ehm ik geef dit keer Leze gelijk ...de PS3 komt in 2006 uit ... maar dat betekend nog niet dat deze overal te koop is dat staat er namelijk niet het lijkt er namelijk op dat deze in Mei 2006 uit komt in Japan daarna Herfst 2006 US (september) eind 2006 begin 2007 Europa
@Aligator: Heb ik gelezen, maar in een krant stond dat hij in de VS en Japan uitkomt in de Herfst van 2006. En dat Europa heb ergs in 2007 krijgt. En dat heb ik ook een paar keer gelezen op internet.
Is nog niet helemaal zeker volgens mij.. ik dacht ergens lente ofzo van dit jaar nog, niet dat het mij wat uitmaakt ofzo.. [Edit] Ik zie dat veel me al voor waren Maar fuck hey, kunnen die mods hier niet wat beter opletten ofzo? Ik vindt het best leuk om te lezen wat voor meningen mensen hebben over de Xbox 360, PS3 en de Revolution, maar niet op deze manier :{ Praat asjeblieft op een normale manier met elkaar
Beetje vreemd dat je het hier niet neer wilt zetten, kan je soms geen engels ofzo? Wat is het probleem? Kom anders maareens met een artikeltje waar instaat dat het uitgesloten is.. Ga je daar nog antwoord op geven? Of ben je weer uitgeluld en ga je gelijk op iets anders over zoals gewoonlijk?
Heb ik geleze en ik heb in deze thread ook al een bron gegeven voor 2007 er staat oknu op de ces homepage da de ps3 in 2006 uitkomt betekend niet een wereldwijde release GVD heb je wat aan je oren of zo ... luister die MP3 nu eens.. het is geen geschreven geschrift het word letterlijk gezegd door PETER MOORE en BILL GATES
@ Plasticman NL: Waarom zoek je niet gewoon zelf even een bron op? Waarom zou Fardo eerst dat filmpje weer moeten bekijken en dan speciaal voor jouw de zinnen moeten overtypen waarin verteld wordt over dat HD-DVD gedoe?
Dat wou ik net van jou zeggen Nadat hier zojuist een aantal mensen op jou gelfamed hadden zei jij: "Ok jongens, haal de tongen maar weer even bij elkaar uit de reet " Ik heb hier de afgelopen dagen ook een aantal minpunten van de Xbox genoemd waar jij (en M4ST3RBOY) niet eens op ingegaan zijn. Vreemd?
het is geen filmpje maar een wma en een mp3 live van de ces ... nog geen 8 uur geleden TIP installeer Mediaconnect en luister het op je Xbox 360 ... of heeft je xbox 360 ook geen geluid IK WIL JE HELPEN HOOR de kinderen van tegenwoordig .. het word tijd dat je een puber word .. misschien word je dan ooit volwassen
@Fardo nee das waar maar als de ps3 in aug/sept komt dan ben ik tevreden hoor @Plastiechirurg gast ga aub weg man met je domme opmerkingen *zucht*
Oké, de eerste die nu nog een keer te ver gaat, heeft een ban aan z`n broek. De personen in kwestie zijn nu vaak genoeg gewaarschuwd, en dat lijkt dus niet te helpen..... Beetje jammer, jullie vergallen de sfeer voor jezelf en voor alle anderen op dit forum die deze thread volgen.
Ik ook. Maar ze moeten hem ook weer niet te snel releasen. Dan zit hij vol met bugs e.d. Ook wil ik wel wat meer goede launchtitels zien.
Ik heb ook geen geen Mp3 speler Maar ik kijk het van het weekend wel even en dan komen we er wel even op terug. Ze zullen echt niet zo stom zijn om nu al de optie voor een uitvoering met Hd-dvd in de komende 5 jaar uit te sluiten... We shall see..
@ Fardo, gaat het om dit: Bill Gates CES Keynote (WMA) Posted: January 5, 2006 @ 1:14 am (12 hours, 42 minutes ago) By: Major Nelson This is the complete Bill Gates Keynote speech from CES ‘06. Get the blogcast [RSS] Add the Major Nelson Blogcast feed to your RSS aggregator and have the show delivered automatically (WMA). [WMA] Download the show Format: 1:34:15, 32.8Mb, WMA fbestand? En weet je ook ongeveer bij welke minuten? Zal ik even kijken wat er gezegd wordt en het even bevestigen voor Plasticman.. kan deze thread ook weer normaal door..
@jordideboer ja doe dat graag dan zijn we ook even af van zijn gezeik en kunnen we weer normaal en rustig verder discusseren