1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm die bomen zijn nog steeds zo duister... das bij PGR wel anders... en ook de rest van de omgeving zijn niet van PGR3 niveau... maarja je weet et nooit... eerste pics zijn vaak crap, maar wordt dan later in ontwikkelingsfase bijgeschroevd... eerst de gameplay right hebben
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    kweenie mee gt5 kvindt die piks geen grote vooruitgang.

    maja als de gameplay goed komt en dat er een online deel inkomt
     
  3. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het meer op een xbox game lijken.
    als dit al egt screens zijn en niet in game dan kunnen ze nu al inpakken.
    wat een lelijke screens
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @masterboy
    ik vind het wel leuk dat je sony altijd probeert te pakken terwijl het je bijna nooit lukt, maar deze beelden zijn afkomstig van de GT 4 engine dus niet de nieuwe engine op de ps3 _0/

    Anyway ik snap niet dat je nog steeds twijfelt aan de grafische kwaliteiten van de GT reeks want GT was al jaren de koning op grafisch gebied
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2006
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo groot is het verschil niet tussen GT4 en GT5, het is amper mooier.
    Ik vind GT5 er absoluut niet next-gen uitzien. Zeker niet gezien de kracht van de PS3, dat kan toch wel iets mooier.
    Als dit echt GT5 zou zijn, dan blaast PGR3 GT5 weg.
    Er zitten idd veel grafische foutjes in de pics, zonde.
    Check bijvoorbeeld die ene gozer en die boom links op het eerste GT5 plaatje.
    Ik hoop echt niet dat dit echt GT5 is.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @kameo
    nog zo'n iemand die niet leest |:- Deze beelden van GT 5 zijn nog steeds afkomstig van de GT 4 engine!!!

    en lekker hersenloos om een game van de vorige generatie te vergelijken met Pgr 3 :{
     
  7. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het over de gt5 het is helemaal geen verschil als dat egt de kracht is van de ps3 dan blaast me oude pc van pentium III met een 64 mb video kaart er nog uit wahahahahahaha *)
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is toch onzin om iets te showen op een verouderde engine. Als je showt show je goed.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Beste Tecnomic,

    Zou je misschien eens normaal kunnen antwoorden i.p.v. van meteen opgefokt/agressief te worden? Dank je.

    Als je goed leest dan zie je dat ik het volgende zeg:

    Met de nadruk op ALS.........
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens, we weten allemaal een ding, de Xbox 360 en PS3 zullen elkaar niet obvertreffen in kracht. Ga nou geen mieren lopen neuken...
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Masterboy
    hou oud ben je eigenlijks??? je bent best wel een sneu figuur die de feiten met opzet over het hoofd ziet

    _0/

    bron:www.gamer.nl

    @Velvet Dark
    ooh ja?? vandaar dat Factor 5 zeker voor de krachtigste console koos;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2006
  12. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ey jong ik ben 17 maaruh daar gaat het hier niet om.
    jij komt hier prraten met de ps3 is zo geweldig ownt alles bij elkaar dat soort dinguh. als ik over de 360 praat op het playstation forum word je al uitgescholden. maarjah er komt bij mij egt geen ps3 in.
    vind het allemaal een beetje achterhaald ze kunnen nog geen eens een originele naam verzinnen !!! ps1, ps2, p3, strax ps4 wat een dumper.
    kijk xbox en xbox360, 360 heeft ook ecxht een reden.
    en nintendo heeft ook een originele naqam de revolution wels is waar niet met hardware maar met de controller.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    @Tecnomic,

    Ik dacht btw dat jij de artikelen van www.gamer.nl fake vond?

     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Masterboy
    damn moet je kijke wat voor crap je post en dat nog voor een 17 jarige. Anyway ik zeg niet dat de ps3 ownt alleen ik zet hier dingen recht oke en wat the hell boeit de naam van de console want als je Playstation zegt: dan zeg je de beste verkocht console in de laatste tien jaar(een record dus) _0/

    @Kameo
    jammer jonge volgende keer beter _0/

    Ik zei dat die berichten die op internet verschijnen de laatste tijd niet te vertrouwen zijn
    anyway we houden maar op met de bekvechterij, zijn namelijk best kinderachtig bezig ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2006
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Pech jongen. Niemand weet welke processor sneller is. De Cell processsor in de PS3 of de G5 in de Xbox 360.

    De Xbox 360 heeft dan wel 3 processoren, maar er is er al eentje in beslag genomen door het Xbox Dashboard. De PS3 zou geen game en een sorrt Dahboard te gelijk kunnen draaien omdat de Cell processor alleen goed is om 1 taak te verwerken, maar dat blijkt dat ook oneglovelijk goed te kunnen doen.

    Uiteindelijk weet niemand echt welke er nou sterker is omdat ze ook niet echt met elkaar te vergelijken zijn, als de PS3 er eenmaal een tijdje is zal men eigenlijk geen verschil kunnen zien tussen de grafische kwaliteit van de 2 consoles. De Xbox was dan weer wel veel stereker dan de PS2 maar met de Next-Gen consoles lijkt er niet echt een winnaar te zijn.

    En dan nog even de vergelijking tussen PGR3 en GT5. Iedereen weet dat de PS3 tot veel meer toe in staat is, het blijkt zelfs dat de meest recentie build van GT5 er beter uity ziet als PGR3, maar dat komt NATUURLIJK doordat deze game langer in ontwikkeling is...
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Velvet Dark
    ja de xbox was idd krachtiger dan de ps2 maar als ik games zie zoals God of War dan zijn de verschillen wel weer superklein...toch??

    En verkijk je niet op de Cell want hij kan aardig veel werk verichten :)
     
  17. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    was ms de laatste 10 jaar der bij noobje |:-
    die is pas 3 jaar op de markt en ik zeg het jou zij worden marktleider
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik verkijk me niet op de Cell, ik wil gewoon duidelijk maken dat er niet echt een winnaar bestaat.

    Wat ga jij een spijt krijgen van die woorden...
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Masterboy
    je post crap, je kennis is nogal bagger te noemen en je begint iemand te schelden voor noob. Knap hoor

    Maar goed dat de ps de beste verkocht console is van de laatste tien jaar zegt toch ook meer dan genoeg over de naam van de console

    mag ik jou glazen bol lenen? 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2006
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, n00bje? Weet je waar jouw pc de afgelopen tien jaar op draaide? Juist.

    En of ze marktleider worden is maar de vraag, ik denk het niet. De fanbase in Japan is te klein en Sony heeft een te grote voorsprong (wereldwijd).
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina