1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Killzone was best een goed spel, mits je online had. Heb er aardig wat uurtjes mee gespeeld.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, interesting }:]
     
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

    VGP bijvoorbeeld :)
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn alle spellen van de ps3 regiovrij?
     
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Zal zeker niet gebeuren. De gamecube heeft het tog ook overleefd tusse de xbox en de ps2. Want ik denk dat de meeste hardcore gamers een 360 nemen aangezien de spellen die er op uit komen. En de meesten mensen hebben allang een 360 gekocht en zullen er geen ps3 naast zetten. Je hebt er bij die ze allebij kopen.
     
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    Yep zoals het er nu uit ziet wel ja. Sony laat het aan de ontwikkelaars over om een spel regiovrij te maken of niet, maar gezien de vele games die op dit moment regiovrij zijn verwacht ik dit ook voor de aankomende games later dit jaar.

    Zou je het vetgedrukte mij even uit willen leggen?
     
  7. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Cybercon heeft wel gelijk. De gamecube was niet erg succesvol. De Wii gaat dat wel zijn (ik denk tijdelijk) als je naar de verkoopcijfers kijkt.
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik zou net zeggen, de Cube was duidelijk de minste van de drie. Een veels te matige spellenaanbod als we kijken naar de afgelopen jaren. Daarbij komt ook nog eens dat ze amper support hadden van third party ontwikkelaars. De Wii doet het nu erg goed, maar ik heb het gevoel dat dit scenario zich weer zal herhalen.
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, nu verkoopt het goed omdat het nieuw is maar hoeveel goeie spellen zijn er voor de console. en jah de spellen voor deze console vallen of staan met de controls
     
  10. ViperMike

    ViperMike Guest

    Wat ik bedoel, er waren tog redelijk wat mensen die ik kenden met en gamecube. Want er waren ook nog super veel nintendo fans die voor de gamecube gingen. Aangezien er nog meer fans zijn van de xbox lijkt me het sterk dat de 360 geen concurentie is. En al keek je naar de dreamcast, daar zag ik er maar weinig van.
     
  11. D-Blaze

    D-Blaze Burning Phoenix

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    als je mij vraagt is wii alleen poep
    heb zelf tijdje in game winkel gewerkt en had dat ding ook vlak voor de release een week thuis staan zodat ik klanten advies erover kon geven
    maar ik moet zeggen het is leuk omdat het nieuw is maar ben je een echte gamer die wat langer aan een stuk wil spelen dan kan je de wii vergeten want ga maar es elke dag zo 10 uur spelen zoals ik bv met final fantasy op ps2 deed....dan heb je na een maand zelfde effect alsof je naar sportschool bent geweest hele maand ^^
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Het is wel erg kortzichtig om aan de hand van je vriendenkring te gaan bepalen of de Cube wel of niet een succes is. Als we alle continenten erbij gaan pakken mag je gerust tot de conclusie komen dat de Cube gewoon hele teleurstellende verkoopcijfers kenden. En dan nog mogen mij vrienden er allemaal een hebben, die 10 of 20 consoles maken geen zak uit.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Het spelaanbod van de Wii is nu al bagger. JE hebt Zelda als topper en een aantal goede games. Voor de rest is het nu matige games, slechte games en games voor kinderen van 4. Nu ik het gerucht hoorde dat Metroid Prime ook nog eens is uitgesteld is dit ronduit bagger. Voorlopig zie ik nog geen goede titel uitkomen voor de Wii, hoe grote Nintendo-fan ik ook ben. In de VS komt Super Paper Mario dan uit, maar dat is ook alles. Aangezien de Wii niet regiovrij is, voegt dit in Europa niks toe. De eerste goede games voor de Wii komen pas eind van het jaar.
     
  14. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep bij Nintendo moet je engelen-geduld hebben voor dat handje vol toppertjes (voornamelijk van nintendo zelf) die in een bestek van 5 jaar worden uitgebracht...
     
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Een Ninty fan die realistisch is, zulke je zie maar weinig. Klasse! :thumbs:
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nieuwe verkoopcijfers uit Japan:

    De PS3 zit inmiddels in de lift in Japan. Vind dat de Wii sales behoorlijk zijn terug gelopen. Kan me herinneren dat ze veel hoger hebben gelegen. Maar gaat nog steeds erg lekker met de Wii.
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja de vraag is echter voor hoelang nog kijkend naar de line-up voor dit jaar, welke overigens matig is. Het is wachten op Mario Galaxy welke de Wii sales een flinke boost zal geven. En hoe zit dat nou met de nieuwe SSB, kunnen we die dit jaar ook verwachten?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Wacht maar op Super Paper Mario op 19 april, dan zullen de sales weer omhoog gaan in Japan. Maarja, Europa krijgt alleen maar baggergames, de komende tijd.
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2007
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    echt prachtig :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina