Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    pgr3 owned alle spellen, ik heb ps2 en xbox, al die jaren wou ik niet toegeven dat de xbox beter was, toch heb ik het gedaan om dat ie gewoon beter is.
    ps3 zit gewoon niet stevig in mekaar alles gaat eraan kapot, neem nou bijvoorbeeld die nieuwe controllers, sorry hoor maar als je een vriendin hebt zijn ze erg handig. ps3 gaat gewoon down want tegen de tijd dat de ps3 uitkomt zakt de xbox 360 in prijs, dan is de ps3 nieuw: 600 euro en de xbox: 300 euro. waarom ik weet dat de ps3 600 euro is? geloof me die wordt echt duur dat kreng.

2. Ik ben ook al onder de indruk van veel van de games van nu.
    Ik weet niet of je alleen nog maar PDZ hebt gespeeld?

EN in juni 2006 liggen er waarschijnlijk al zo'n 50 HD titels voor de 360 in de winkel. o.a. Gears of war, Oblivion, Ghost recon, Splintercell en MotoGP 2006

En ik denk dat tegen de tijd dat de PS3 in de VS en Europa komt(kerst 2006 op z'n vroegst) het er al 75-100 zijn Voor de Xbox360.

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toe, niet alle launchtitels voor de 360 waren super. Maar games zoals PGR3, Kameo, Condemned, PDZ waren toch zéker niet slecht, en dan komt daar in het voorjaar (vóór de release van de PS3 ) nog eens Gears Of War, Ghost Recon 3, Elder Scrolls: Oblivion en nog wat titels bij, dus een start maakt de 360 qua games (IMO) zéker niet. ;)

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens nieuwe geruchten kost de ps3 nieuw ook 400 euro en de xbox zal nooit 100 euro naar beneden zijn gegaan die tijd. En ik heb trouwens ook ergens gelezen dat de controller van de PS3 aangepast gaat worden?

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    daar heb je het al: Geruchten 8)

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het want die controller stond mij echt nie aan.

tleek meer opeen boemerang.

ah ja dan heb je een voordeel he als je hem weggooid keert hij weer terug

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    dat denk jij.
    ms heeft gewoon de dev kits veel te laat verstuurd naar de developers. daarom moeten rushen en is de kwaliteit nog niet optimaal.
    om eens een goed vb te geven elders scroll moest bij de launch uitkomen maar is uitgesteld tot maart omdat ze nu pas de kracht kennen van de 360.
    en wie zegt dat de ps3 al af is want we hebben nog steed geen dev kits gezien van hun. hun filmpje liepen op super computers

maar om eerlijk te zijn vind ik een pracht launch.
    pdz zeker een hit online.
    kameo prachtig avonturen spel.
    pgr3 moet ik niet uilteggen zeker.
    cod2 de max.
    need for speed.

allemaal games die meer dan voldoende zijn om je bezig te houden.
    vergeef mij als ik er een paar vergeten zijn.

en de toekomst ziet er ook goed uit hoor.
    allemaal toppers.

dus om de verkoop van de 360 zul je volgens mij niet bang moeten zijn want de games van de ps3 zullen volgens mij de eerste 2 a 3 jaar de volledige capaciteit niet van de console benutten en daar zijn enkel goede redenen voor.

de cell ship zeer moeilijk te programeren.
    blu ray kost meer.
    je kunt er meer gegevens insteken maar wil je het spel groter, gaat het duurder worden, gaat de release uitgesteld worden e kan het spel te overhyped worden en gaat het spel niets worden.

daarom denk ik dat we de ps3 maar in volle glorie gaan zien in 2007 als mgs4 en gt5 uitkomt en dan gaat de 360 al lang op 3 cores lopen. als ik me niet vergis gaat gears of war dit al doen

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou...dat wil ik nog niet zo snel zeggen hoor. MGS4 zag er zeer goed uit, maar IMO niet beter dan wat de 360 kan. Dus om te roepen dat de Cell zo revolutionair is, terwijl ze het nog niet hebben laten zien, dat noem ik niet voor lul zetten.
    Microsoft komt zelf ook wel eens met vage statements die ik niet opvat als Sony voor lul zetten.

Nee, Sony beweerde dat ze juist geen ingrijpende veranderingen aan de controller wilde maken.

9. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat het helemaal zo werkt. waar het op neer zou komen is dat Sony ALLES wat ze hebben opgebouwd in 1x verneuken. Alleen al omdat het apperaat Playstation 3 heet doet me denken dat het apperaat de Xbox 360 makkelijk bij kan houden qua succes en toen de PS2 uit kwam viel er ook moeilijk op te ontwikkelen + dat het de eerste console was die DVD's gebruikte, want de Dreamcast gebruikte nog CD-Roms. Wat toen ook rete duur maar het heeft niemand tegen gehouden als gekken te ontwikkelen voor de console...

Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek de verschillen:

Ps2 Controller

Ps3 Controller

11. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld natuurlijk tussen de PS3 controller (de onderste) en de volgens mij nieuwe controller zeg maar. Ik had ergens gelezen dat ze de vormgeving gingen aanpassen vanwege het vele commentaar.

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit denken ze omdat de PS3 controller nergens te bekennen was op de CES

13. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Voor CES heeft Sony al aangegeven dat ze het design gingen aanpassen, maar het zou gaan om 'minor adjustments'. Dus verwacht er niet te veel van.

14. JeePee

JeePee Guest

Je denkt toch werkelijk niet dat dit het enige is wat beter is aan GT5 |:- Volgens mij ga jij een stuk zachter praten wanneer GT5 mooier blijkt te zijn dan PGR3.

Leuk man, dat jij je eigen grap (die je overigens al voor de 2de keer maakt) helemaal de bom vind.

Maar dat wil niet wegnemen dat Cod2 en PGR3 niet te snel zijn afgemaakt. Kijk maar eens naar de onlinemode van CoD2. En bij PGR3 kan je niet eens alle achievements halen dankij een bug. Nee, dan heb je lekker getest. Het is volgens mij wel duidelijk dat de 360 te snel uitgekomen is. En het ligt niet aan de developers, want ik weet zeker dat deze games (PDZ, PGR3, CoD2 enz.) uit moesten komen van M$, want wat was de 360 nou waard zonder deze titels?

En wat nou als hij super lekker in de hand blijkt te liggen? Bij mij ligt comfortabelheid in ieder geval hoger dan uiterlijk.

En is er eigenlijk al iets bekend over een FF stuurtje voor de 360? Of is M$ zo slim geweest om deze feature ook deze keer weer links te laten liggen |:- ?

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over dit bericht

16. Hijs goed he_O_ :+

Maar ik had laatst een keertje gehoord dat Joy-Tech bezig was met een stuurtje voor de X360 met Dual Force feedback en alles der op en der aan.

17. JeePee

JeePee Guest

Hmm, zal wel niet veel soeps worden dan. Joytech staat niet echt bekend als de maker van goede racewielen.

18. Ik weet het niet, er komen er binnenkort 2 uit. Ook eentje van madcatz voor de 360 zag ik net, en die van joytech komt eind deze maand uit.

Dis die van madcatz
    http://www.madcatz.com/Default.asp?Page=260&CategoryImg=Xbox_360_Accessories

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2006
  19. JeePee

JeePee Guest

Die gaat dus gewoon trillen. Deze heeft geen FF. En dat onderstel :eek: Die past geneens op mijn playseat :+

Geen nieuws over Logitech ofzo?

20. Die van Joytech heeft Dual force feedback, maar laten we verder 'ontopic' gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina