1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn pc draaide en draait op windows maar dit gaat over de console ik denk wel dat ms meer bereikt heeft dan sony. dit is voor ms _O_
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is niet helemaal waar. Sony heeft twee zeer succesvolle console gehad. Met de PSX kwamen ze al nieuweling op de markt en werder marktleider. Dat is toch een zeer nette prestatie.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm,tja persoonlijke mening natuurlijk, maar toch wel vaag, Sony draait op gebied van consolegaming al veel langer mee(meer dan 100 miljoen ps2,meer dan 80 miljoen ps1, meest aantal verkochte games, grootst aanbod van games,...), en Microsoft heeft enorm verlies geleidt met xbox 1, Veel japanse games hadden ze niet op xbox 1(en ja die vind ik cool, ik kijk enorm fel uit naar japanse games op xbox 360 zoals 3N, lost oddyssee,...) Dus toch raar dat Microsoft op gebied van console gaming al meer heeft bereikt dan Sony:{ :confused: . Maarja, het zou natuurlijk gerust kunnen dat xbox 360 met de macht gaat lopen he, en dat ps3 het onderspit moet delven,... noem maar op, en het zou gerust kunnen dat ps3 uitgesteld wordt(zou mij niet verwonderen,maar voor mij is dat echt niet erg, dat de console maar volledig klaar is voor volledige HD experience,... en is dat in 2007, dan is dat goed voor mij), maar ik bedoel maar, jij zegt hier even dat Microsoft meer heeft bereikt op gebied van console, dan Sony, terwijl het verleden wel anders zei, maarja, je baseert misschien op je gedachten op de toekomst?
     
  4. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel het algemeen allus bij elkaar. ;)
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig weet je totaal niet waar je het over hebt. Het ding heeft maar 1 processor, geen 3. Die ene processor heeft 3 cores. En 1 core is niet alleen ingenomen door het dashboard.
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Boss
    zoals ik al zei heeft Masterboy een glazen bol en post ie aardig veel crap voor een 17 jarige
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahzo, oke, maar dan nog, Microsoft in iets heeeeel anders als Sony, je kan eigelijk moeilijk zeggen van, de éne heeft meer gepresteerd als de andere,maar tuurlijk, het kan je eigen mening zijn dat je vind dat microsoft meer heeft bereikt van Sony;).
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Jongens, de meeste mensen hier vergissen zich zwaar in de screens die ik toonde.

    Natuurlijk zit er geen verbetering in de screens, want GT5 was gewoon op de GT4 engine. Het enige was ze in de trailer lieten zien was wat GT5 zou moeten gaan worden. Ze doelde daar niet op graphics (want zoals GT1, GT2, GT3, GTP en GT4 halen ze alles uit de console naar boven, en dat zal naar alle waarschijnlijkheid met GT5 ook zo zijn) maar op het aantal auto's op de baan (16 in dit geval) en het publiek en de pitcrew en dergelijke. Ook het geluid was aanzienlijk verbeterd. En over dat het net leek alsof het publiek gekopieert en geplakt was: Het publiek op dat circuit dat op de daken zit is voledig 3D en beweegt ook nog eens mee. Niks lelijk dus, voor een PS2 GAME. Volgens mij heeft iedereen hier die zei dat de screens geen verbetering waren of lelijk waren nog nooit een GT gespeeld. Want wanneer je dit wel gedaan zou hebben weet je wel wat PD als developer op je scherm kan toveren. Hier komt nog eens bij kijken dat die screen van die BWM al een jaar voor de release van GT4 uitgekomen was. Dus denk ff na voordat je iets zegt, en lees ook wat ik daarvoor gezegd heb. Ook was dit een stilstaand beeld, en ziet het er in beweging ongeveer hetzelfde uit. En dan oogt het allemaal een stuk mooier. En voor degene die dan toch zo graag een vergelijking willen maken met PGR3<>GT4 (wat overigens belachelijk is, omdat GT4 een PS2 spel van al langer dan een jaar oud is, en PGR3 nog maar één maand op een ongelooflijk (i.v.t. de PS2) krachtige console is gereleased) heb ik hier een aantal screens van Las Vegas in GT4, en vergelijk ze zelf maar ff met PGR3:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En zulke realistische screens zie ik niet uit de Photo-Mode van PGR3 rollen:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Jpracegamer
    dat zei ik ook al tegen hun alleen zijn er hier wat eigenwijze mensen ;)
     
  10. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    @tecnomic
    voor jou de negeerknop !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ja ik bedoel de hele wereld draait op windows iets beters bereiken kan gewoon niet :) en bedoel het ook met het online gedeelte. iereen lachte ms uit toen ze zeiden wij gaan online gaming naar de console doen nou kijk nu is. sony lijkt net een hondjuh !!!!! oooooooooh ms gaat online nou dan moeten wij ook online (sony) ik vind het gewoon een kut streek dat ze ook inene een online adapter maakten alleen omdat ze zelf niks kunnen verzinnen.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Masterboy
    wat een sukkeltje ben jij toch ook he de ps2 had eerder een online service

