1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is idd waar, de console had genoeg potentie...

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies. Wat ook heel goed was aan de Dreamcast was de geluidchip. Heel veel games hadden echt prachtig geluid. Ook was het hele idee met de Virtual Memory Units erg leuk gedaan.
    Dreamcast was volgens mij wel de eerst console die online ging. Wel met een 33 k modem maargoed. Ik heb toen echt heel vaak Quake 3 Arena gespeeld, was heel tof, alleen soms wel veel lag.

Maar goed, laten we maar weer verder gaan over de next-gen consoles, anders word het allemaal retro geblaat. (niet dat ik dat erg vind hoor) ;)

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    True. Maar sega heeft ook aardig meegeholpen aan het om zeep helpen van hun eigen console door hun marketing strategie.
    Maar ik was (schaam) de dreamcast even vergeten in mijn opmerking :)

Wat ik alleen wou zeggen is dat dergelijke uitspraken niet meer zijn als een reclame praatje.
    En dat doen ze ook goed want imo laat microsoft de xbox nu enigzins vallen door hun eigen console niet meer te supporten met hun eigen games.
    Waarom is er b.v. geen xbox versie van amped 3?

4. Aligator NL

Aligator NL Guest

Soul Calibur was zo gruwelijk he :9 en sonic ook(de beste sonic allertijden naar mijn mening alhoewel de next gen versie hier hopelijk verandering in gaat brengen) :)

@kameo
    oke ;)

@nemesis
    daarom vind ik de ps2 zo goed...

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2006
  5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Metropolis Street Racer staat erbij hoor, kijk maar.

Sega heeft inderdaad zichzelf kapot gemaakt, vooral in Europa. Ze deden gewoon helemaal niks aan marketing. In Japan en in Amerika was de DC nog een redelijk succes.

Sonic Adventure was idd super goed. De snelheid en de graphics waren echt ongekend voor die tijd.
    Jammer dat Sega het toen verkloot heeft, want ze maakten echt goede games met goede systemen. Het had luk geweest als Sega er nu ook met een Next-Gen had geweest.
    Gelukkig brengt Sega nog games uit op andere systemen.
    Ik kijk daarom ook heel erg uit naar Next-Gen Sonic.

6. Aligator NL

Aligator NL Guest

Ja en er komen nog regelmatig games voor de DC, in Japan tenminste

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat ze nu nog de ps2 ondersteunen met toppers vind ik niet zo knap als ik eerlijk ben. Als ze een jaar na de release van de ps3 nog met ps2 titels komen dan kan je pas spreken van een goede ondersteuning.
    Ze zouden zichzelf alleen maar enorm in de vingers snijden als er nu minder releases voor de ps2 waren.

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
  9. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik val je niet aan hoor :)
    maar jij bent egt vel aan het demonstreren voor de ps3 en dat vind ik niet oke ik heb mijn meningen en jij de jouwe. maarjah laten we maar zand erover gooien over dit onderwerp komen we er toch nooit uit de een vind die beter en de ander dat. dat moet je ook respecteren. ;)

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

hehe lol die kan toch zagen he.

sorry dat ik het moet zeggen

btw als je de boss wat kent weet ge dat hij aan geen enkele console een voorkeur heeft

11. Aligator NL

Aligator NL Guest

Nou ik vind het wel zeker knap. De console bestaat al dik 5 jaar en nog steeds komen er gewoon ijzersterke toppers en dat kan je op dit moment niet vinden op de xbox en de gc. Dat bedoel ik dus te zeggen. Ik vind het gewoon zeer spijtig dat MS zich gelijk op de 360 richt en veel minder op de xbox en het geval dat MS games zal ontwikkelen voor de xbox tot 2007 is dus ook maar onzin

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe bedoel je een goedkope actie?

13. Aligator NL

Aligator NL Guest

Nou??? ik bedoel de DualFX was wel de beste controller voor de ps2 dus ik geef hem wel een kansje :)

maar wel goed gejat idd

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  15. JeePee

JeePee Guest

DualFX?
    Je bedoelt Dualschock?
    Die maakte namelijk de orginele PS2 controller, en niet DualFX.

16. JeePee

JeePee Guest

Dat filmpje is dik nep, er zit namelijk niet eens een scart kabel in die PS2 :+ Hoezo ik heb geen beeld _0/

17. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Was me niet opgevallen, maar toch. Er zijn wel eerder dit soort tests enzo geweest, maar over het algemeen is de xbox toch het sterkst?

18. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    xbox heeft in ieder geval de beste (sterkste) hardware...

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm daar ben ik nog niet zo zeker van ... de xbox zelf wel

maar de Xbox 360 en de PS3 liggen erg dicht bij elkaar

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ja de ps3 en xbox360 komen praktisch overeen.

volgens mij gaan we enkel de verschillen goed kunnen zien bij de exclusieve games.
    daar zullen we de echte kracht zien van bijde consoles.

neem voor de xbox360 halo3.
    en voor de ps3 gt5.

deze bijde spellen zullen de capaciteiten helemaal benutten van de consoles.

maar als je spellen neemt zoals pes, fifa enz. dan zie je geen verschillen dan gaan ze op mekaar beginnen lijken en is de keuze aan jouw met welke console je het liefst speelt en het liefst online gaat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina