Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zelfs wanneer ze heel goed testen dan kan je er nog vanuit gaan dat er een percentage zal zijn met kinderziektes. Dat is nou eenmaal het nadeel van 1ste generatie consoles. Zelfs bij latere generaties kunnen problemen voorkomen. Dus uiteindelijk bestaat de kans altijd.
    Zeker pech dat je nu al aan je 3e 360 toe bent, maar het is wel uitzonderlijk.
    Ik denk zelf dat ik de PS3, net als de revolution wel bij de release koop. Eigenlijk weinig pech gehad met de laatste paar consoles die ik heb gekocht, mijn 360 doet het prima, alleen is mijn 1ste generatie xbox wel kapot gegaan, maar 3 jaar na aanschaf kapot gaan is niet echt een kinderziekte.
    Ik neem straks dan gewoon het risico, moet het nou eenmaal meteen hebben :)

2. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Nemesis

Heb je zeker gelijk in,ook testen ze erg veel toch blijven er een paar tussen zitten die niet goed werken.Ik vind het zelf ook erg jammer dat het allemaal nu zo loopt met me xbox360 en die van anderen.Toen ik de Gamecube,Xbox en PS2 kochte had ik totaal nergens last van.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Soms kan je met dit soort dingen vreselijk veel pech hebben, ik hoop ook dat me dat bespaart blijft bij de ps3 en rev. release. Maar toch ga ik die meteen kopen.
    En latere versies betekent ook niet dat die beter zijn, de PStwo heeft inmiddels ook allerlei problemen achter de rug, waarbij de japanse silver versie helemaal mooi is daar die problemen veroorzaakt bij het afspelen van sommige spellen (o.a. tekken 5)

Zekerheid heb je wat dat betreft met electronische apparatuur nooit.
    Het is alleen te hopen dat Sony straks een nette afhandeling biedt voor de mensen die de pech hebben gehad om een ps3 met kinderziektes aan te schaffen

Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  4. JeePee

JeePee Guest

Laat de Jappen die bugs er maar uithalen :+ :9

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Die controller van de PS3 vind ik wel heel erg next-generation, als je hem weg gooit komt ie dan terug? Want dat ding heeft heel erg veel weg van een boomerang.

Trouwens, vraagje: (wel off topic) er was een thread / of post van Wessiej kan ik me vaag herinneren waar alle games voor de 360 staan die voor juli uit zouden komen alleen kan ik hem niet meer vinden.... :+

6. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik dus jammer van de Xbox 360 controller. Als je zo kwaad ben dat je een game hebt verloren gooi je gewoon je controller uit je raam. Maar bij de PS3 controller gaat hij ook wel door je raam maar komt wel weer terug.

7. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Idd net een boomerang.. Wel handig als je uit frustratie ofzo je controller weggooid, komt ie vanzelf terug.. Oppassen dat je hem niet tegen je hoofd aankrijgt dan.. :D _O_ ;)

Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  8. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ik iets wil weggooien wil ik um dus niet trug hebben.
    Maar ga wel op den duur de ps3 in de gaten houden alhoewel de nintendo mijn oogje ook heeft opengehouden(bij de GC niet zo was)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De Sony Developer blijkt echt :eek:

Dit is hem:

Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Een gast zegt natuurlijk niks, maarja het zet wel wat mensen met beide benen op de grond denk ik. Iedereen die nog denkt dat Killzone 2 er zo uit gaat zien als op het filmpje bijvoorbeeld..

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt killzone 3 denk ik ;)

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had weer ergens gelezen dat een aantal journalisten vroege builds hadden gezien van de eerste generatie PS3 games. Ze mochten niet teveel zeggen door de non disclosure agreement, maar ze vonden het een stuk mooier dan de eerste generatie xbox360 games. Wie nou gelijk heeft blijft koffiedik kijken. Ik kijk meer uit naar de vernieuwing op gameplayvlak van nintendo. De xbox 360 is wel leuk en mooier, maar echt vernieuwend vind ik het allemaal niet. Ik zou graag wat meer sfeer/gameplay zien dan altijd maar meer polygonen etc.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm ik heb ook tegen berichten gehoord .. maar wat is de bron van je artikel?

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah zou ik eens wel willen weten.

maar ik blijf erbij nog geen enkele console heeft voorlopig iets nieuws.

en van die controller van de revolution heb ik ook mijn twijfels, ik geef toe dat het iets nieuws ga toevoegen, maar ik vind het gejat van eye toy en daarmee wil ik zeggen gamen moet ontspanning blijven en met die controller van nintendo moet je van allerlij bewegingen maken en doen en volgens mij gaan er dan veel weer naar de gewone controller grijpen.

en van de ps3 mogen ze zeggen en schrijven wat ze willen voorlopig neem ik alles met een korreltje zout.

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Condemned heeft sfeer _O_

16. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    hier dit is rechtstreeks uit een ps3 fora wat zij denken van de xbox 360.
    :
    hahaha, wat een gelul.
    Xbox360 komt niet eens in de buurt..

-Niet qua games
    (GT anyone? MGS4, GTA4, DMC4, GOW2, nieuwe game ico team, nieuwe game naughty dog)
    mnee, qua games is playstation altijd de beste geweest.

Niet qua graphics: ps3 wordt superieur

Blu ray: what the **** met die xbox 1.5 en zijn dvd's? lol

Eye toy next gen beloofd immens te worden.

Mnee, zeg maar: byebye xbox360

of deze :

Diegene die logisch nadenken zullen wel tot de conclusie komen dat PS3 beter gaat worden. Dit is ook hartstikke logisch aangezien deze console een jaar later uitkomt. En dus een voorsprong heeft. Dit heeft niets met haat of liefde voor microsoft te maken. Dit is gewoon een feit

deze kloppen allebij totaal niet -.-

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    GT anyone? MGS4, GTA4, DMC4, GOW2 da zeg jij over de ps3

xbox360: forza2, pgr3, halo3, gears of war, hideo kojima zegt dat hij msh mgs4 naar de xbox 360 wilt komen, gta4 wow wat exclusief voor een half jaar en dan komt hij uit op de 360, ninja gaiden, cod2

Niet qua graphics: ps3 wordt superieur

Blu ray: what the **** met die xbox 1.5 en zijn dvd's? lol

Eye toy next gen beloofd immens te worden.

Mnee, zeg maar: byebye xbox360

jongens waar halen ze het:

ps3 en xbox360 zijn gelijk aan elkaar alle developers zeggen het en ze verkiezen de 360 omdat het gemakkelijker te ontwikkelen is.

blu ray er zitten nog veel fouten in en wie weet wordt wel niet de hd dvd de winnaar want microsoft is wel slim he.
    ze zijn van plan externe hddvd uit te brengen en uit sommige bronnen ook msh blu ray

en ja we krijgen ook een webcam.

en ja moets je het nog niet weten de xbox360 werkt nog maar op ene core van de 3

en ik vind btw die stomme ps freaks belachlijk eerst zeggen ze met de ps2 graphics zijn niet het belangrijkste en nu ist omgekeert pffff

18. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik niet :confused: hell no

19. JeePee

JeePee Guest

Dat doen jullie (of nou ja jullie, beter gezegd: de Xbox Fanboys) nu ooK. De Xbox was altijd beter dan de PS2, omdat de Xbox véél krachtiger was. Nu blijkt dat de PS3 krachtiger/net zo krachtig wordt als de 360, speelt bij hun nu ineens de gameplay de belangrijkste rol (<iets waar ik het overigens wel mee eens ben). Maargoed, zoals ik al eerder vermeld heb is het op het PS-forum een stelletje ongeregeld. 500 PS fanboy topics die over hetzelfde onderwerp gaan, en 100 Xbox fanboys topics. De mods hier verdienen echt een pluim als je ziet hoe het er 'daar' aan toe gaat. Ik bezocht het daar alleen om mee te doen aan de GT4 challenge. Komt ook nog eens bij kijken dat het forum véélste sloom is. Op het gebied van fora heeft de Xbox in de benelux een streepje voor.

20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Welk forum is dat dan? Wil wel eens een kijkje nemen :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina