1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaa daar was ik ook, 2 x naar binnen geweest 3 playstations vast zien lopen HAHAHA wat een reclame !! Ik vroeg waarom het kwam, het was omdat ie te warm werd !!

2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!

3. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat xbox deze war gaat winnen.
    waarom?
    de xbox360 heeft leuke en goede games, en natuurlijk xboxlive, het enige wat me niet bevalt is het vele crashen, maar dat is opzich makkelijk en snel opgelost. ik heb er tot nu toe heel veel lol mee.

de Wii lijkt me meer zo'n 'party' console, moet je helemaal maffe bewegingen gaan maken enzo, wel leuk om soms voor de gein met een aantal vrienden te doen, maar niet echt zoiets waar je echt helemaal serieus mee gaat gamen, wat oa ik in gedachte heb met een gameconsole.

De PS3 kan ik opzich niet beoordelen, behalve dat de besturing me erg fok lijkt, en ik diverse keren van verschillende kanten heb gehoord dat het een flop is geworden, ik denk dat we dan maar ff moeten afwachten wat voor games er komen.

Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dan is het toch wel logisch dat ik ut niet meteen snap..?
    Afin, zand erover :b:

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Het eerste slachtoffer aan de top bij sony is zojuist gevallen.
    En het is niet de eerste de beste.......

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is zeker niet het minste nieuws! Ik weet nog hoe hij op een foto zo trots de PS3 toonde aan het publiek. Dat zit daar toch niet zo snor.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep ,en zeker als je de japanse mentaliteit in acht neemt...zo terug gezet worden is voor zulke gasten haast onaanvaardbaar,noem het maar een publieke vernedering.....
    Zit er waarschijnlijk nog meer slecht nieuws aan te komen.
    En dat zou wel eens de europese lancering kunnen worden die nogmaals gaat uitgesteld worden.......

8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel een zelfmoord aan komen
    !

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die wordt even afgerekend op zijn behaalde 'resultaten'.

10. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die uitgestelde lancering:

http://www.gameliner.nl/nieuws_playstation3/p2_articleid/1389/

11. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
  12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ow, zoo heerlijk doorzichting die gasten van Sony (dit gerucht zal zeker waarheid worden als ik zo "waar rook is, is vuur" geruchten van de laatste maanden kan geloven )

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Vernieuwde verkoopcijfers Nintendo:

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, alles kan he. Sony kan ten onder gaan. Het zou niet onrealistisch zijn. Maar playstation is een enorme grote naam. En Sony heeft enorme topontwikkelaars van first party. Met Microsoft is dat anders. Zij hebben enorme supertoppers ook. Maar de meeste zijn second party. Kijk naar gears of war, mass Effect, Too human, Bioshock, en ga zo maar door. Pas games als viva pinata, project gotham, forza, ... zijn 1party.
    Anyways, qua games zit xbox 360 natuurlijk heel goed met hun grote voorsprong. En Microsoft gaat er natuurlijk volledig voor, terwijl Sony misschien te zelfzeker is van hun zaak en serieus moet oppassen, maar ik denk toch, dat wanneer ze op gang gekomen zijn, echt indruk gaan maken. Dat vergt daarentegen nog wel wat tijd.
    Anways, ik heb gisteren iemand overtuigd om een xbox 360 te kopen :D. Hij was aan het twijfelen tussen ps3 en xbox 360. Maar hij is niet bekend met Final fantasy, mgs... En xbox 360 is goedkoper, en hij wilt vooral shooters spelen, en zowat met zijn zoon spelen. En online gamen zit hij ook wel zitten. Dus heb ik hem uitleg gegeven(objectief natuurlijk) en ik heb hem overtuigd om een 360 aan te schaffen. Wie had dat ooit gedacht van mij he :D. Maar dat wil niet zeggen dat ik xbox 360 beter vind dan ps3 he, maar voor hem lijkt me de 360 het beste...

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn pure geruchten natuurlijk op dit moment dat er geen playstation 4 meer komt.
    Maar ik vind het nog altijd spijtig dat men Ken Kutaragi van zijn functie heeft ontnomen. Ik weet dat men hier tegen hem is, maar toch vind ik hem veel beter functioneren als hij de man is die de boel in orde moet houden. Nu moet iemand de productie runnen die software belangrijker vind. En wat ik nu net goed vond aan Kutaragi, was dat hij zo fel pushte om de hardware volle bak te ontwikkelen, kost wat kost. Maar nu gaat het trager met Sony...
    Spijtig is dat. Anyways, dat ze maar snel op volle toeren geraken...

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep,zoals Xwon hierboven al zegt , waar rook is, is vuur.
    Maar hoe groot zal het vuur dan worden, van het openhaardtype of een laaiende vuurzee die niet meer te controleren valt.
    Als dit waar moet zijn,zal je wel hevige reacties kunnen gaan verwachten van playstation liefhebbers,en dat is dan weer in het voordeel van de xbox 360.
    De lancering in europa nóg maar eens naar een latere datum verschuiven zal sony een serieus pak potentiële kopers kunnen kosten.
    En dan komen ze misschien nog in de periode terecht waarin halo3 gaat gelanceerd worden............

18. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eerlijk gezegd niet dat Playstation gaat verdwijnen. Dan heeft MS vrij spel, en gaan zij voortaan de prijzen bepalen. En wie weet gaat de service dan ook wel achter uit.

Ik hoop dat de 360 eerste wordt, daarna de Wii en als laatste Sony met een kleine achterstand op de wii.

19. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al wel zoiets verwacht van het uitstellen van de PS3. eerst Amerika en Japan bevoorraaden en dan wij een keer aan de beurt.

20. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Als er een PS4 komt, denk ik dat het de eerste console word met 4D :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina