1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is wel waar. Microsoft is enorm gedreven om te winnen,ookal maken ze verlies.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in xboxmagazine gelezen dat ze nu 120$ verlies maken per console dat vindt ik al heel veel
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het is zelfs nog meer denk ik, de laatste cijfers zeiden dat Microsoft per xbox 360 700+euro moest neertellen8), maar ik weet niet of dit echt waar is,maar als dat zo is, damn!!!
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    en btw we weten nog niets over de revolution ze kunnen ook nog alijd een verassing hebben op dat gebied he


    dan vraag ik me soms af hoeveel sony verlies gaar maken op de ps3 als je weet dat de cell ship niet goedkoop is
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Revolution gaat iets speciaals worden,maar ze gaan niet voor high definition(hebben ze officieel bevestigd toch), en graphisch gaan ze nooit zoals ps3 en xbox 360 zijn(hebben ze ook officieel bevestigd),maar mss spelen ze gewoon met ons:D.

    Ja,dat vraag ik me ook wel eens af, volgens mij gaan ze dik verlies maken(in het begin he), achteraf beginnen ze winst te maken(dan heb ik het over de consoles, uit de games moeten ze altijd winst zien te halen).
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies maar nintendo zal altijd verkopen dus dat maakt niet uit. Vooral in japan en china enzo. En nintendo had tog duidelijkgemaakt niet de beste te willen zijn maar mensen entertaiment te brengen. EN zoveel mogelijk plezier over de aarde te versprijden. Zouden xbox en playstation een voorbeeld aan moeten nemen:D


    Maar goed ik vind dat jullie hier tussen xbox en playstation naar ajax feyenoord gaan ofsow.

    Onthoudt dit net als bij ajax en feyenoord is oranje altijd 1 front en net als bij xbox en playstation zijn gamers 1 front. Wat het opneemt tegen de andere gamers wereldwijd... zucht...8) En ook die zijn weer verbonden als een gamereenheid... prachtig...:cool:


    Over het verlies wat de consoles maken: dat halen ze makkelijk uit de games de marketplaats(xbox) en de assecoires orz.

    Microsoft zie ik niet zo snel failliet gaan. Maar sony ook niet. Dusjah...
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik hoop het echt.

    want als het niet beter wordt denk ik dat dit het einde zou kunnen beteken van nintendo met de consoles.

    en dat zou zeer spijtig zijn

    ik hoor liever

    anderlecht en ajax
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

    Nintendo blijft tog bestaan. Omdat in japan en china en de rest in het oosten of eeh westen of wat jij wilt. Er gewoon mensen helemaal fan zijn. En hier in europa wordt er ook aardig wat verkocht.

    En vergeet niet dat de gamecube hogere verkoop aantallen had dan de xbox. (bijna gelijk aan elkaar scheelde wereldwijd half procentje maar tog:D)
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat meen je niet heeft de gamecube meer verkocht dande xbox.


    hier in belgie verkoopt hij nogthans zeer slecht hoor
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeeh playstation met zn jaren voorsprong 70 procent.
    xbox en gamecube allebei 15 procent ongeveer maar gamecube stond half procentje voor ofsow. Maar goed kweet niet hoe het er vandaag de dag uitziet.

    Maar ik zie t probleem niet trouwens.

    Tjah belgie Nee or:) tjah ik praat over t algemeen weet ik veel hoe het er vandaag de dag uitziet. De psp loopt ook goed trouwens.

    DUbbelpost:confused: (2de in de geschiedenis sorry)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je nintendo leeft in europa van zijn titels mario, zelda.
    maar het begint uitmelkerij te worden.

    maar mh dat de online functie hem ook beter zullen doen verkopen.

    en hopelijk heeft nintendo ook geleerd dat games als resedent evil zeer goed verkopen en dat ze meer van deze shit moeten releasen


    de psp verkoopt beter dan de gamecube hier
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah zou kunnen he. Maar de gamecube is sorry dat ik het seg geschiedenis voor mij. Verkocht. De psp is een handheld en een nieuwe generatie handhelds. Dat kan je eigenlijk helemaal niet vergelijken...

