1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan vergeet jij nog 1 ding. microsoft heeft zowat internet uitgevonden, sony niet ze kunnen nooit zulk goed online gebeuren op zetten als microsoft. vergelijk het met een slechte game je gaat het dan gewoon niet gebruiken. en als je een ps3 hebt dan is het ook een verplichting om een vriendin te hebben

wat heb je anders aan die controller:p

2. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Op dat punt speelt geld dus wel weer een rol. Om een goede, eigen service te maken kan je mensen in dienst nemen.

3. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mezelf af hoe je zo onder de indruk kunt zijn van de ps3:confused:
    Als je er nog niets van hebt gezien!???? |:-

4. Wat is er allemaal zo gerushed aan de 360 dan?

Ze hebben er 5 jaar aan gewerkt met misschien wel met 5 x zoveel mensen als dat Sony aan de PS3 had werken. De console was gewoon klaar.

Het wachten is nu op de spellen, maar die komen eraan. En de productie moet nog een beetje op gang komen.

Ik denk eerder dat ze de PS3 nu hard aan het rushen zijn om niet al teveel achterstand op te lopen..

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2006
  5. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denkt gij nu echt dat de PS3 geen verlies gaat maken de eerste jaren?
    Sony is al een miljard dollar kwijt aan de ontwikkeling van de cell-chip alleen.
    De PS3 zal duurder zijn om te produceren dan de xbox360, dus als ze de ps3 tegen een aanvaardbare prijs willen verkopen, zullen ze hun console toch ook met verlies moeten verkopen, net als Microsoft.
    De enige die hun console wss niet met verlies zal verkopen, zal nintendo zijn.

6. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) Wat een crap! Hahahaha.

Ik denk ook dat Microsoft gewoon alleen maar goed is in verliezen genereren, als ze marktleider worden wordt dit alleen maar erger. Ze hebben tenslotte helemaal geen marketingervaring. :+

7. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja in al die jaren heeft microsoft alleen maar verlies gedraaid vandaar is het ook het rijkste bedrijf ter wereld maar ja black velvet begrijpt dat niet.
    en btw hier zijn echt niet alleen maar core packs te krijgen hoor ook de versie van 400 zijn hier in overvloed.

8. JeePee

JeePee Guest

PGR3 moest een launch titel worden, en is nog lang niet af. De game is namelijk zo goed getest dat je niet eens alle achievements kan halen. Er zitten ook heel wat fouten in de gameplay. Ook heeft de game nog last van pop-ups (iets wat deze generatie eigenlijk niet meer mag) Verder zit de game vol met bugs en vastlopers.

Call of Duty 2 is ook nog niet af. Nadat ze de single player mode klaar hadden moesten ze nog snel een online gedeelte in elkaar knutselen. Dit is volledig mislukt. Je hebt geen hosts, geen rooms, enorm veel lag, en je kan maar met 8 man in een map. Friends joinen wil ook nog eens mis gaan, en vaak krijg je het bericht 'server is full'. Ja, zet me daar dan niet in |:-

Verder is mijn 360 op één dag 7 keer vastgelopen. Dat overtreft mijn PS2 die daar 3 jaar voor nodig had.
    Ook heeft mijn 360 vijf disc's naar de klote geholpen (hier hebben meer mensen last van) en kan een enorm aantal consumenten DVD's niet vlekkeloos afspelen. En dat voor een apparaat voor 400,-. Als je bedenkt dat de 360 nu al last heeft van vaslopers en dergelijke, denk daar dan ook maar bij dat de games pas op 1/3 van z'n kracht draaien. Lijkt me sterk dat hij games die 3x groter zijn wel trekt. Ook heeft hij moeite om DD geluid af te spelen tijdens het laden. Het apparaat zuipt ook nog eens meer energie dan een plasma TV. Niet gerushed...?

Ik vergelijk hier even de eerste online PS2 game, met een pas uitgebrachte 360 game. Beide een shooter:

.................................. CoD2..............Socom
    Lag......................... 8 van de 10......2 van de 10 potjes
    Hosts........................... Nee.................Ja
    Rooms.......................... Nee.................Ja
    Iemand kicken?.............. Nee..................Ja
    Aantal spelers:................ 8...................16
    Voice chat..................... Nee.................Ja

Zo superieur is Live nou ook weer niet. Wanneer Sony zorgt voor goede servers en een friendlist die in elke game heftzelfde is, dan komen ze al aardig dicht in de buurt. Het enige wat ze dan missen is voice chats en een marketplace, maar ik kan wel zonder die dingen leven.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2006
  9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is cod;) cod is gewoon een spel voor alleen sp. kijk je bijvoorbeeld naar pdz dan maakt het alles weer helemaal perfect.

ik heb bijvoorbeeld met pdz nooit lag gehad

10. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat haal jij dan in Godsnaam met je 360 uit ? Bij mij is mijn 360 nog nooit vastgelopen, geen enkele disc kapotgegaan en alle DVD's die ik tot nu toe gezien heb zijn zeker niet slechter dan een normale DVD-speler. En over de onlinemode van COD2: COD2 is zoals iemand al eerder zei meer een game voor sp. MP is, naar mijn mening, meer een extraatje. PDZ daarentegen speelt vloeiend met 32 man in één map, dus misschien is COD2 gerushed. Met PGR3 heb ik totaal geen last, eerlijk gezegd.

Misschien heb jij een defecte 360 ? }:]

11. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet er niet meer op ingaan man ;)
    hij is een psfanboy en alles is beter van sony dus
    ik heb mij daar al lang bij neer gelegd ik negeer hem nu gewoon
    zullen wij wedden dat hier alleen is om te fokken voor de rest niks.

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee wat die er mee uitvreet :eek:

Mijn Xbox 360 is nog geen één keer vastgelopen, nog geen games of dvd's omzeep geholpen of wat dan ook. En ik heb hem sinds 2 Dec 05.
    Allen mijn CoD2 had een scheurtje in de cd, maar dat komt door het doosje :cool: .

Ben je wel zuinig op je Xbox 360? En als ik CoD2 online doe heb ik maar 2 van de 10 potjes last van lag. Je hebt vast een slecht internet verbinding of je speelt met mensen uit de VS.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het gaat goed met Nintendo:

www.gameqube.nl

Van mij mogen ze aardig wat van dat geld in de Revolution gaan stoppen. :)

14. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het netjes van Nintendo dat ze de goede kant opgaan.De nieuwe Zelda wordt echt de Titel van het jaar.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt wat met Nintendo :D

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    @Velvet Dark: Je hebt het over een miljarden verlies en dan noem je de kosten die zijn gemaakt voor het ontwikkelen en de marketing/promotie etc. Maar hoe kan een bedrijf dan winst maken op een product dat ze moeten gaan ontwikkelen? Volgens mij heet zo iets een investering. Over verlies kan je pas gaan praten als hij een periode (een lange) in de winkel ligt, dan kan je gaan kijken of je de investering eruit hebt gehaald en er winst of verlies is gemaakt.

@JP: Jij vergelijkt de enige redelijke PS2 online game met de slechtste live game tot nu toe en dan wil je nog steeds gaan beweren dat je neutraal en geen fanboy bent?

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    @ JPRaceGamer, die vastlopers zijn per xbox 360 verschillend. Nadat mijn eerste gesneuveld was heb ik binnen 4 dagen een nieuwe gekregen en die heb ik nu bijna 4 weken. Ik heb er in die 4 weken heel veel op gespeeld. Hij is nog geen een keer vast gelopen. Is per xbox verschillend.
    Zelfde geld voor de PS2. Ik heb 4 PS2's. Van deze 4 zijn er 3 kapot geweest.
    Anderen hebben dit weer niet.

Maar als je de 360 en alles er omheen zo slecht vind, waarom heb je hem dan gekocht en waarom heb je hem nu dan nog niet verkocht?

18. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Grappig! Ik dacht altijd dat het de bedoeling is dat je na een "investering" winst zal maken. Athands, dat is wel de bedoeling. Micorosoft heeft hetzelfde al gedaan met de eerste Xbox en het blijkt dat ze aan hun eerste console nopg geen rooie cent verdiend hebben. Dus ja, technisch gezien is het een "investering" maar ik noem het met gewoon "geld smijten".

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn geruchten dat Microsoft een miljard verlies heeft gehad op de xbox,maarja, dat zijn geruchten he! In ieder geval, zij zien het als een investering, zodat ze de xbox 360 konden maken...
    En tja, op de xbox 360 wordt nu ook verlies gemaakt, op ps3 gaat dat in het begin mss nog feller zijn,alleen heeft Sony het voordeel dat ze veel zaken in hun fabrieken laten maken, ook onderdelen in de ps3 die niet van hen zijn zoals de RSX, ... worden in hun fabrieken gemaakt, Bij Microsoft is dat wel degelijk niet het geval, en die moeten zelfs daarvoor nog extra betalen, en dit is geen zever dat ik vertel. Maarja, Microsoft maakt uiteindelijk ook winst natuurlijk(als ze goed blijven verkopen,...En Sony moet natuurlijk ook goed verkopen,anders zitten ze ook met wat problemen hé...)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het grootste doel van de Xbox (van de investering) was het merk Xbox als gameconsole bekend maken. De gamers moesten aan de Xbox.
    Dat is ze aardig gelukt. In financiele middelen is er geen winst geboekt, maar ze hebben wel dik 22 miljoen mensen aan een Xbox gekregen en ze hebben de naam Xbox gevestigd als gameconsole. Alle gamers kennen de Xbox.
    Door de populariteit van de Xbox heeft Microsoft ook zijn image verbeterd.

Dat is een ander soort winst, maar zeker winst.
    Na een jaar (misschien zelfs wel langer) kun je pas zien of Microsoft echt winst maakt met de 360.
    Waar ze het meeste aan verdienen zijn aan de games en de accessoires.

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina