1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    beter de 360 versie dan, anders krijg je toch weer zo'n arm$alige poort.
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Zolang er maar tijd wordt besteed aan een port zie ik geen problemen, zie Oblivion bijvoorbeeld welke er nu op de PS3 een stuk smoother uit ziet. Maar goed dat is ook logisch gezien de extra ontwikkeltijd.
     
  3. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die releasedata van de ps3 titles al bevestigd? Kan me niet voorstellen dat MGS4 dit jaar nog uit komt.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Die game lijkt mij echt geweldig (wat ik ervan gezien heb). Voor mij momenteel een van de meest impressive PS3 games. Die graphics en animatie _O_
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat game had me afgelopen E3 ook wel even van mijn stoel geblazen :).
     
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    En ook ik kan me niet voorstellen dat MGS 4 dit jaar zal verschijnen Kojima kennende. Maar de titels die ik noemde kunnen we dit jaar wel verwachten.
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS4 is zeker een twijfelgeval, al helemaal in Europa..

    Maar Too Human, Alan Wake, White Knight Story,FFXIII en Gran Turismo 5 zijn allemaal 2008 games vermoed ik.
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    De PS3 is immers regiovrij he ;)
     
  9. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het enige wat ik hier echt op heb te zeggen is dit:

    -http://www.metacafe.com/fplayer/458579/what_happened_to_playstation_3.swf

    bekijk dit maar eens en denk er dan maar eens goed overna, meeste van jullie zullen hem waarschijnlijk al gezien hebben maar kijk hem dan nog maar eens.

    Mede mogelijk gemaakt door Nemesis xD.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    :emo:
     
  11. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is goed heel goed.
    maar ik denk toch dat ps3 het hier ook goed gaat doen hoor
    alleen dan wordt het naast de xbox360.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Er zit een kern van waarheid in. Heel veel mensen spreken nu al over Killzone 2 als topper, alleen maar omdat de game mooie graphics heeft. Deze zijn zeker vergeten dat Killzone 1 maar een average game was. Natuurlijk zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst, maar toch...
     
  13. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik vond het hele principe van het lied echt geweldig en je moet toegeven dat sony het soms heel dom aanpakt, microsoft geeft alles wat een gamer wil zoals xbox live. Zonder die dingen kan je gewoon geen goede console meer maken tegewoordig al is de wii een uitzondering. En daarkomt nog eens bij dat het nummer nog lekker klinkt ook ^^, ben zelf zeker fan van de 360 maar heb niks tegen de ps3, hij gaat wel vet worden maar denk niet dat hij de xbox 360 gaat overtreffen gezien h3 onovertreffelijk is!
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind mezelf ook geen fanboy. Hoop wel dat de 360 zeker niet onder gaat doen voor de ps3. Gezonde concurrentie is eigenlijk het beste. Al vind ik wel dat MS iets mag gaan doen aan de mankementen van de 360. En mensen niet zomaar gaat afschepen.
     
  15. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, eindelijk iemand die het door heeft.
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ze zullen wel moeten, ik denk dat een beetje gamer geen zin heeft om elk jaar 4 x MS te moeten bellen wegens een defecte console. Dan zullen ze zeker de PS3 een kans geven. En ik denk dat MS dat hoe dan ook wil voorkomen.


    Mja, ik weet het niet. Van wat ik nu heb gezien is onder andere de prijs nog niet gerechtvaardigd voor de PS3.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar waar zou je de game van importeren? of ebay?
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat inderdaad waar. Het enige wat we tot nu toe hebben gezien is een CG filmpje. Dat hadden de superman games ook :+. Natuurlijk wil sony wel dat dit een topper wordt maar we hebben voorlopig nog niks om daar op te vertrouwen.

    Then again, van GTA IV weten we natuurlijk ook niks \o/
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Er zijn zat importwinkels te vinden waar je je PS3 spellen alsnog kunt kopen. En nee ik praat dan niet over Ebay of Play-Asia :+
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hype over killzone 2 snap ik ook niet. Vooral niet nu ik weet dat Killzone 1 niet zo geweldig was(heb hem zelf nooit gespeeld).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina