weer ontopic gaan in plaats van de Xbox 360 games te gaan beoordelen _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2007
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Neen, ik heb reacties van gebruikers gelezen op diverse fora. Beter lezen. :emo:

    En het aantal games zegt niets over of iemand weet of ze goed zijn, daar ben jij het bewijs van. 25 Matige games kopen. :emo:

    Ik speel sommige games veel meer, ook dat had je direct even kunnen zien. En ik koop dus geen nieuwe voordat ik echt op de oude ben uitgekeken. Of een andere titel nu goed is of niet. Maar goed, je leest selectief en je kijkt selectief. Niet echt goede voorwaarden voor een juiste inhoudelijke discussie.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Stop eens met dat vijandig op de man inspelen. Je legt andere mensen woorden in de mond om vervolgens je eigen reactie te kunnen onderbouwen. Das geen normale discussie meer...
     
  10. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat die panda dan op? Wel grappig, maar ik snap hem niet.
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    die panda krijgt de cijfers onder ogen en schrikt daarvan omdat ze aan de lage kant zijn.
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Januari 2007:

    Wii - 435,503
    PlayStation 2 - 299,352
    Xbox 360 - 293,774
    PlayStation 3 - 243,554
    Nintendo DS - 238,869
    PlayStation Portable - 210,719
    Game Boy Advance - 179,482
    GameCube - 33,806
    Xbox - 1099

    En voor de volledigheid, de Amerikaanse software verkopen van februari 2007:

    360 Crackdown 427,000
    WII Wii Play w/ Remote 371,000
    NDS Diddy Kong Racing 262,000
    WII Legend of Zelda: Twilight Princess 130,000
    PS2 Guitar Hero 2 w/ Guitar 130,000
    360 Gears of War 119,000
    360 Major League Baseball 2K7 113,000
    360 Lost Planet: Extreme Condition 111,000
    WII Warioware: Smooth Moves 109,000
    360 NBA Street Homecourt 102,000
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
     
  16. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ??xboxexclusive toch??
     
  17. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al iets bekend over de verkoopcijfers van de HD-DVD speler voor de 360?
    ik vind dat wel interessant aangezien dat gaat concureren met de blu-ray speler van de PS3...
     
  18. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had voor mezelf een lijstje gemaakt van de 360 en PS3 titels die ik dit jaar nog wil aanschaffen:

    Playstation 3

    - Motorstorm
    - Resistance
    - Heavenly Sword
    - Ninja Gaiden Sigma
    - Devil May Cry 4
    - Metal Gear Solid 4
    - Uncharted: Drake’s Fortune
    - Lair
    - Final Fantasy XIII
    - Final Fantasy XIII versus
    - Grand Theft Auto 4 ( of 360versie)
    - Assasins Creed ( of 360versie)
    - Gran Turismo 5
    - Ratchet & Clank
    - Jak & Daxter
    - Killzone 2
    - Warhawk
    - White Knight Story
    - Little Big Planet!!
    - En Home downloaden uiteraard!

    Xbox 360

    - Halo 3
    - Mass Effect
    - Bioshock
    - Blue Dragon
    - GRAW 2
    - Too Human
    - Alan Wake
    - Army of Two
    - Half life 2 Orange
    - Assasin’s Creed ( ofPS3 versie)
    - GTA4 ( of PS3 versie )
    - Lost Odessey

    Nu is het maar de vraag wat er allemaal uitkomt dit jaar natuurlijk, maar evengoed is de lineup van allebei de consoles voor mij genoeg om beiden in bezit te hebben.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  19. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik dus ook!
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Timed exclusive ja, tenminste die indruk had ik in een interview met Peter Moore waarin hij aangaf dat het spel voor dit jaar Xbox 360 exclusive is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina