1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hey there,

    Tijd voor een nieuw deeltje discussie over de 360 en PS3 //edit; en nu ook de Revo erbij.. . Waar ga jij voor, wat vind je beter aan de een en minder aan de ander? Hier kun je je ei kwijt :cool:


    Let er aub ook ff op dat het geen kansloze flame-discussies worden. 'fanboy'-gedrag zit niemand op te wachten en dat zal dan ook worden bestraft. ;)

    Barst u maar weer los!


    Vorige deeltjes:
    Deel 1
    Deel 2
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik ben klaar om de eerste reply te geven

    Ik ga voor de Xbox 360


    Omdat de spellen me aanstaan maar ook omdat ik goede ervaringen heb gehad met de gewone Xbox

    ook zijn de spellen opzich veel goedkoper maar vooral ook de console.
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    IK heb de 360 al maar daar komt zeker de ps3 bij waarom???

    beste franchises, grootste games aanbod, exclusives zoals MGS, GT, Tekken, Killzone enz

    Ik zie de ps3 strax wel weer de beste console worden van de betreffende generatie
     
  4. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony gaat Nintendo achter na, met het uitmelken van franchises! MS heeft tenmins een paar orgineele titels voor de 360
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ...De Revo aan titel toegevoegd... :)
     
  6. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    intresant, De 360 wint :p
     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    daar heb je zeker gelijk in!

    @Tecnomic grootste game-aanbod? Er zijn meer spellen uit/in ontwikkeling
    voor de Xbox 360 dan de PS3 hoor!
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah tuurlijk, je hebt helemaal gelijk joh. Op de X360 komen absoluut geen vervolgen op al bestaande franchises uit :{ _0/

    Bull dus, ook op de PS3 zullen er vele vervolgen komen....maar ook echtwel originele nieuwe franchises.

    Anyways, ik koop mijn PS3 voor die vele prachtige single-player ervaringen die ik al heb beleefd op de PS1 en PS2. Online spelen doe ik wel met mijn X360 :)
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij vergeet volgens mij dat Sony al een hele massa games heeft uitgebracht op hun eerdere systemen, waarvan het merendeel straks ook op de PS3 te spelen zal zijn waarschijnlijk :)
     
  10. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik had het over de PS3 alleen. Daar zijn maar een paar titels in ontwikkeling,
    aangezien de meeste zijn overgestapt
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ga voor de 360, omdat het op dit moment de enige next-gen is.
    De Playstation 3 komt hier zonder twijfel in huis.

    En de Revolution, tja... Dat wachten we wel even fijn af. :)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah sorry ik redeneer dan anders, ik kijk ook naar speelbare spellen van de oudere systemen. Ik tel bij het X360 games aanbod ook de gewone Xbox games op :)
     
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    de playstation heeft dan ook al een consoletje meer uitgebracht en daarom hebben ze meer titels.


    Maar mario is nog meer uitmelkerij dan Fifa
     
  14. Josso

    Josso Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    als die playstation 3 het net zo ''goed'' goed online doet als de ps 2 dan zeker niet:D O-)
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het erg jammer dat zoveel mensen het als een zaak van "winnen" zien welke console "de beste" is....

    Voor mij is ieder bedrijf wat een goede console uitbrengt en mij blij weet te maken met zijn games al bij voorbaat een winnaar....of dat nu alleen Microsoft, alleen Sony, alleen Nintendo, alleen Sega of voor mijn part al die bedrijven bij elkaar is ! :) En dat laatste is bij mij ook eigenlijk wel zo.... O-)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Extreme gamer en supahmaster
    jongens hou op,jullie kramen bullshit uit. Als er een iemand franchises melkt dan is Nintendo het wel met hun mario party 16 en mario Golf 15 en Sony levert anders met hun franchises wel kwaliteit(meer dan MS en Nintendo), wat dacht je an Shadow Of The Colussus of God Of War??( Het zal mij ook niet verbazen dat jullie geen ps2 hebben en dat jullie alleen gefocused zijn op jullie x doos, want dat kan natuurlijk ook he

    ja vind je het logisch de xbox360 is ook al eerder op de markt, een hersenloze opmerking als je het mij vraagt. Maar vergeet niet dat de ps2 deze generatie de beste games had en nog steeds komen er toppers zoals FF 12 , Kingdom Hearts 2 en nog veel meer iets waar MS niet aan kan tippen. En zo zal het ook gaan gebeuren bij de ps3, bij de launch zullen er niet zoveel games zijn(ja dat was ook bij elke console het geval he) maar een tijdje later begint aanbod te bloeien en zul je gaan zien hoeveel games er gaan komen(ik baseer dit dan ook op de aanbod van de ps2 games deze generatie)
     
  17. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor de xbox360,de ps3 haal ik ook meteen bij de launch maar daar komen toch weer diezelfde spellen op als op de ps1 en ps2 alleen dan deeltje 5,6 enz....niet dat ze dan niet mooi zijn,integendeel.....tekken6 en devil may cry4 en gran turismo5 worden voor mij must-haves,maar de revolution haal ik denk ik niet,nintendo maakt niet de spellen die ik mooi vind,bahalve de resident evil reeks offcourse:D
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @Goiz ik wil niet zeuren: maar in de titel staat wel revolution maar in je post zelf noem je hem niet8). ALs we t ff objectief gaan bekijken vind ik dat die ook vernoemd moet worden:p

    xbox360: ben ik helemaal tevreden over. Wacht alleen nog op een paar toptitels want dat heeft een console nodig maar die komen er vast aan. xbox 360 VET dus!!.

    ps3: tjah ik vind t uiterlijk echt verschrikkelijk. Maar goed daar speel je niet mee. Waar je wel mee speelt zijn de controllers en die moet ik eerst echt uitproberen. Maar ik verwacht dat het niks wordt met die grote uiteinden. (mening kan dus nog veranderd worden zeg alleen wat ik denk)
    Verder is het nog vrij lastig vind ik om te oordelen. Hij schijnt sterker te zijn vanbinnen. Maar wat al grote nadelen zijn. Is dat we er egt lang op moeten wachten.
    Ik bedoel je kan ondertussen alle release titels van de 360 rondspelenvoordat die er is...
    En online redden ze het nog niet met 360 denk ik.
    Verder schijnt dat ie heel duur wordt maar dat wordt allemaal afwachten lijkt me.

    Revolution: tjah die komen altijd met iets nieuws. Hier is het wel gelukt om een nieuwe controller uit te geven:). Ben erg benieuwd hiernaar. Hij ziet er van buiten wel mega g**l uit. Zoals altijd houd nintendo veel geheim. Ook afwachten dus... Nadeel zou kunnen zijn dat ze nog weinig ervaring online hebben.
     
  19. SupahMaster

    SupahMaster Guest


    Als je zoveel hebt te klagen, wrm heb je dat een 360 gekocht en wrm zit je op dit forum.
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    op mijn mening maybe te geven??? Een forum is bedoeld om te discusseren en om een mening te vormen en daar hoort dit dus bij oftewel Face It!

    En alstu menneertje:

    en begin niet te lullen over dat ontwikkelaars de ps3 verlaten want dat is fake..._0/

    Btw: de lijst zal alleen maar groeien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina