Mijn visie op powerunlimited:
Boris: Is een dik arm schaap! Hij overdrijft altijd(zoals Kameo zegt) en hij blijft zeuren over zaken... Soms verneukt hij een revieuw door te blijven zeuren over 1 bepaald punt. Zoals met FF10, hij blijft zeuren over die balken, ik snap het niet, mij waren die balken niet eens op gevallen, en toen ik het uiteindelijk door had, vond ik het goed, want het gaf een breedbeeld resultaat, de game was gewoon super, maar hij heeft niets positiefs er over gezegd, om de 5 zinnen kwam je het woord balken tegen. Zo heeft hij dat al met heeeeeel veel revieuws gedaan, die kerel is gewoon zielig!
Jan: Deze kerel is in mijn ogen een rasechte gamer! Hij weet over wat hij praat, hij is objectief(ook al gamed hij meer op pc en xbox), hij is gewoon goed, maar(er is idd een maar), hij is gewoon te snel enthousiast, soms echt wel te fel,maar dat is niet erg, dat zit gewoon in je karakter.
Steven: Eigelijk heb ik op Steven niet veel aan te merken, hij maakt soms foutjes, maar over het algemeen is hij behoorlijk goed, hij heeft ook een goede smaak van games vind ik(maar dat is persoonlijk)
Jurjen: Ook al is dit een echte nintendogamer, hij is goed, hij geeft toe dat hij games als ICO,... noem maar op super vind(hij probeert objectief te zijn)... Maar ik vind dat hij sommige nintendo games te veel geeft, echt, sommige games krijgen van hem 98!? 98 is echt heeeel veel, ik denk niet dat ik eender welke game zoveel geef.
J.J: Mmm, tja, hoe moet ik het zeggen, hij is goed, maar hij is echt fel pro xbox geworden, niet slecht natuurlijk,maar hij doet soms dat ps2 oud en versleten is(is ook wel een beetje
),maar hij overdrijft er soms een beetje in, en hij heeft in het verleden nogal dom gedaan ten opzichte van Nintendo
Mini Niels: Bevalt me eigelijk heel goed, niet super ofzo, maar ook niets noemenswaardig om kritiek te geven
Jeroen: Jeroen is in mijn ogen de beste van PU, hij is het meest objectief, hij bekijkt alles enorm objectief, en zegt de zaken zoals ze echt zijn! Soms denk je in het begin van, komaan Jeroen, nu ben je echt te kritisch,maar achteraf heeft hij altijd gelijk(vind ik he), Jeroen is voor mij de beste van pu!
...
Laatst bewerkt: 6 jan 2006