    Maar goed.
     
  13. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik denk dat da minstens nog 5 jaar gaat duren.
    HD-spelers zijn nog eens niet op de markt en films worden pas massaal gekocht wanneer de HD-spelers toch voor een schappelijk prijs van max. 350euro in de winkelrekken ligt.
    Nog een reden waarom dat nog een tijd zal duren is dat algemeen mensen er zich minder voor intereseren en dus eerst willen uitgekeken zijn op hun 'gewone' dvd-speler

    ik zie HD-gaming als een prioriteit maar films in HD kijken nog zeer zeker niet, toch voor op het moment.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    we zullen wel zien he.

    ze zullen alledrie winnen volgens mij.
    ze moeten niet kijken naar een ander en voort doen zoals ze deden.

    xbox heeft zijn toppers zoals halo er komt bijna zeker een vervolg op de 360
    ps2 heeft zijn toppers er komen vervolgen op uit.
    en de nintendo heeft ook zijn toppers en er komen ook vervolgen op uit.

    dus als ze voortdoen zoals nu staan er nog mooide dagen tegemoet op onze oude dag
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Jongens let heel even op de dubbel posts, als je wat post en je vergeet wat te melden edit dan even je bericht.

    Weet de huidige cijfers niet maar ik verwacht dat kwa wereldwijde cijfers de xbox tegenwoordig wel meer verkocht heeft als de Cube.

    Kwa Revolution ben ik zelf van mening dat nintendo het heel slim aanpakt. Laat Sony en microsoft maar knokken om de eerste plaats.
    Nintendo Revolution profileert zich gewoon straks als de console die je moet/kan hebben naast een PS3 of 360.
    Kijk ik ben zo'n maniac die ze allemaal moet hebben. Maar het grote gedeelte van de markt is niet zo. Die zal voornamelijk 1 console kopen, misschien 2.
    Maar die 2e zal dan niet zo snel een console zijn die eigenlijk hetzelfde biedt als degene die er al staat. En laten we eerlijk zijn dat is met de PS3 en 360 wel grotendeels het geval.
    Als ze dan al een 2e kopen is de kans daardoor groot dat ze wel iets anders willen en dat is nou net het gat waar Nintendo zich op richt.
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk als je een xbox360 hebt dat je sneller een revolution zult nemen dan een ps3 omdat het een totale nieuwe beleving is met die controller
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom kijken zoveel mensen naar winnen. Het zijn verschillende maatschappijen die willen winnen jah. Maar is het voor jou een overwinning als de console die jij hebt de meest verkochte is ofsow:confused:

    Ik bedoel daar schiet je vrij weinig mee op. Ik koop een console voor me plezier. ZIt de andere beter in mekaar en heeft die ook leuke spellen dan koop ik die ook. EN heb ik meer plezier thats it.

    Jah dit vidn ik ook wel. Nintendo gaat veel beter samen met 1 van deze 2 consoles. Dan die 2 met elkaar. Ze profiteren idd van de concurentie tussen xbox en ps3. Tactish slim.

    Playstation en xbox schreeuwen meteen over de markt wat ze hebben en wat je kan verwachten. Nintendo houd alles geheim tot op het laatste moment en dan BOEM!!!! :D
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    je zou verschieten hoeveel mensen een concole nemen omdat die het best verkoopt
     
  19. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, de meeste gamers zijn mainstream gamers en deze kijken alleen naar wat bekend in oren klinkt.
    Mijn ma zegt nog soms tegen mijn xbox een playstation :)
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja je zegt net ook je zou verschieten hoeveel mensen een console kopen omdat er een dvd speler inzit. Sorry maar dat vind ik ook bull.

    ER zijn idd mensen die een console kopen omdat er wordt gezegt dat die t beste is. Maar dat is het grote probleem want dat is voor iedereen anders.

    whaha herkenbaar:D;)

    EN over verSCHIETEN ik ga mr is ff knallen op pfz Anders zit ik hier de hele dag:D :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina