Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja... Maargoed, ik heb niet intresse in de revo, de spellen trekken mij niet echt aan.. Heb ook gamecube gehad, en die heb ik zelde gebruikt. Maargoed ik vind sony eigenlijk het enigste die zegt dat ze de beste hebben, en daar kan ik me eigen best wel aan irriteren..

Niet omdat ik nou xboxfanboy ben hoor, want de ps3 komt er waarschijnlijk ook gewoonO-)

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn de hype zo groot aan het maken, dat er eens wel een halo2 effect zou kunnnen gebeuren dus maw een beetje een teleurstelling.

want laten we eerlijk zijn gt5 en mgs zijn de enigste 2 spellen die toppers zijn en die we ook stukken van hebben gezien.
    maar echt vernieuwend is het ook allemaal niet he.

en ze mogen stoefen over the getheway maar ik vond dat twee grote floppen de vorige

3. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is dat ja, hoe meer je andere de grond in trapt, des te harder je op je bek kunt gaan.. En dat vind ik wel een beetje dom van sony, et zal niet de eerste keer zijn zie je, de ps2 vond ik ook vies tegen vallen dat ik hem net had gekocht.. Laat ik het zo zeggen vond niet echt tegen vallen, maar als ik moest geloven wat sony zei, was het een super tegenvaller... Maargoed als de ps3 beter gaat verkopen kijk ik niet raar van op... Het is gewoon de commercelste spelcomputer, en daar gaan toch de meeste mensen op af... (DENK IK)

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Welke bron is het trouwens? Maar wat een ongelooflijk stomzinnige uitspraken, zo ga je gewoon haast hopen dat de PS3 een dikke flop gaat worden. En ook laf om het alleen maar te hebben over de slechte verkopen in Japan. Zoals in Amerika en Europa is hij gewoon overal uitverkocht. Zo slecht is dat niet toch? |:-

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  6. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.... Ik heb hier 2 filmpjes van gezien, een van microsoft, en een van ps3.. Maarja ik weet nou niet meer waar ik dat gezien heb...Vond die van microsoft duidelijk beter, die van sony deden ze alleen maar een beetje de ps3 de hemel in prijsen en de xbox een beetje belachelijk maken.. |:-
    Zeer dom dus als je het mij vraagt!!8)
    En microsoft heeft niet een keer er wat over gezegd....

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jep ms sprak over de toekomst en de verkoop bij de launch.

sony was het alleen zij zijn de beste, next gen is er alleen als zij uitkomen.

awel kheb al veel next gen gezien gt5 met wat meer auto's wow i'm impressed

8. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter je eigen product goed promoten en met nuttige informatie komen dan een beetje rond te lullen over hoe goed je eigen console is en een ander product afkraken.

9. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    De beelde die ze op het laast lieten zien waren zeker niet verkeerd!!
    Daar geef ik je geen ongelijk in!..
    Maargoed deze keer moet ik het wel zelf eerst gespeeld hebben voordat ik er echt wat van geloof!!8)

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    dat was wel niet letterlijk bedoeld he.

ik ben niet echt onder de indruk.

als een paar auto's al next gen is amai dan zijn ze goe bezig

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    sony is niet bang.

sony heeft nen grote mond omdat de xbox360 in het oosten niet verkoopt zoals het hoort.

maja dat ms zich bezig houd met europa en de vs komt het ook goed hoor.

12. Hoezo niet goed verkoopt? Volgens mij hebben ze er inmiddels al zo'n 100.000 verkocht in Japan. Sony van hun nieuwe console nog geeneen, en het lijk er ook niet echt op dat ie binnenkort is een keertje gereleased gaat worden.

Dat die Howard Springer zegt dat MS geen bedrijging vormt voor de Gamesmarkt is ook een beetje opmerkelijk he.|:-
    Hij zal nog wel een beetje in de ontkenningsfase zitten, zodat hij nog een beetje lucht van de aandeelhouders krijgt om adem te halen.

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Sony zettee met de trailer van MGS4 de 360 ookal lekker voor lul.
    Otacon stond Snake bij via een super geavanceerd wagentje dat op de Cell-processor draaide. Snake vraagt "wtf is een Cell-processor" Otacon verteld hem dat de Cell DE beste processor is voor de nieuwe multimedia generatie terwijl een schermpje op het apperaatje alle Tech demo's van de PS3 showed, alles realtime :)

Nogmaals, ik geloof gewoon niet dat de Xbox 360 en PS3 elkaar overtreffen in kracht, alleen Microsoft loopt maar te roepen dat hun Console sterker is en lopen met cijfertjes te smijten. Persoonlijk ben ik nog lang niet overtuigd, vooral als ik zie hoe een game als Perfect dark Zero ongelovelijke frame-drops ondervind. Heeft vast iets te maken met de snelle port van Xbox naar 360 maargoed, bij de PS3 demo's heb ik dat nog niet gezien, die lijken heerlijk te draaien. Dan zullen er zeker weer mensen zijn die zeggen "tjah, maar die komt ook later uit" Jah, klopt, en misschien had Microsoft dat ook maar moeten doen. Want de release games stellen eigenlijk nog niet zoveel voor. Ik denk dat tegen de tij dat de PS3 uit is de Xbox 360 games pas laten zien wat het apperaat echt kan...

JAh, gek he, de PS3 is nog niet eens uit gozer.

Ik merk aan je post dat je aanhanger bent van de echte Amerikaanse idealen.
    Alles moet groter, sneller, sterker, eerder.

Je zal vast gaan zeggen dat de PS3 nog niet uit is omdat Sony niet zo goed is als MS bla bla, maar zo werkt het gewoon niet. Bij Sony weten ze heel goed waar ze mee bezig zijn...

Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox werkt wel nog maar op 1 van de 3 cores dus wanneer de de ps3 in europa uitkomt werkt de xbox360 waarschijnlijk op 3 cores en gaan de spellen er pas echt next gen uitzien

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    en de framedrops bij pdz zijn enkel aan de makers te wijten die hun spel te snel willen af maken.
    want kijk naar cod2 en pgr3 zien er mooier uit dan pdz en geen framedrops

16. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    DAt bedoel ik dus. Micorosft smijt maar met geld om het apperaat heel snel, heel populair te krijgen maar eigenlijk presteerd het apperaat voorlopig nog beneden de maat en dat kan juist de grote fout zijn die Microsoft.

Laten we zeggen dat de PS3 over 6 maanden uitkomt. Sony kan als promotie gebruiken dat hun Console WEL op volle toeren draait. TE snel met een product op de markt komen kan ook verkeerd gaan. Er bestaat een kans dat de Xbox 360 verkopen ongelovelijk dalen zodra de PS3 er is, of misschien daarvoor al.

Ik weet als Hardcore gamer dat de Xbox 360 tot veel meer in staat is dan wat het apperaat nu laat zien. Dat weerhoud me van een teleurstelling, maar een casualgamer die nu Perfect Dark Zero speelt, merktd at de preformance klote is, ziet dat de PS3 wel goed presteerd gaat natuurlijk voor Sony's Console.

Plasticman NL denkt dat Sony verstijfd is van angst, en daarom nog geen Console op de markt heeft weten te brengen...|:-

17. Dus jij denkt dat de eerste generatie PS3 spellen veel mooier gaat zijn?
    Reken er maar niet op.

Sommige van de spellen van de 360 zijn mischien wat onder de maat, maar de hardware niet, die is de spellen al ver vooruit.

De 360 heeft tegen de tijd dat de PS3 komt al wel een paar klappers in de winkels liggen die al heel wat meer van de Power van de console benutten. Twerwijl SOny dan nog op gang moet zien te komen..

Dat Sony er nog geeneen verkocht heeft omdat de PS3 nog niet uit is snap ik ook wel he ..
    Maar hoe halen ze het dan in godsnaam in hun hoofd om de verkoopcijfers van de XBox360 af te kraken?8) Ik ben heel benieuwd naar hun cijfers straks..

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2006
  18. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    NEe, ik zeg dat tegen de tijd dat de Xbox 360 op volle toeren draait de PS3 er ook is en DEZELFDE prestatie leverd. Er bestaat de mogelijkheid dat een grote groep mensen over de EERSTE generatie 360 spellen teleurgesteld zal zijn en voor de PS3 gaat.

En mag ik vragen over welk paar super games je het hebt op de Xbox 360?

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hoor hem gaan! Heb je ooit een condemned ik het donker gespeeld _O_ _O_ _O_ En what about PGR3 _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina