1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog niemand horen klagen over die update!!!
    Zijn er klachten dan:confused:

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat ik opeens problemen krijg na de update mag niet.
    en boss kreeg die problemen ook na de update hoor

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar dat was misschien puur toeval, ik zal straks eens games spelen, om te zien of ik problemen heb. Gisteren had ik inderdaad na die update problemen met dvd kijken:confused: . Maarja, nogmaals, kon mss aan de dvd liggen ofzo, ik zal straks eens testen, en dan meld ik hier of ik problemen heb. Ik moet eerst nog wat plannen tekenen voor mijn pa;)(zijn werk).

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah dat weet ik niet ... kan ik ook niet bevestiggen ... Voorlopig ben jij alleen degene die problemen heeft ... dat mag niet ... maar het beste is om de helpdesk te bellen ... ze zullen je dan een aantal dingen gaan vragen

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    De geruchtenmolen draait wederom op volle toeren. Onderwerp van deze week zijn de online functies van Sony’s PlayStation 3. Official US PlayStation Magazine meldde namelijk dat Sony zou gaan opteren voor een online functie die hetzelfde concept heeft als Xbox Live, met prepaid kaarten dus.

Het magazine heeft van een niet nader vernoemde bron vernomen dat Sony van plan is een volledig uitgewerkte PlayStation Network service te ontwikkelen om zo te kunnen concurreren met Microsofts alom toegejuichte online service.

Volgens velen zou dit gerucht mogen geloofd worden. Dit naar aanleiding van een onlangs gelanceerde enquête waar Sony de klanten vragen stelde in verband met online dienstverlening. We houden je op de hoogte van verdere ontwikkelingen.

zouden ze bang worden bij sony van xbox-live.
    ze zeiden tog altijd dat het bij hun het beste was en bij hun meer volk online zat omdat je niet moest betalen jah.
    moesten ze dit doen zoals xbox-live dan zouik zeer blij zijn eindelijk deftige servers en dan bijna zekers gt5 online oh mijn droom.

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Bij ps2-online gamers was altijd de instelling dat het gratis moet, en dat betalen alleen op het 'stomme' xbox gebeuren moet. Dus als ze er nu oppeens er voor wilen betalen? Beetje tegenstrijdig :9

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah en grotendeels wil niet betalen om online te spelen.

buiten games zoals wow waar geen einde aankomt maar games zoals neem nu pgr3 dat word je beu na een tijdje en daar betaal je geen 60 euro voor een jaar daar geef ik ze gelijk in.

maar als je wel ziet welke voordelen live heeft tov networkgaming van ps jah dan betaal ik graag 60euro in het jaar.

tog zullen ze bij ps klanten verliezen op het vlak van online want de meeste mensen zullen nog afawachten zoals bij de xbox

8. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
  9. JeePee

JeePee Guest

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zo kan ik ook beginnen hoor. Vroeger zei iedere xbox man, xbox is het krachtigst, dat kunnen ze ondertussen al niet meer zeggen(ook ondertussen dat ps3 full hd, blu-ray,...en ga maar door heeft). Nu zeggen ze, het gaat alleen om live en om de games. Oke, maar, qua games zal iedere console genoeg voor iedereen hebben, en qua live, tja, dat is afwachten, ik denk dat xbox 360 wel het beste zal blijven qua live, maar beeld je in dat ps3 ook zoiets heeft. Als dat daadwerkelijks zo gaat zijn, dan heeft Sony totaal,maar echt totaal niets om te klagen,maarja, dit zijn allemaal speculaties en shit, dus we zullen wel zien he:). Ik koop toch pas de ps3 als mgs4 uitkomt_O_ (daarvoor kan ik op mijn broer zijn ps3 spelen hehe}:] )

11. JeePee

JeePee Guest

Idd. Wanneer de PS3 een redelijk goede online service heeft lijkt de slag mij al gedaan...

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar als dat daadwerkelijk zo gaat zijn(die online service van ps:cool:, kan ik me dan nog wel focussen op 2 consoles?(op 1 console focussen is misschien beter?) Want online games op 2 consoles, alle toppers spelen op 2 consoles,... tja, dat neemt wel een hoop tijd in beslag moet ik zeggen8) ,maarja, ik zie wel:cool: .

13. JeePee

JeePee Guest

Ja, vraag ik me ook af 8) Ook iedere keer weer wennen aan de controllers e.d.

Ach, die PS3 komt hier sowieso. Ookal heeft hij helemaal geen online. Vraag me wel af hoe ik dat ga doen met de AV kanalen van mijn TV, aangezien AV1 beter beeld geeft dan AV2. Misschien kan ik tegen die tijd een goedkoop HD'tvje mee pikken :)

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tegen eind 2006 zullen de prijzen al goed gedaald zijn van HD tv's. Met al die blu-ray spelers op de markt, Hd- dvd spelers op de markt, wordt de HD tv ook beter verkocht hé. Mijn broer wil in 2007 een full HD tv kopen(1080p). Dat gaat vet zijn als gt5 1080p ondersteunt_O_ . Ik doe het met een Sony bravia(720p/1080i)...Zeker goed genoeg voor mij:).

15. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel ik speel met xbox en pc tegelijk online hoewel je dan idd steeds weer moet wennen aan je xbox (360).
    Ik kan op het moment helaas niet online gamen morgen of overmorgen komt iemand van chello zodat ik eindelijk live op de 360 kan ervaren.
    En aangezien je op de PS3 dan ook muis en toetsenboard kan gebruiken zal ik niet meer moeite ervaren dan toen ik telkens schakelde tussen pc-> xbox.
    Maar het is te doen dus maak je geen zorgen.

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je al die fanboys zo irritant vindt, moet je zelf ook niet met dit soort posts aankomen he ;)

Ach, ik lees wel weer verder, ik wou je er alleen ff op wijzen :)

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah mar volgens mij gaar de ps3 nooid een online service kunnen hebben zoals xbox.
    xbox heeft nu zo'n 3-4 jaar gewerkt met xbox-live en nu met de xbox360 is het nog beter en nog mooier en als of wat microsoft in 5jaar doet sony in enkele maanden kan doen at geloof ik ook niet

18. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Je weet maar nooit waar Sony achter gesloten deuren mee bezig is geweest.
    Om even een heel ander voorbeeld te geven. Computer fabrikant Apple verbaasde de computerw ereld toen ze zeiden dat ze al 5 jaar hun OS ook op Intel processoren draaide...

Als een bedrijf met iets nieuws komt is dat geen impuls dat ze dat metteen aankondigen zonder nog iets draaiende te hebben. Sony heeft dan vast iets voorbereid.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Agreed, je weet zelf wat er van kan komen hier, dus lok het aub ook niet uit :)

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maarja, Microsoft is king op gebied van internet shit, dus zou wel raar zijn als Sony met iets komt dat xbox live evenaart, dus het zal waarschijnlijk wel niet gebeuren...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina