1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is volledig juist! En dat gaat een serieuze battle worden denk ik_O_ .
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Idd, maar ook een battle van DVD vs. Blu-Ray. Want volgens mij kan Forza wel wat extra ruimte gebruiken.

    (die fake screens van Forza 2, man wat waren die mooi _O_)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik betwijfel trouwens dat de PS3 "beter" word dan de Xbox 360 ... deze twee machines liggen erg dicht bij elkaar qua graphics en geluid ... Ik denk zelfs dat de één de ander elkaar gaat overteffen ... Het gaat dus nu echt om de gameplay en de extra's .... Microsoft heeft Xbox Live ... maar wat gaat Sony bieden naast Blu Ray ...

    Er is trouwens nog wel een probleem met Blu Ray .. de lees snelheid is misschien niet optimaal voor gaming ... Ik ben benieuwd of Sony dat probleem kan oplossen .. anders zullen ook hun games op DVD uitkomen
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen, dat als er één krasje op een Blue-ray disc komt, dat je dan een groot probleem hebt.. :confused: ik kan de bron nu ff niet vinden, maar ik dacht dat ik zoiets had gehoord..
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm je hebt ook een groot probleem als er een krasje op een dvd zit .. dus ik maak me nog geen zorgen.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zal ook van de ontwikkelaars gaan afhangen...
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jeuzes. Weer lekker bezig kinders?

    Houd het nou een keer normaal en probeer elkaar desnoods gewoon een keer te negeren. Stelletje 360-vs-ps3-topic-relblaat-fanboys! ofzo8)

    Volgende gaat op de bon. Dan maar zo.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt op elk systeem en met elke game te maken met onsportieve mensen die online spelen en lopen te kutten. Dat heeft niks met xbox live of xbox 360 te maken.
     
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Merkwaardig. Je aanbid een bedrijf dat alleen maar met geld smijt, alleen nog maar verlies heeft geleden op hun console en in verhouding met de PS2 launch nog niks begrijkt hebben met als eerste lanceren. T is bijna eng...
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Ik ben benieuwd of de PS3 de specs waar kan maken ... maar dat wacht ik rustig af


    Waarom je hoeft toch geen HD-DVD er bij te kopen om games te spelen? Het is een exta ... een keuze of je HD-DVD films wilt kijken via je Xbox 360 of niet ... De prijs van de PS3 is nog steeds neit bekend dus ik weet niet of ie wel of niet duurder word. Kortom vind ik dit een goede zet van MS ... laat de consument zelf beslissen of ze wel of niet een HD DVD speler willen hebben ... waarom meer betalen als je het niet nodig hebt?



     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @Fardo, ja tuurlijk,maar iemand die geen ps3 koopt en wel xbox 360 heeft, en die persoon wilt hd films zien, dan is het toch logisch dat hij voor die extern HD dvd speler voor xbox 360 gaat. Want een blu-ray speler of HD dvd speler zal nog altijd duurder zijn,maar dan is uiteindelijk de xbox 360 misschien duurder dan ps3...
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef de boss helemaal gelijk

    maar misschien krijgen de mensen die al een xbox360 hebben korting je weet nooid he.

    want ik weet nog met de vorige xbox dat hij enorm daalde en dat de mensen die hem in het begin gekocht hadden enorm kwaad waren
    dus wat deed microsoft 2 of 3 games kreeg je gratis en een controller.

    msh krijgen we dus ook een korting op deze hd dvd
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanx amigo;).
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom korting geven ... ze hebben de HD DVD toch niet nodig .. of mis ik wat ... :eek:
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    tis tog waar zekers.

    als hij 200 euro kost ben je beter dat je wat wacht en een hd dvd koopt met interne harde schijf tenzij ze met de xbox360 ook kunnen doen dat je progammas bv kunt oppakken met je hd dvd en dan opslaan op de harde schijf van de xbox360

    .

    maja ze kunnen die hd dvd altijd bij de paketten stoppen he
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat zou kunnen ... maar de pakketten zullen dan geen 300 of 400 euro gaan kosten .. Ik denk dat MS wel met een HDTV premium pakket gaan komen ... :)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    High definition is de toekomst, Microsoft heeft schrik van Sony omdat zij de volledige HD experience willen geven. En HD films is toch enorm cool! Binnenkort wilt iedereen HD films zien, dit is zoooveeeel beter qua kwaliteit. Het zal mss nog een tijdje duren eerdat 1080p volledig in is,...maar het begint allemaal stilletjes(behoorlijk snel) op gang te komen...
    Dat zou best wel goed zijn:), en dat is toch wel een goed gedacht denk ik...
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    juist en je zou niet moeten verschieten zouden ze die paketten wel voor 400 euro verkopen.
    want ze willen de console oorlog echt winnen
     
  19. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de resolutie voor 1080p dan? de hdtv's van nu zijn toch alleen 720p zon beetje (uitzondering daar)?
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    das 1920 op 1024 zekers
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina