1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    luister het dan via je xbox 360 (mediaconnect) ... :)

2. Mediaconnect heb ik ook niet.

Kan je de zin(nen) waaruit blijkt dat er nooit een 360 met interne Hd-Dvd speler zal komen hier niet even neerzetten voor ons? Gewoon in het engels dan a.u.b.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  3. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Windows Media Connect kan je gewoon via Windows update downloaden..

Tenzij je een illegale Windows gebruikt, want dan kom je niet door de validation.. ;)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zet hem dan op je mp3 speler .... als je zo'n xbox 360 liefhebber bent dan haal je toch alles uit de kast .. ze zeggen het.. en het heeft ook in de diverse pers berichten gestaan

5. Ja okee, maar ik heb de 360 in de huiskamer staan en dit is een 'gare surf pc' die niet de moeite is om me 360 op aan te sluiten.

@ Fardo

Waarom wil je het hier niet gewoon even neerzetten dan?

Of zeggen ze het soms helemaal niet??

6. JeePee

JeePee Guest

Anders geloof je iemand ff. Jezus. Iets negatiefs over de Xbox en je wil het meteen niet geloven, en dat terwijl Fardo zelfs een weddenschap wil sluiten. Als dit hetzelfde was met de PS3 liep je er 3 pagina's over door te bashen.

En als er wel een HD-DVD in komt (wat dus niet zo is, ik noem het alleen als voorbeeld) dan wordt de Xbox 360 dus duurder dan 450,- ofzo. Ongeveer hetzelfde als een geschatte prijs voor de PS3 dus.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er is niets negatiefs aan ... het is juist goed dat hij niet word ingebouwd .. maar het valt me tegen van een fanboy ... welke niet de onderste uit de kast haalt van zijn xbox 360

Ik heb de letterlijke woorden neer gezet :eek:

maar de weddenschap blijft staan :)

Laatst bewerkt: 5 jan 2006

8. Ik zie dit helemaal niet als iets negatiefs over de Xbox360.

Maar als over een jaartje of 2/3 HD-Dvd de nieuwe standaard zou zijn voor DvD's, dan kunnen ze natuurlijk net zo makkelijk(veel beter) met een extra versie komen waar die HD-dvd speler al inzit i.p.v. een bundel met een losse speler erbij.

Maar Fardo zegt dus dat dit nooit zal gebeuren en ik betwijfel dat nogal.

@ Fardo

Hoe oud ben je? Nog steeds lopen schelden met Fanboy?|:-
    Daar maak je me echt niet verdrietig mee hoor kneusje...

9. JeePee

JeePee Guest

Gehehe, idd, zelfs ik heb Windows Media Connect gedownload. (werkt nog niet, maar dat ben ik nog aan het uitzoeken)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    word geen standaard .. de standaard is en blijft DVD... maar er komen inderdaad bundels met een externe HD DVD speler er bij... voor de liefhebber

De HD DVD speler er in zal er niet komen ... vanwege de produktie kosten ... en de hogere prijs klasse ... en de onzekerheid dat de HD DVD het wel of niet gaat halen

Het zal me niets verbazen als MS ook met een externe Blu Ray speler op de markt komt voor de Xbox 360 (als de HD DVD faalt) en dat weet je pas over 7 jaar ...

dan komt er mogelijk weer een nieuwe console

11. Dat de standaard voor spellen DVD blijft dat weten we nou inmiddels wel pannekoek... Dat heb je hier nou zeker al wel 1000X verteld|:-

12. JeePee

JeePee Guest

Irritant hea.
    Net zoals jij al meer dan 1000x verteld hebt dat Sony failliet gaat en dat de Xbox ruleert :{

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja en ik heb je 20000X verteld dat het daarom niet logisch is ... en PETER MOORE en BILL GATES hebben dit bevestigd op de CES dat DAAROM komt er geen ingebouwde HD DVD speler... omdat de consumenten KEUZES moeten krijgen ... als er vraag naar is KOMT er ook een BLU RAY speler voor de jouw heilige en niet gebruikte XBOX 360

download dat bestand ... e-mail het naar een vriend .. als je vrienden hebt en luister het daar op zijn xbox 360

14. Waar bemoei jij je eigenlijk mee 'mammaskindje'?

@ Fardo, maak je geen zorgen knul. Ik kijk dat filpje binnekort wel even.
    Beetje vreemd dat je het hier niet neer wilt zetten, kan je soms geen engels ofzo? Wat is het probleem?
    Kom anders maareens met een artikeltje waar instaat dat het uitgesloten is..

Dat jij er helemaal g**l van wordt als je 360 aan je pc'tje hangt moet jij weten, ik heb hem om (online) te gamen en haal op die manier het uiterste eruit.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0

Amen _O_

16. JeePee

JeePee Guest

Ik ben idd een mama'skindje. Ik weet niet of jij 2 vaders hebt?

En wat ik me er mee bemoei? Deze thread wordt ook nog dan andere mensen gelezen hoor. En zoals al gepost, ik vind het irritant, en daar wijs ik je op, netzoals jij bij Fardo doet _0/

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ..en ikgeef JPRaceGamer op dit unieke front gelijk .. doe eens normaal :eek:

18. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Met jou natuurlijk! Je loopt de sfeer hier een beetje te verziken met je Fanboy gedrag.

19. Aligator NL

Aligator NL Guest

bron: www.ownage.nl

_O_ _O_

dag fanboys _0/

@Plasticman NL
    gast doe even normaal wil je?! je zit de boel alleen maar te verzieken, damn wat een zieligerd zeg

20. Ok jongens, haal de tongen maar weer even bij elkaar uit de reet8)

/Mod Oke, nu moet jij je ook even een beetje gaan inhouden. Respecteer elkaar!

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina