Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ze sluiten het niet uit, maar ze ontkennen het wel.

Bron: Telegraaf > Gametoday

[Edit] Nicos, maar veel mensen hebben al een dvd-speler. Ik denk dat het dus maar voor een kleine groep mensen handig is, in elk geval voor een groep mensen die kleiner is dan de groep die er geen behoefte aan heeft.

Laatst bewerkt: 5 jan 2006

2. Ik wil die jongen zijn geld niet ontnemen:D

Je zegt het zelf ook, het zou een hele slimme zet zijn om het op een gegeven moment te gaan doen. En ik denk dus ook dat er best een grote kans voor is als over 2 jaar Hd-Dvd de standaard is. In de fabriek is het net zoveel werk om er gelijk een HD-dvd spelertje in te klikken.
    Dat is ook veel relaxter als wanneer je er nog een apart kastje naast moet zetten.
    Ik denk dat de 'Premium' en de 'Core' versies dan ook gewoon tekoop blijven voor mensen die hem hoofdzakelijk willen hebben om te gamen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat is een verklaring ... niets in uitgesloten er kan zelfs een Blu Ray speler komen ... maar in de standaard Xbox 360 (Core) komt nooit een HD DVD drive tenzij dit een standaard word wat we niet zien gebeuren

@Plasticman ik heb geld zat ... de weddenschap staat ... de Core (kale xbox 360 zal op 1 januari 2008 geen HD DVD bevatten) als dit wel zo is krijg je een xbox 360 Core van mee ... anders krijg ik op 1 januari 2008 er 1 van jou

Laat iedereen mijn getuigen zijn!

Als er vraag naar is zal er een HD DVD speler ingebouwd worden ... maar dat zal nooit de standaard worden(waar ik eht ober had)

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo zal je dat wel doen?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja! Anders weet ik niet wat voor een bedrijf MS is als deze kado's gaat geven

6. Aan het begin van de avond zei je nog heel wat anders Fardo...

Beetje gaan twijfelen ondertussen:confused:

7. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ze blijven toch altijd ontkennen eerst, we zullen het wel zien over een jaar,, of 2 of meer. Mij maakt het op het moment weinig uit, maar we zullen zien wat de mensen willen tegen die tijd. Als er vraag is naar een HD-DVD speler zullen ze hem idd vast wel inbouwen, en is er vraag naar Blu Ray dan bouwen ze die misschien wel in. Hoewel ik dat toch wel vaag zou vinden, aangezien Microsoft op het moment de HD-DVD steunt, en Sony de Blu Ray.

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet waarom je de core noemt...?? Core is toch hetzelfde als premium, alleen geen harde schijf.. of bedoel je wat anders??
    Waarschijnlijk heb ik iets gemist..

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    we hadden het over de standaar ... de standaard is Core ... en premium... we hebben het dus niet over een special edition di e misschien ooit eens in 2008 gaat verschijnen als de HD DVD een suc6 is (wat ik betwijvel)

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    We zijn weer lekker bezig mensen persoonlijk proberen af te zeiken |:-

Kom op mensen, Keep the spirit Alive!!

Wat is het grote concrete nieuws van Sony??
    Alleen dezelfde onzin uitspraak dat een 2006 release zeker is......???
    Gaat de gemiddelde Sony fan (let op, ik doel niet op de fanboys....) hier mee akkoord?

Iedereen weer blij en lekker slapen??

Wederom een hoop hype voor alweer een beurs en verder

niets.............

11. Dit was m'n post ervoor waar jij op reageerde, niemand heeft ooit beweerd dat hij in de core zou komen..

12. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Maar Sony gebruikt toch ook gewone DVD?

13. Aligator NL

Aligator NL Guest

Wat ik mij dus afvraag kan de ps2 strax dan ook normale dvd's afspelen...??

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nu krabbel jij terug ... jij zei dat deze standaad gaat worden :eek:

Maar goed ik wil nog steeds wedden dat we geen HD DVD voor 1-1-2008 in een xbox 360 zien ... intern ingebouwd in een officiele xbox limited editie te koop

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Dat kan de PS2 al................

En de PS3 zal dat ook kunnen als dat je volgende vraag is ;)

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen van loop tijd wel merken of er een Hd-Dvd speler in komt of niet.
    Wat is er nou erg aan dat hij extern wordt?

Kunnen we hier niet verder gaan met discusieeren over Hd-Dvd spler voor de Xbox 360?
    ------------\/
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=79350

17. Zoek a.u.b op waar ik dat gezegd heb wan't je begint nu echt onzin uit te kramen. Ik heb nooit gezegd dat ie standaard zou worden..

Jij krabbelt terug want't je zegt nu hetzelfde als wat ik aan het begin van de avond zei...:{
    Je zegt nu zelf al: hmmm ja, als Hd de nieuwe standaard wordt zou het mischien i.d.d. wel kunnen....

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  18. Aligator NL

Aligator NL Guest

@Xwon
    ja ik bedoelde dus de ps3 ;)

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel: iemand wil gamen én HD DVD's kijken. Als ie eerst een XBox 360 koopt, dan heeft hij alleen een DVD speler, als de HD DVD speler er al in zou zitten.. zou die een beetje geld kunnen besparen.. denk ik.. want hij betaalt dan niet voor de DVD speler. Het is dan infeite een completere machine. En je bespaart ruimte.

20. Aligator NL

Aligator NL Guest

Ze moeten zich nou echt zorgen gaan maken daar bij MS :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina