1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.tgdaily.com/2006/01/03/sony_says_no_ps3_announcement/

Wordt dus nog eventjes langer wachten op nieuwe informatie.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog even een vraagje over de PS3 want dit is mij nog niet helemaal duidelijk....wordt dat ding nou wel of niet regiovrij wat betreft games/films ? Ik dacht eerst ergens gelezen te hebben van wel, nu wist iemand anders mij weer te vertellen dat het niet zo is.

Heeft iemand de verlossende woorden voor mij ? :cool:

3. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Is nog niet bekend volgens mij, maar Blue-Ray heeft al wel regio's.

1 Amerika en Japan
    2 Europa
    3 China

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, nja ik zie het wel dan :)

Kopen doek um toch wel :cool:

5. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er werd ergens gezegt dat je de 360 niet verticaal kan zetten omdat deze dan de disc kan beschadigen [deel2, tecnomic]. Dit stond volgens diegene in de handleiding. Vergeet ff niet. Je kan hem gewoon verticaal plaatsen, mits je hem niet beweegt. Wel even compleet zijn in je antwoord :D

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Sony zei ook nog eind 2004 dat de PSP wel begin 2005 in Europa zou uitkomen...

Het gaat om feiten. ALS er daadwerkelijk werd gelanceerd in maart, dan hadden uitgevers en ontwikkelaars echt hun spellen wel meer gepromoot met beelden, video's en informatie etc. Die gaan er echt niet een maandje van tevoren mee beginnen, zeker niet bij de lancering van een console. Dus óf Sony heeft een gigantisch media circus voor ons in petto in de zéér nabije toekomst.. óf het ding komt duidelijk later uit dan maart 2006 in Japan.

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de PS3 eind maart uitkomt dan duurt het nog steeds een kleine 3 maanden. Maar ik ga hier over discussieren maar hoop gewoon dat we morgen op de CES meer te weten komen over de PS3.

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat gerucht speelt al maanden en ms blijft ontkennen .. ik weet bijna zeker dat deze er niet komt

Er is al een soort van bevestiging geweest dat de PS3 niet aanwezig zal zijn op de CES : http://www.tgdaily.com/2006/01/03/sony_says_no_ps3_announcement/

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De PS3 zelf zal er niet zijn ... Blu Ray word wel gedemonstreerd ... staat ook in het persbericht ... Maar de PS3 zal schitteren in afwezigheid

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zal er de Cell en de RSX gepresenteerd worden. Dit heeft toch allemaal te maken met de PS3.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja .. maar een Ferrari moter, een stuur, en Banden ... maakt nog geen Ferrari Racewagen .... Leuk dat het er is ... maar dat verteld ons nog niets over de PS3 ... Ik wil een werkende machine zien :eek: Niet de onderdelen....

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hm niet helemaal
    Wat ze hier zeggen is dat de technology die in de PS3 gaat komen geshowed gaat worden, dat is iets anders als dat er daadwerkelijk een PS3 staat.

edit. hehe fardo was me al voor

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doordat we meer te weten krijgen over de onderdelen krijgen we toch wat te weten over de PS3. Als ferrari een nieuwe motor presenteert heb je een idee wat je van de wagen kunt verwachten. Als Sony toont waartoe de Cell en RSX in staat zijn kun je zelf wel al een idee vormen. Ik vind het allang goed dat er eindelijk eens iets bekend wordt over de PS3.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee ... je weet misschien iets van de techniek welke gebruik gaat worden ... maar je weet niet hoe deze componenten gaan samenwerken ...Het is heel leuk dat ze deze technologie tonen ... maar ze gaan het in de optimale omstandigheden laten zien ... Een Blu-Ray player van Sony is geen Playstation 3 van Sony...

Presenteert Ferrari de nieuwe motor dan weet je wat je kan verwachten, maar blijken de banden niet te functioneren met de motor capaciteit dan weet je nog niets. Je kan dingen verwachten, maar je kan er pas iets zinnigs zeggen als Ferrari een eerste proefrit heeft gereden met de nieuwe wagen. Dit geldt ook voor Sony.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kwam net wat berichten over de PS3 tegen:

Als deze dingen zouden kloppen, dan heeft Sony flinke problemen.

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij erom dat er eindelijk eens iets echt bekend wordt, want het meeste tot nu toe zijn allemaal geruchten.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah maar over de Cell en de RSX was al veel bekend ... de onderdelen zijn niet echt nieuw ... Alleen Blu Ray word nu eens echt gedemonstreerd ... maar zolang je geen draaiende PS3 ziet is het niet echt intressant... Je weet dan nog steeds niets. Ik weet of deze onderdelen optimaal met elkaar kunnen samenwerken.

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat, we wachten gewoon ff af. Het is nog maar 1 dag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina