1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Vandaaag komt het nieuws al binnen hoor .... net als de bij de E3 zijn er altijd pre-CES aankondigingen ... vandaag gaat Bill Gates spreken ... Ik ben benieuwd wat Sony te zeggen heeft ... maar ik ben niet onder de indruk als ze alleen losse onderdelen laten zien. Daar ben ik te nuchter voor.
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, vanavond maken ze al aankondigingen.
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog nieuws ps3: Eerste generatie PS3-spellen indrukwekkender dan 360?

    Tja, ik weet niet of dit waar is,maar hij lijkt toch te weten waarover hij praat.
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit bericht heb ik ook gelezen. ik bedenk me ook dat dit betekent dat er dus toch een aantal PS3 spellen zijn die in een redelijk ver stadium zitten.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah eerst zien dan geloven .. hij heeft trouwens alleen beelden gezien (seeing) ... hij heeft het niet gespeeld en heeft dus een tech demo gezien ... Ik ben benieuwd of dit ook het eind resultaat gaat worden ... of dat Sony dezelfde stunt uit haalt als met de Dreamcast
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    GT5? :D
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mogelijk heeft hij daar inderdaad een tech demo van gezien ... :)
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het speelt zie je het ook. Je kunt moeilijk de graphics horen. Het lijkt me dus niet helemaal zeker dat hij alleen beelden gezien heeft. Of dit ook het eindresultaat wordt is nog maar de vraag.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ik heb als insider de comments ook gelezen en hij had het echt over een demo ... hij heeft niet met de controller gespeeld ... dus ik neem het nog steeds met een korrel zout
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was, en eigenlijk nog steeds, wel een nintendofreak geweest, mr ik d8 ook weer, laat ik eens wat nieuws nemen, geen ps3 omdat ik niet echt gek ben van sony ( behalve psp dan ) in iedergeval want die joystick is gewoon '' raar '' ( mijn mening ), geen revo omdat ik wat nieuws wou uitproberen en heb toch de ds, dus daar ga ik maar verder met nintendo. dus voor mij xbox 360, die is gewoon top, relaxte spellen, mooie graphics etc etc.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Fardo, wie zegt dat hij alleen maar naar de games heeft gekeken? Ik snap het niet, je doet precies dat het niet kan dat hij ps3 games heeft gespeeld. Het zou juist logischer zijn dat hij wel gespeeld heeft, en dat Sony gewoon geen beelden laat tonen om met E3 als een bom uit de hoek te komen(zoals ze altijd doen!)!
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Kameo
    wat probeer je nou te bereiken?? hou op met die fake artikelen ;)

    anyway ik las dit

    bron:www.gamed.nl

    lekker hoor....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2006
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    De artikelen zelf zijn niet fake maar het blijven maar geruchten. Misschien ben ik wel die insider en heb ik dat gesprek verzonnen. Er zijn genoeg mensen die zo'n verhaal verzinnen om aandacht te krijgen.

    Edit: Ik dacht dat Tecnomic het over de artikelen in post 197 had ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  15. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamed.nl is een enorme pro-nintendo en anti-xbox site, dus dat zou ik allemaal niet zo nauw nemen. Ook al pretenderen ze neutraal te zijn, hun taalgebruik is altijd zodanig gekleurd dat het niet meer neutraal te noemen is. (Net zo goed als xboxworld.nl gekleurd is, maar die zeggen dat tenminste eerlijk)

    Overigens heb ik dit stuk op meer plekken gelezen, alleen gamed.nl geeft er weer een twist aan om het nog negatiever te laten klinken. 1 miljard consoles hebben we nooit gezegd, we hebben gezegd dat 1 miljard mensen met een xbox 360 in aanraking zou komen.

    Veel winkels zeggen dat de naleveringen kleiner zijn dan Day 1. Ja, dank je de koekoek, dat lijkt me dus wel logisch. Day 1 is maandenlang opgespaarde productie, de rest is dagelijkse productie.

    Dat de oude XBox last heeft van de 360 is ook normaal, dat is bij werkelijk elke oude console gebeurt, nadat de nieuwe uit was. Waar ze die percentages vandaan halen, geen idee, maar alles tussen de 40-80% is vrij normaal.

    En als we wereldwijd 1.3 miljoen hebben geshipped dan zijn we wat mij betreft goed onderweg om onze doelstelling van 2,5 - 3 miljoen in 90 dagen te halen.
     

  16. Jullie zijn inderdaad prima bezig MrX ( U ook nog een gelukkig nieuwjaar;) )
    Zolang er maar een vrij constante aanvoer plaatsvind is er nog niks aan de hand.
    Er is toch nog wel aardig wat tijd voordat de anderen launchen.

    Ik denk wel dat het verstandig is om een hele lading 360's in de winkels hebben liggen op de dag waarop de PS3 weereens uitgesteld/aangekondigt gaat worden. Op die dag zullen een heleboel mensen de keuze voor hun next gen console maken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2006
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als hij toch echt met de PS3 heeft gespeeld zal de toon van zijn stukje toch nog wat enthousiaster zijn volgens mij...

    Het blijft een demo (kijk naar Ghost Recon AW, hoe die schaduwen werkte bij de eerste demo filmpjes was ook verbluffend mooi... Het bleef een demo want men kon deze features niet op tijd klaar krijgen voor de release in december... Dus uitgesteld.)
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Inderdaad!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je lid bent van ing dan kan je de fora's ook lezen ... ik ben een ing lid en ik heb de besproken thread ook gelezen ... Hij heeft een tech demo gezien
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo

    hier staat wel degelijk dat hij ermee gespeeld heeft. Hij zegt ook dat je dat ziet als je bij PGR3 stil gaat staan naast de weg. Hij vergelijkt dit met de PS3, best knap als je daar stil kan gaan staan naast de weg terwijl het een filmpje is.

    @ Xwon

    Hij zegt hier dat hij niets over de games mag zeggen, vandaar dat hij niet ethousiast erover praat
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina