Heey mensen. Ik ben even een paar uurtjes weggeweest op het forum, zie ik opeens dat er 9 pagina’s bij zijn gekomen (en dat na 1 pagina op een hele middag ). Ik heb ze net ff snel doorgelezen en er zijn een aantal dingen waarop ik wil reageren. Bij deze dus:
In Amerika en Japan is HDTV al zo'n 2 tot 3 jaar standaard.
een IT’er is ook niet paranomaal begaafd
Dan moeten ze nog steeds een DVD uitbrengen die de info en data op HDD zet. Hoe willen ze dat gaan doen. Moet ieder spel een del van de HDD gaan wissen en dan weer hun eigen deel op HDD zetten. Zodra er weer een andere game ingaat moet dit hele proces opnieuw doorlopen worde. Dit zie ik niet helemaal zitten.
Ik ben van mening dat dit niet nodig is, aangezien de Revo niet echt eem concurrent zal zijn. De Revo slaat zo zijn eigen weg in maar dit is persoonlijk natuurlijk
Dan nog moeten alle auto’s, banen, de engine en de schademodels op beiden discs staan. Geef mij dan maar Blu-Ray met 1 disc.
PS3 is wel iets anders dan de PS2 namelijk dat de PS2 exclusief was En hoe kom je aan het idee dat de PS3 600 euro gaat kosten???
Helemaal mee eens. De 360 heb ik vanaf de launch en ben er heel blij mee. De PS3 zal ik ook vanaf de launch hebben en die al ik ook geweldig vinden. De Revo zal ik na de launch kopen, en dan vanwege de games zoals Mario Kart, Metroid Prime, Zelda, Super Smash Brothers, enz.
Ondanks dat dit een xbox forum is betekend dit niet dat je niet een PS fan mag zijn. Mijn voorkeur gaat ook uit naar PS (zoals ik al vele malen eerder heb gezgd) alleen benadrukt Tecnomic dit wat meer. Iedereen heeft zo zijn eigen ding en dit moet je accepteren. Als hij een ban verdient dan weet ik zeker dat de mods dit wel doorhebben en regelen
Dit was het dan wat mij betreft. Ik ga verder hier niets meer over zeggen (tenzij iemand crap post of op mijn post reageert) totdat donderdag meer bekend is geworden over de PS3 op de CES in Las Vegas.
Laatst bewerkt: 3 jan 2006