Er zijn wel ingame beelden getoond van MGS dacht ik. Zag er best goed uit, maar niet extreem 360 overtreffend ofzo. Ik wacht geduldig af tot het web wordt overspoeld met ingame materiaal van de ps3 Het zou mij benieuwen.
Er zijn nog geeni ingame beelden getoond .. wel real-time ... maar niet ingame ... Sony heeft tot nu toe alleen maar filmpjes laten zien
Tja,maar mgs waren dus wel ingame graphics he... Als men dat nog altijd niet geloofd, dan scheelt er iets. Er is een volledige demonstratie gegeven door Hideo Kojima. Hij ging met zijn camera volledig door de stad, rondom snake, hij kon de lichteffecten veranderen, noem maar op, dit kan je alleen als het ingame is. Het was natuurlijk nog niet speelbaar,maar wel ingame(zoals het in het spel is!). Maarja, ook al geloven jullie het niet,maakt me niet veel uit...
Nee ingame was MGS niet .. gaan we weer met de discussie ... Die demo was een real time demo ... en geen ingame demo ... Ingame is met een AI die volledig werkt en dat je de besturing hebt van de main character en dat je omgeving op jou acties reageert zolang het niet speelbaar is ... is het niet ingame ...
dat denk ik ook. want volgens mij was da gewoon een ingame filmpje van mgs gewoon een cut scene dat denk ik
De E3 demo was een CGI film net als die van Killzone De demo waar boss het over heeft is Real Time ... om te laten zien hoe de ensigne werkt In februari krijgen we als het goed is een speelbare ingame demo te zien
Mmm, mgs4 zal pas voor E3 zijn(speelbaar zelfs niet denk ik, trailer zoals andere jaren). Maar in februari gaan inderdaad andere games speelbaar zijn.
amai da zal wel nen e3 worden ps3, revolution, en msh dat microsoft halo3 toont of een andere klepper. mm kzien er echt naar uit.
Het is niet bepaald verwonderlijk dat Electronic Arts de PS3 ondersteunt, aangezien EA vrijwel elke noemenswaardige console ondersteunt. Ze maken dan misschien niet de allerbeste games die er te krijgen zijn, maar zonder hun steun kun je als console wel inpakken. Dan zijn de casual gamers namelijk niet meer zo geïnteresseerd, en van alleen de hardcore-gamers kun je niet leven. Dat neemt overigens niet weg dat dit nieuwtje toch wel wat nieuwswaarde heeft. EA heeft namelijk aangegeven meer games voor de PS3 in ontwikkeling te hebben dan voor de Xbox360. Laatstgenoemde console kan uitkijken naar 20 games van EA, maar de PS3 krijgt er dus meer. Combineer dat met het feit dat ontwikkelen voor de PS3 stukken duurder is, en je zou zo maar kunnen denken dat de Canadese publisher verwacht dat de PS3 de consolewar gaat winnen. dat vind ik raar van ea meer voor de ps3?
PS3 is gewoon stelletje oplichters. Ze laten je filmpjes zien hoe geweldig dat het is en dan als je het speelt maken ze het niet waar. Maar ms laat zien hoe het echt is zodat jij als consument weet waar je aan toe bent.
Ik kan me anders herrinneren dat Microsoft bij de eerste beelden van Amped ook gefoeteld heeft met de scherpte. @ colnago, de PS3 zal wel meer EA titels krijgen, maar dat zullen -denk ik- de slechtste zijn. EA zal IMO hun beste titels op elke console lanceren en de titels waarvan de verkoopcijfers wat lager zullen liggen, op de console met de meeste gamers uitbrengen. Net zoals met Oddworld 4, waarvan de hele reclamecampagne gestaakt werd toen EA de PS2-poort niet voor elkaar kreeg.
Ze doen het allemaal, en al zolang er games bestaan, alleen Sony doet het wel iets meer dan de rest.. Altijd laten ze de mooiste beelden zien, en vaak gewoon CG filmpjes die niks met ingame te maken hebben.. Maar als je lang genoeg gamer bent en een beetje snapt wat wel en niet kan met huidige computerhardware, kan je wel eruit halen wat wel en niet echt is (of ingame of niet)..
Zo is dat ja, ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt, maargoed de meeste mensen (casual gamers) trappen daar ZEKER in... Jammer genoeg..
DVD9 is voldoende voor grote games We kunnen dus nog een tijdje door gaan met de beperkte ruimte op de DVD
Ik wil toch weten hoeveel gt5,mgs4, final fantasy 13(of remake van 7, dat zou geweldig zijn!),... gaan innemen. Maarja, het zou gerust kunnen dat dvd groot genoeg, des te beter eigelijk,maar voor ik het geloof wacht ik nog een tijd af(tot de echte next gen games beginnen te komen(too human, 3N, gears of war, splintercell, lost oddysee,...Die games zullen wel allemaal natuurlijk op een dvd geraken,maar toch benieuwd hoeveel ze innemen).
Ik denk dat de tussenfilmpjes erg veel ruimte zullen innemen. Normaal is alleen de intro CGI, maar ik denk op de PS3 ook de tussenfilmpjes. PS3 en Xbox 360 zulleen ongevee4r even grote spellen hebben. Alleen de filmpjes maken het verschil.
De filmpjes nemen niet zoveel ruimte in beslag hoor ... het verschil gaat hem zitten welke console de data van een game het beste inpakt Ik vind het trouwens vreemd dat jullie bija allemaal denken dat de games van de PS3 super groot worden ... alleen omdat deze op blu ray staan Sony marketing werkt
Precies in het begin zullen de PS3 games ook gewoon op een DVD9 schijf in de winkel terecht komen dat heeft notabene Ken Kutarugi zelf gezegd. In de laatste cycle dan pas zijn de BluRay discs pas de norm.