    /Mod Ryuchunk/Tecnomic, met je vorige account liep je constant te stoken. En nu snap je het na wéér een OW nog niet. Kom over een maand maar terug. :{ - the Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2006
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ja hoor, denk je echt dat mijn PS2 ineens online kon. HOE DOM. Dat zat allang voorgeprogrameerd man. Mijn PS2 stamt al voor de Xbox, en ik kan er mee online, oléé _0/
     
  13. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    door dat adaptertjuh hoe dom kan jij zijn ;) ze moesten gewoon mee maarjah dt online gedoe van ps zuigt als de tering dus ms wint op dat gebied al dubbel en dwars
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets beters te bereiken kan gewoon wel (hint: Linux). Maar waar Microsoft mee bezig is, heet monopolisme. Maar dat terzijde.

    En hoe bedoel je.. ze brengen een adapter uit omdat ze zelf niks kunnen verzinnen. Sorry hoor, maar dat slaat nergens op [​IMG]Er valt niks anders te verzinnen, de zet van Sony is heel logisch geweest.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  15. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook anders zien ze geven der aan toe ms is beter bezig :cool:
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    een xbox kun je gemakkelijk ombouwen tot een mediaspeler, een stereo, een opslagplaats voor afbeeldingen films en muziek, een weerstation, en je hebt een service waar je savegames mee kunt downloaden voor elk spel. Dat zal op de 360 ook wel komen en is DUS beter dan de ps3 :) en bovendien:
    PGR pwnt Gran turismo
    Halo pwnt Metal Gear
    en verder zijn alle goede playstation licenties zoals final fantasy en gta ook al op de xbox (360)
    en de controller van de xbox (360) is de fijnste ( met superfijne R en L knoppen)
    alleen jammer dat ie zo groot is:mad: wel strak design maar toch weer zo groot:mad:
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, dat is net zoiets als appels met peren vergelijken. PGR = arcade, GT = simulatie. Halo = shooter, MGS = stealth game (en ook nog geen hersenloze shooter als Halo). Je zou wel Forza met GT kunnen vergelijken of Splinter Cell (als die Xbox exclusive was) met MGS. Maar dit lijkt nergens op :{
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197


    jezus wat een dom fanboy gelul is dit.
    dat gelul van jou slaat echt 3x nergens op |:-

    Hoe kun je nou zo zeker zijn dat de 360 beter is dan de ps3 ?
    1.De ps3 is nog niet eens uit !
    2.De controller ook niet .
    3.De launche titels zijn onbekend.
    4.Misschien komt Sony ook wel met een super goed werkende online service.

    Dat de games van playstion jou niet aanspreken mag zo zijn , maar om nou tezeggen dat pgr3 beter is dan gt4 is echt onzin aagezien het hier om een meer arcade racer vs simulatie gaat.
    Zelf vind ik gt4 veel beter omdat deze game veel meer mogelijkheden heeft .(behalve Live)
    Halo kun je ook niet vergelijken met MGS..... zucht.. volgens mij heb je er echt weinig verstand van.

    De playstation1/2 is nog vele male populairder dan de xbox/360 dus zal ook wel wat zeggen .

    Zelf ben ik antie playstion en zal ik waarschijnlijk nooit een psx kopen maar om nou al tezeggen dat de 360 beter is is echt tevroeg om over teoordelen .


    Volgens mij is het voor jou al bedtijd als ik dit allemaal zo lees .
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol zo'n thread is best leuk om door te lezen. Best oneerlijk zon thread op een xbox forum. Het is hier echt een gevecht tussen zon 50 xboxers tegen zon 10 gasten die de Ps2 proberen te beschermen. O-)

    De Revolution staat hier voledig buiten. Het is bekend dat Nintendo gewoon komt met een gloednieuwe console die gewoon veel nieuwe gameplay met zich zal mee brengen. In tegenstelling tot de Xbox360 en de PS3 die eigenlijk alleen maar voor de dikke graphics gaan met wel wat nieuwe features. De xbox 360 heeft nu de voordeel dat i al op de markt is en de ps3 pas over een jaar of zelfs later uit komt. Maar omdat het gevecht onderandere om de graphics gaat heeft de ps3 mischien een voordeel met extra tijd. Ik denk niet dat ze veel aan de ps3 kunnen doen maar in iedergeval wel met de games. Ik heb al heel wat beelde gezien van de ps3. Ik vind het alleen lastig te geloven welke nou te vertrouwen zijn en welke niet.

    Maar ik vind het in ieder geval een goede set van Microsoft om eerder de 360 uit te hebben laten komen dan de Ps3. En over de revolution nog trouwens.. ik denk dat de Revo de beste van de 3 is kwa next gen gaming console op dit moment 8) (ik zeg op DIT MOMENT!!) van wat ik gezien heb bedoel ik. En daar wil ik niet mee zeggen dat de 360 niet next gen is. Ik vind zeker van wel. Maar gameplay vind ik een heel belangrijk punt.. vooral voor een nieuwe console.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    HalotrooperNL

    Jij hebt t over gameplay.
    Op welke games doel je dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina