1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dit zegt babelfish(voor de luie mensen)
    @ macdennis : dat klopt

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Xwon over Devil may Cry: Dude heb je geen PS2 gehad? Dan moet je die echt oppikken! Teveel goede games die je mist anders..

3. Cybercon

Cybercon Guest

Xwon zie je echt niet zo snel met een PS2 hoor :+

4. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    6 miljoen silver en gold accounts.
    Hoeveel gold members zouden er zijn?
    3 miljoen gold en 3 miljoen silver?
    Hoeveel mensen met een silver account willen er online gamen? Allemaal? Of hebben ze aan de marketplace genoeg?
    Ik denk dat de meeste best online willen spelen. Alleen niet € 60,- per jaar ervoor over hebben.

Ik denk dat er best veel potentiele online gamers zijn. Maar er niet voor willen betalen. Deze zouden uitkomen bij de PS3. De Hardcore gamers zijn wel bereidt om te betalen voor LIVE. De casual gamer vindt het eerder zonde van hun geld om dat ze minder online spelen. Aan de andere kant is € 600,- nog te duur voor de casual gamer. Het zal nog wel tot 2009 duren voordat de PS3 echt opstoom komt. Misschien is het dan wel te laat.

Aan de andere kant doet de PS3 het niet zo slecht in vergelijking met de begin dagen van de Xbox 360.
    http://www.vgcharts.org/aconscomps.php?name1=PS3&name2=X360&type=2&align=0
    Moet er wel bij zeggen dat de Xbox 360 met te korten had te kampen en PS3 niet.

Voor de wereldwijde verkopen mist de PS3 Europa nog. De Xbox 360 zal het in de VS beter doen dan in Europa. De PS3 zal in de VS en Europa fifty - fifty verkopen. Als we mogen terug kijken naar de PS2 en Xbox.

http://www.vgcharts.org/worldcons.php?date=38961&sort=1
    PS2 VS 44mln PAL 42mln
    XBox VS 16mln PAL 8mln

Moeilijk Moeilijk allemaal :+

5. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    over het online spelen ik vind mijzelf geen hardcore gamer ik heb ook geen gold account ik wil het wel maar ik heb er nog geen 60 euro voor over omdat ik nog niet echt zoveel games heb (4 maar...) dus ik wacht nog eventjes binnenkort haal ik wel kaartje

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Op marktplaats en ebay kun je vaak gold kaartjes krijgen voor de helft van de prijs. Heb je 2 jaar live voor de prijs van 1. :)

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wel erg laat ja. Zeker met in je achterhoofd dat de opvolger van de 360 in 2011/2012 gepland staat ^^

Nog even voor de mensen die een PS3 gaan halen en Ninja Gaiden Sigma willen checken; ik las dat deze versie 19 chapters heeft (dat zijn er dus 3 meer als in Ninja Gaiden). Dit in combinatie met de boost die het spel heeft gehad maakt me wel erg nieuwsgierig :eek:

Niet dat ik em nu opeens wel ga halen, maar is toch wel tof. Heb dan ook echt zin in NGII op de 360 :D

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niemand weet of die game überhaupt wel komt, maar wij blijven positief, hè Goiz. :cool:

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk komt die :cool:

Nog wat info over Sigma op de PS3:

Best netjes :)

10. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd laat voor de mensen die nu al een nextgen console hebben. Of Dit jaar een Console kopen. Die zijn dan al toe aan een nieuwe generatie. PS3 zal in dat geval wel langer doorgaan 2014/15. Dat betekent voor Sony, dat ze flink geld kunnen verdienen. Je kunt beter de laatste jaren domineren, dan de eerste jaren van een generatie. De userbase is dan namelijk groter. Dit geldt trouwens meer voor Sony en Microsoft. Zij leggen nog toe op iedere verkochte console en Nintendo niet.

Ninja Gaiden Sigma zal ik voor € 30,- wel halen. € 60,- is me wat te veel, vanwege bezit Xbox versie. Dit is meer verkocht in Japan dan God of War. Terwijl uit reviews blijkt dat ze aan elkaar gewaagd zijn.
    http://www.vgcharts.org/japcomp.php?name1=Ninja Gaiden&name2=God of War

Het lijkt wel alsof de gameplay niet voorop staat. Het is meer de setting die bepaalt of een game wordt gekocht. Of zijn deze games toch te verschillend van elkaar?

11. Cybercon

Cybercon Guest

Het is zoals jezelf al zegt, de setting van Ninja Gaiden ligt de Jappen gewoon meer dan God of War met zijn Griekse setting. Neemt niet weg dat dit twee pareltjes zijn, zonder twijfel een van de beste games die ik heb gespeeld :)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is de afgelopen dagen heel wat bekend gemaakt. Ik heb nu sowieso nog meer het gevoel dat ik de juiste keuze gemaakt heb door toch weer een 360 te kopen. Daar staat tegenover dat de wil om in de toekomst nog een PS3 te kopen ook is afgenomen, tenzij er voor mij op de lange termijn toch nog genoeg interessants te halen gaat zijn op het apparaat. Maar met een titel als DMC4 op de 360, en dus nog grotere aanhang van Capcom als ontwikkelaar voor de 360....samen met een Namco, Konami en Square-Enix (en zeker mits de geruchten dus waarheid worden over bepaalde toptitels)....neuh, dan zit ik voorlopig wel goed hier achter mijn 360 :b:

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  13. Cybercon

Cybercon Guest

Kan ik heel goed begrijpen, maar de PS3 komt hier hoe dan ook in huis te staan. Ik heb zo ongelooflijk veel genoten van de games die op de PS2 verschenen. Ratchet and Clank, God of War , Gran Turismo, Shadow of the Colussus, Jak and Daxter etc. etc. Nou noem ik dan titels van Sony, maar ik ben zwaar onder de indruk van deze series. Ze zitten bomvol kwaliteiten en zorgen daarbij ook nog eens voor de nodige sales. Nee ik zit nu goed met mijn Xbox 360, maar straks óók met de PS3 :b: :+

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2007
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb net Elite Beat Agents gespeeld. Wat is dat een geweldige game! De leukste game die ik in tijden heb gespeeld. Als er op de een of andere manier een Wii versie komt MOET ik hem hebben

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben pas echt gaan gamen met de Xbox, vroeger wel op de Atari's, N64, PS 1 en 2 van vrienden maar had nooit de behoefte om zelf een console aan te schaffen, sinds Halo is dat wel verandert ;)

En jou nog niet met een PS 3 ;) (wanneer ben je van plan hem te halen?)

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik toch stiekem wel een PS 2 wil lenen om God of War 1 en 2 te gaan spelen :9
    Dus zeg nooit nooit.

Ook al lijkt het dat ik anti Playstation ben... Niets is minder waar. Ik ben anti Sony 8)
    Denk daar maar is over na........ (ik ga het namelijk niet uitleggen, als je mn post geschiedenis een beetje kent dan weet je waarom :) )

Edit: oja, ook nog op een commodore 64 ;)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  16. Cybercon

Cybercon Guest

Vlak na de zomer heb ik 'm, dus wanneer titels als Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction en Uncharted: Drake's Fortune (zie mijn avatar :+) in de winkels liggen. Ben nu eerst uitgebreid bezig met het zoeken van een goede HD TV ;)

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Full of gewoon lekker simpel 720p?
    Ik denk dat er slechts een handvol 1080p games uitgaan komen op beiden consoles namelijk....

18. Cybercon

Cybercon Guest

Nou voor mij is 720p meer dan voldoende aangezien ik 1,2,3 niet een reden kan bedenken waarom ik voor 1080p moet gaan. Ja de consoles ondersteunen het, maar dan praten we over spellen die op een hand zijn te tellen. 720p is voor mij dus prima zat :)

19. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Euh, wel de Team-Ninja fans onder ons. :b: Er was (ik schat een haljaartje geleden) een video verschenen waarin itagaki-san bevestigde dat hij niet overgestapt was naar Sony, maar dat Sigma door een ander team werd ontwikkeld als test op de PS3. Hij zei dat 'echte' opvolger van Ninja Gaiden op de 360 zou verschijnen. Hell, hij tekende met zijn vingers zelfs een grote X op het scherm, mocht zijn punt nog niet duidelijk zijn. :+

Anyway, hier uit zou men kunnen afleiden dat er wel degelijk een NG 2 op de 360 gaat verschijnen. De vraag is echter wanneer en ik krijg een krampachtig gevoel dat het nog heel lang kan gaan duren. :'-(

@Cybercon: Ik wil je wel een Samsung adviezeren, maar dan krijg ik weer een reactie als: 'Kijk verder dan een Samsung lang is' (Kuch....Kuck...HDTV Thread...Kuch...Kuch). Dus hou ik weiselijk mijn mond. :+

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  20. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig geen exclusives meer van Epic ..

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=23676

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina