Ah ok, dat is dus langs me heen gegaan. Als je het mij vraagt doet Sony zichzelf daar geen plezier mee, goed als het zo is dat ze echt niet anders kunnen dan houdt het ook op. Maar dat live minder lekker loopt als ontwikkelaars dat zelf gaan regelen is inmiddels al bevestigt. Maar goed, dat is geen zorg voor mij aangezien ik op dit moment nog geen live heb. Ik gun het alleen andere wel dat ze een goede service krijgen.
thx dude 
Oh, in dat geval zou ik me ook bekopen voelen. En als ik me teveel door de hype van Sony zou laten voeren dan zou dat waarschijnlijk ook gebeuren. Vooralsnog vind ik het mooie filmpjes maar verwacht ik in-game beelden ala de 360.
Nou ja ik kwam een beetje tot die veronderstelling door je "ik vrees" opmerking. Concurrentie is alleen maar goed voor de markt. Dat is ook de reden waarom ik er niet echt blij mee ben dat EA zo machtig wordt en zoveel kleine ontwikkelaars overneemt
Echt vergelijken gaat idd pas als de ps3 er is. En dan als je reeel bent eigenlijk pas als de 2e/3e generatie spellen er zijn.
Maar goed, mij maakt het weinig uit welke van de 2 uiteindelijk de mooiste graphics biedt. De kwaliteit van de spellen en dan vooral de gameplay vind ik het belangrijkste.
En diep in mijn hart ben ik toch nog steeds het meeste benieuwd naar de revolution
Laatst bewerkt: 17 jan 2006