Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hmmm, goede muziek O-) ;)

Nee, het is best indrukwekkend wat ze laten zien maar de kwaliteit verschilt nogal. Zoals bijv. de F1 aan het begin met de beelden van GT5. Daar komt nog bij dat er stukjes uit het filmpje van Killzone inzitten waarvan al erg lang duidelijk is dat het nep is (toch?)

De ps3 gaat grafisch zeker knallen maar ik wacht lekker tot ie in de winkel ligt. Dan zullen we zien of hij die 360 voorbij knalt of niet, ik kan het me moeilijk voorstellen :)

Tevens ben ik niet voor de 360 gegaan voor de graphics. Ik heb gekozen voor een goede online service. Dat is xbox live, en ik ben bereid er een (klein) bedrag voor te betalen. Oline gameplay, gratis demo's, trailers etc. Next gen wordt meer dan alleen maar grafisch geweld :)

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe veel USB aansluitingen kan een Ps3 wel niet hebben?

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    6. 4 voor en 2 achter

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vind dat de Ps3 overdreven veel USB heeft (er zitten nog een paar onder een klepje) en Ethernet, daar zitten wel 3 of 4 op. En ga so maar door

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ze allemaal van plan zijn. Als je kijkt naar alle aansluitingen dan ziet het ernaar uit dat ze heel wat willen gaan doen. Ik vind: hoe meer hoe beter :9

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    nop dat juist goed jong.

psp
    eye toy
    nieuw logitech stuurtje.
    nieuw pistool.
    netwerk adapter
    enz...

dus das zeer goed

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ colnago
    netwerk adapter zal niet echt nodig zijn lijkt mij zo ;)

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe maja het heeft veel voordelen hoor

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals? PS3 beschikt al over 3 ethernet poorten ;)

Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Denkje dat je de Xbox 360 aan de Ps3 kan koppelen :cool:

11. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje ziet er mooi uit, maar het lijkt me sterk als het resultaat er ook zo uit gaat zien. En wat is dat playstation forum trouwens erg :confused:

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oud filmpje opnieuw in elkaar geknutseld.

Ik zag er ook beelden uit Wardevil inzitten. Voor die game is nog niet aangekondigd op welk platform die uit gaat komen..

Voor de rest kon ik opnieuw aan een aantal dingen zien dat ik de PS3 gewoon in huis moet halen :)

13. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wardevil voor de xbox360 komt want toen er bekendt was dat de xbox360 eind dit jaar zou komen en dat de ps3 2005 niet meer zou halen, stond er op de site van wardevil dat de game eind 2005 zou uitkomen. Na een paar weken werdt het er terug afgehaald, ik denk om dat ze eind 2005 niet gingen halen.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, oude beelden indeed, spijtig dat het meeste ook niet ingame is:'-( ,maar tegen begin maart zullen we zeker ingame beelden gezien hebben(speelbaar,...), anders ben ik pissed8) . Maarja, ps3 heeft idd genoeg redenen voor hem in huis te halen, voor mij is mgs4, gt5 en blu-ray al genoeg:cool: ,maar er zijn nog redenen... Datzelfde geldt trouwens ook voor xbox 360, anders had ik hem nu niet op mijn kamer staan he:)

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    393
    Het lijkt wel een promotie filmpje ;) maar vooralsnog zit er voor mij niets bij, waarvoor ik de PS3 zou willen aanschaffen. Killzone lijkt mij dan wel gaaf, maar voor het betere knalwerk kan je ook op de 360 terecht.

En mijn inziens verlies je de kern van de console een beetje uit het oog, namelijk games, als je een console aanschaft omdat deze blu-ray ondersteund. Kwalitatief zegt blu-ray weinig over de inhoud van een spel. Ik weet dat er veel liefhebbers zijn van mgs4 en gt5, maar blu-ray vind ik een beetje een zwakte bod.

Het is algemeen bekend dat het geen ingame beelden betreft, maar dan nog vind ik de beelden niet grens verlegend. Zeker niet in vergelijking met de 360, maar van concurrentie wordt de koper niet slechter, dus ik laat mij verrassen….. :{

16. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok niet ingame,maar wel real-time en geen gerenderde filmpjes(behalve killzone dan)
    dan vind ik met name motorstorm toch zeker wel grensverlegend kwa ghrapics.Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het ook een gerenderd filmpie was net als killzone.maar het is door iedereen inclusief de makers bevestigd dat het realtime is ,wel gescripted maar het zegt toch zeker wel iets over de kracht van de ps3

maja blijft toch allemaal speculatie totdat het verdomde ding eindelijk es uitkomt.

trailer van motorstorm:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=5841&pl=game&type=wmv

(ps en natuurlijk moet je een console niet voor een blu ray speler halen maar aangezien die goedkoopste stand-alone blurayspeler 1000 euries gaat kosten kun je net zo goed een ps3 halen toch?)

Laatst bewerkt: 14 jan 2006
  17. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk dat een 'echte' Blu-Ray speler toch wel een stuk meer mogelijkheden heeft dan een PS3 toch? Anders zou hij nooit zoveel meer kosten lijkt me.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat gaat net zoals met ps2 ten opzichte van Dvd spelers zijn, en ps2 is toch ook een hele goede dvd speler...

19. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel dat PS2 goeie dvd speler is.. heb er namelijk geen ;) Maar toch is het wel raar..

20. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope wordt een volwaardige blue ray speler .ps3 gaat ook met zwaar verlies verkocht worden.Misschien inderdaad een beetje raar maar eigenlijk ook een slimme zet marketings gewijs ,niet alleen om ps3 te promoten maar ook om het blue ray formaat onder de mensen bekend te maken en te slijten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina