Mmm,tja persoonlijke mening natuurlijk, maar toch wel vaag, Sony draait op gebied van consolegaming al veel langer mee(meer dan 100 miljoen ps2,meer dan 80 miljoen ps1, meest aantal verkochte games, grootst aanbod van games,...), en Microsoft heeft enorm verlies geleidt met xbox 1, Veel japanse games hadden ze niet op xbox 1(en ja die vind ik cool, ik kijk enorm fel uit naar japanse games op xbox 360 zoals 3N, lost oddyssee,...) Dus toch raar dat Microsoft op gebied van console gaming al meer heeft bereikt dan Sony:{
. Maarja, het zou natuurlijk gerust kunnen dat xbox 360 met de macht gaat lopen he, en dat ps3 het onderspit moet delven,... noem maar op, en het zou gerust kunnen dat ps3 uitgesteld wordt(zou mij niet verwonderen,maar voor mij is dat echt niet erg, dat de console maar volledig klaar is voor volledige HD experience,... en is dat in 2007, dan is dat goed voor mij), maar ik bedoel maar, jij zegt hier even dat Microsoft meer heeft bereikt op gebied van console, dan Sony, terwijl het verleden wel anders zei, maarja, je baseert misschien op je gedachten op de toekomst?
Klik om te vergroten...