1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom blijft Nintendo dan verkopen>>??? omdat mensen het leuk is en omdat het vernieuwend blijf. Bovendien trekt nintendo het breedste publiek aan. OMdat ze zon breed (veel verschillende) sorten spellen hebben.

    Kameo--> typish nintendo spel dat daar ook eerst voor bedoeld was. (maar de gamecube nog niet aankon maar das andere zaak)

    Ff voor de duidelijkheid ik heb xbox360.

    Mensen die al een console hebben willen graag niet positief over andere dingen denken. Ikzelf heb een playstation gehad een game cube en een xbox360.
    2 keer overgestapt dus. Deze kan ik natuurlijk niet met elkaar vergelijken maar bij 3 verschillende generaties ben ik 3 keer geswitched.
    Kijk gewoon wat voor jezelf het beste is. VOor iedereen is dat anders. !!!
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Metronome? Daar was laatst een thread over voor de Xbox 360...

    En Alan Wake komt toch ook uit op de 360
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als dit soort zaken in xbox 360's gaan zitten, had ik toch beter even gewacht, want mijn xbox 360 is wel al een paar keer vastgelopen(door overhitting?)
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Mijn Xbox 360 loopt helemaal niet vast. en slechts 5 procent heeft last van vastlopers. DUs je hebt gewoon Bad luck
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Ownebb
    Kameo had op dat moment ook makkelijk gedraaid kunnen worden op de Cube hoor maar eenmaal wanneer de game op de 360 kwam waarschijnlijk niet

    @Supah Master
    wat boeit het of Alan Wake ook op de 360 komt?? ik bedoel de kans is vrij groot dat de ps3 bezitters later ook van Gears Of War kunnen genieten hoor(ik haal hem dan voor de 360)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2006
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Tecnomic waar heb je het lijstje vandaan ... want hij is niet echt accuraat ... Marvel MMORPG gaat namelijk naar de Xbox 360 ... Sony heeft een deal met DC Comics
     
  7. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Een forum is er inderdaad om een mening te geven en om te discussiëren.
    Dus ook van anderen hun mening te respecteren en op een volwassen manier te discussiëren. En niet met te zeggen dat als ze uw mening niet delen dat ze aan het lullen zijn.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat vetgedrukte heb je een punt. De grootste rede voor fanboy-gedrag is in mijn ogen jaloezie, of "een ander niks gunnen". Iemand die met zijn zure centjes net 1 soort console kan kopen gunt het een ander met iets meer centjes niet dat diegene misschien wel alle nieuwe consoles heeft. Met uitspraken bedoeld om die andere console in een negatief daglicht te stellen, of ieder negatief nieuwsbericht te verdraaien of overdreven weer te geven, proberen ze alleen zichzelf maar te overtuigen dat ZIJ de "beste console" gekocht hebben.

    Ik zeg niet dat je alle consoles maar goed moet vinden, maar ik vind wel dat er een hoop mensen rondlopen die wat objectiever naar zaken zouden gaan kunnen kijken. Maar dit doen ze niet, zij zijn immers al bij voorbaat van plan een bepaalde console niet te kopen en iedereen die dat wel doet heeft in hun ogen "een kutconsole" gekocht....om het maar ff plat te zeggen. Anders gezegd : fanboys zijn blind, en staan niet open voor dingen die niet in hun "wereldje" passen.

    Zo ben ik bijvoorbeeld ook niet van plan een Revolution in huis te halen om bepaalde redenen.....maar hoor je mij de Revolution afzeiken of iedereen die het ding koopt sukkels noemen ? Ik dacht het niet....
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik zeg niet ook. Die komt alleen op 360.

    en Gears of War is en blijft een Exclusive.

    Anders ga ik ook zeggen: Wij kunenn strax GT5 op de 360 spelen!
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Tecnomic

    Ik heet owneR bb:D:p

    EN je hebt helemaal gelijk. Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat het verschil in consoles soms kleiner is als sommige mensen denken.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fardo
    deze lijst kwam uit de amerikaanse magazine PSM, meestal betrouwbaar. Alhoewel ik wel moet zeggen dat er bepaalde games niet goed vermeld zijn

    @Master Perfect
    goedzo knul en dat houdt ook in dat je bepaalde dingen niet zomaar de grond in moet boren of dat je niet met voorbarige conclusies moet komen
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Over het 1e deel van je post;

    Ik heb zelf wel een PS2 gehad en die heb ik verkocht voor een Xbox en daar heb ik nooit spijt van gehad :cool: Ik heb me met de PS2 prima vermaakt met o.a. FFX (200+ uur), Tekken en Devil May Cry. Maar toen ik de Xbox een beetje ging volgen kwam ik voor mij persoonlijk tot de conclusie dat die console me toch meer trok qua games. Ik had ze best allebei willen hebben, maar dat was op dat moment het geld niet naar.

    Dan het 2e deel,

    De beste games? Wie bepaalt dat dan? Volgens mij is dat nog altijd persoonlijk hoor. Voor mij waren Halo CE en Ninja Gaiden namelijk de beste games en dat waren dus allebei Xbox exclusives. ;)


    Stond er al 10 minuten in nadat jij je post had gemaakt :cool: O-)

    Dan nog even over de nieuwe generatie consoles:

    Ik ga nog een 360 halen. Ik wil gewoon sowieso vrij rap een Next-gen console en er gaan zeker nog een aantal exclusives aankomen voor de 360 die ik wil hebben. De 360 komt er dus nog.

    De PS3 wil ik ook zeker hebben. Next gen titels voor Sony als Tekken, Killzone, Motorstorm, MGS, Devil may Cry, en weet ik wat nog meer wil ik gewoon hebben. :cool: Ook de PS3 ga ik aanschaffen.

    De Revo moet ik niet. Van Nintendo is er bijna niets dat ik boeiend vind en dit apparaat laat ik dan ook links liggen.. :)
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Goiz
    uhm God Of War??, Shadow Of The Colussus?? ;) verder ben ik het wel met je eens over Ninja Gaiden en Halo

    @Supah Master
    http://www.gamed.nl/view/10825

    _0/
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe wil je racegames op 2 disc's uitbrengen? Als je online wilt racen (disc 2) kun je dus geen auto en circuit kiezen, want die staan op disc 1. Ik ben hierdoor bang dat racegames op de Xbox 360, met name simulators als Forza Motorsport, niet zo goed en groot kunnen worden als op de PS3. Daar zou ik best wel van balen. Weet iemand hoe groot PGR3 is? Die game is relatief klein. Je kan niet afstellen, tunen, je hebt maar 80 auto's, een niet zo grote offline mode, maar wel heel veel polygonen. Als deze game al over de 5 GB zit zou ik me best zorgen gaan maken...
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @goiz egt niet liegbeest:p

    Z3R0-P4R4DOX is helaas 1 van de weinige die t begrijpt. :)
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die 2 heb ik dus niet gechecked, omdat mijn PS2 toen al weg was. Maar dat was mijn punt ook niet.. Punt was dat het nog altijd een kwestie van smaak is en jij bracht die dingetjes naar voren als feiten.. ;)

    //edit;
    Startpost: Last edited by Goiz : Today at 20:41. :cool: (K)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ja precies maar ik noemde dan ook een paar nieuwe franchises die A kwaliteit hebben en zo kan ik nog wel meer games noemen en dat de ps2 de beste games had spreekt voor zich, kijk anders naar de line up van de ps2 van de afgelopen jaren :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2006
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar is jpracegamer die heeft in de vorrige 2 delen ook al flink gereageerd:)
    Ik dacht al waar blijf je.

    Maar 80 autos??? 8) Vind k vrij veel nog or.
    Maar je kan wel een deel offline en deel online maken zou best mogelijk zijn or. Sommige dingen staan dan gewoon op bijde cds dus dit is wel mogelijk. Dat wel.
     
  19. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat versta jij onder volwassen discussiëren? Ik hoop dat je het niet tegen mij hebt want anders moet je mij maar eens tonen waar ik iets de grond heb ingeboord of voorbarige conclusies heb genomen.
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

    FLouw or snel de tijd veranderen van mijn post:9

    Mrgoed... we waren dus bij de xbox360 Nintendo Revolution en ps3:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina