1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  2. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch wel benieuwd hoeveel dat moet gaan kosten.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Intressant .. ik denk dat ik die HD-DVD drive wel ga aanschaffen .. jammer dat ze niet voor de combi drive gekozen hebben Blu Ray + HD-DVD

Het lijkt er op dat de PS3 pas in Mei uit komt in Japan en eind zomer 2006 in US ... Eind 2006 begin 2007 is Europa eindelijk aan de beurt

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de HD-DVD drive wordt alleen voor het spelen van films en niet voor games (de komende tijd). Ik ga de HD-DVD drive dus nog niet halen voordat er een standaard is, aangezien ik hem dan voor niets komt.

5. JeePee

JeePee Guest

Toch raar dat mijn adapter ook daadwerkelijk in mijn PS2 paste. Je zou denken dat ik daar een gat voor moest boren, en nog een internet aansluiting binnenin mijn PS2 moest aanleggen, maar nee, dat zat er al in. En het was een slimme zet van Sony om dit laat uit te brengen, want 'ineens' kon je online met de PS2, en dus trok zo de PS2 weer klanten. Dit was echt al lang voorbedacht, en kwam niet als na-aperij van de Xbox.

En zo enorm zuigt PS2 online ook weer niet. Dit kun jij niet eens zeggen, want je hebt helemaal geen PS2. Over lag moet je niet zeiken. Ik heb op de PS2 minder lag dan Call of Duty 2 op de 360. Servers vinden gaat net zo snel als op de 360 (wat slurpgeit beweerde van niet) en er zijn ook genoeg mensen online. Daar komt nog eens bij dat het gratis is. En Xbox Live heeft ook een aantal minpunten:
    - TrueSkill: Op papier erg leuk, maar in de praktijk een stuk minder. Ik word met PGR3 gewoon ingedeeld in races met de grootste n00bs, newcomers, en novice, en dat terwijl ik een paar wereldrecords heb en een hotshot van 25 ben. Ik verwacht door dat TrueSkill dat ik bij mensen van een iets hoger niveau mag worden ingedeeld.
    - Avoid/Prefer Player: Ook op papier erg leuk, maar in de praktijk weer een stuk minder. Ik heb Meneer Stefan geprefered, en andersom ook. Toen we met een voice chat (wat overigens wel heel cool is) hadden, gingen we af tellen om bij elkaar in een Xbox Live Career race in PGR3 te kunnen komen. Vaak kwamen we niet bij elkaar, maar werd er bijvoorbeeld voor ons beide een nieuwe room aangemaakt. Ik dacht dat je sneller bij elkaar zou komen... Ook kwam er een aantal potjes later een speler binnen die we daarvoor allebei ge-avoid hadden. Die optie is dus complete BS, maarja, die trek natuurlijk wel mensen.
    - Call of Duty 2: Echt, zó slecht online. De eerste online game van de PS2 (socom) was gewoon beter dan dit, en dan heb ik het over alle fronten. Bij CoD2 zijn de servers kut, er is lag, en ze hebben nu al langer dan een maand de tijd gehad om een update uit te brengen, maar die is nog nergens te bekennen.
    - Nog een minpunt is dat er in een race bij PGR3 soms iedereen quite. Dat komt best vaak voor, maar dit komt gewoon omdat je ineens verbinding verliest met iedereen. Hier hebben meer mensen last van, en het is godse irritant omdat je na zo'n race in rank zakt.
    - PGR3 Leaderboards: Waarom ga ik van plek 500 naar plek 800 in League 2 als ik een race win? Slaat toch nergens op. Je raced in de Xbox Live career eigenlijk alleen voor je ranking, maar je wordt gewoon bestraft als je een race wint :{ Het is zelfs bij iemand voorgekomen dat hij plekken steeg toen hij een race quite. Dan gaat de lol er bij mij snel vanaf.

Verder is Xbox Live wel heel cool hoor, alleen vind ik dat er te veel onsportieve mensen opzitten. Ik kan in PGR3 de eerste bocht bijna nooit ongeschonden doorkomen want dan komt er weer zo'n n00b die denkt dat hij met 200km/h door een hairpin kan, of gewoon iemand die de linker trekker niet kan vinden. Ook word er zo ontzettend vaak je achterkantje weg getikt. Ik vat echt niet waarom mensen dat doen. En toch best vaag... In de 250+ uren dat ik DTM2 op de PS2 speelde is mij achterkant nog nooit weg getikt, en dat terwijl het toch redelijk makkelijk kon in die game...

6. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de makers van mgs hebben al aangegeven dat ze ook games gaan maken voor de 360 dus die is niet alleen meer voor de ps bijna alle titels komen ook uit van de ps3 op de xbox360 dus !!!!!! ik denk toch wel dat de xbox360 de power heeft en makkelijker te ontwikkelen is kwa games voor de 360. _O_

7. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik spreek jou nog wel na de uitkomst van de patch !!!!!!! CoD2 word zo vet dan.

8. JeePee

JeePee Guest

Nu moet je het mij toch echt een keer vertellen: Waar heb je die glazen bol gekocht :{
    Het is niet eens zeker of er wel een patch komt, laat staan of hij goed gaat zijn _0/

Alleen zal GT nooit naar de Xbox komen, want die past niet op het schijfje _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  9. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sony heeft zo een groot schijfje nodig ja ms niet dat zegt al genoeg he ;)
    als je pgr 3 op de ps3 doet komt er ook 20 gb ofzo uit omdat ze niet goed zijn gewoon die compressie van de ps3 zijn gewoon slechte ingeneurs
    ze halen ook niet de volle kracht uit de cell cpu omdat ze dat niet kunnen :+

10. JeePee

JeePee Guest

Nee, daarom was GT4 mooier dan Forza _0/
    En enig idee hoe klein PGR3 is? Je kan niet tunen, afstellen, je hebt geen regen, maar 80 auto's, enz enz enz.

Daarom hebben ze pas geleden aangekondigd om met een HD-Drive te komen _0/

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De HD-DVD word NIET gebruikt voor games en zal ook nooit gebruikt worden voor games .. dit word dus alleen gebruikt voor HD DVD films!

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Man, wtf ben je aan het lullen, dit is de grootste shit die ik ooit gehoord heb!!! /Mod KnipDamn, dit is echt niet meer normaal, Polyphony is gewoon de beste ontwikkelaar op gebied van racing, met een console van onderhalf jaar ouder dan xbox, laten ze nog altijd mooiere graphics zien dan eender wel xbox racegame!!! Hoe verklaar je dat, en hou je compressieshit voor jezelf!

13. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die hd drive komt er niet voor games maar voor films hoor /Mod Knip

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @M4ST3RB0Y - je kan wel een beetje over drijven .. Ik ga bijna denken dat je een fanboy bent. De PS3 is er nog niet dus we kunnen weinig zinnigs zeggen .. Het zelfde geldt dus voor jou, omdat je ook niet weet hoe slecht de PS3 word. Als je niets zinnigs kan vertellen dan kan je ook beter hier niet gaan posten

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    /Mod Knip Ik heb een xbox 360, en ga een ps3 kopen(en ja, voor mij persoonlijk zitten mijn lievelingstoppers op ps:cool:, maar ik ben geen fanboy./Mod Knip

16. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg eerlijk ik begon met een ps1 en ik vond het erg tof toen kwam de ps2 maarja die was eerst 1200 gulden nog maar toen hoorde ik van de xbox en heb ik dus de xbox gekocht nou ik heb met de xbox een hele goeie ervaring gehad KWA ONLINE OOK. dat ik nu gewoon een 360 heb staan en er geen ps3 bij komt omdat ik de ps2 al niet geweldig vond. en nu ik online ben gegaan met de 360 nou dan weet ik het wel dit kan niemand evenaren.
    ik denk wel dat de revolution der komt want mario blijft altijd leuk *)

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @ Masterboy: Euhm, ik geef gerust toe dat xbox live de bom is,... noem maar op, het kan gerust zijn dat ps3 pas in 2007 hier gaat zijn(dat boeit me niet, want de console gaat geweldig zijn), ik geef heel veel om mijn xbox 360, maar ook om ps3, dat weet ik nu al,maar ben ik daarom een fanboy, damn dude, je bent net als plasticman, als iemand ook van iets anders houd, boor je hem de grond in!!!! Dude, ik hou niet alleen van bmw ook niet zulle, ik hou ook van dodge, ferrari,... noem maar op, what's the problem? Gisteren zie ik nog tegen je, je mag een eigen mening hebben, ik probeer niemand meer de grond in te boren, /Mod Knip

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Al deze "Fanboys" hebben een xbox 360. Kijk maar eens naar hun gamercard. JPRaceGamer geloofd meer in de PS3 dan de Xbox 360. Ik ben wat Skeptischer, omdat ik de dreamcast heb meegemaakt ... en toen liet Sony lief ook mooie beelden zien .. die mogelijk zouden zijn met de PS2 ... maar helaas hebben ze nooit die beelden kunnen evenaren ....Ik ben benieuwd hoeveel games er daadwerkelijk op het Blu Ray formaat gaat verschijnen ... Ik ben benieuwd of Sony zijn beloftes na komt ... ik ben benieuwd of ze Mei 2006 gaan halen (launch) Japan . Ik ben benieuwd of we de PS3 ook eens kunnen zien spelen, etc.

/Mod Knip

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat je niet kan tunen en afstellen, zulke games moeten er ook zijn. En het was een bewuste keuze van de makers. En ik denk dat er nog wat auto's bijkomen, en dat er geen regen is, is inderdaad heel jammer. Maar van mij hoefden er echt geen 500+ auto's in een arcade game.. da's net zoals met Forza, de meeste auto's zaten er voor Jan Joker in.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    PGR3 kan je niet met GT4 of 5 vergelijken. Het is namelijk een andere genre. Ik ben benieuwd welke game mooier word Forza 2 of GT5 ... want dat zijn de echte concurentren van elkaar ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina