1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ja dat las ik ook... Ik las een tijdje geleden dat de Revo rond de 150 dollar zou gaan(bleek fake te zijn) maar dat is nou niet meer het geval, maar voor 150/175 euro had ik hem meteen gehaald hoor :)

    Maar onder de 300 euro dus... huhm 299 euro zeker? ;)

    dan vind ik het nog wel prijzig hoor voor een console die een tikkeltje krachtiger wordt dan de xbox
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind het prima dat ze zich willen onderscheiden, maar ik laat hem lekker staan :cool:

    Deze thread gaat over de next gen consoles en daar hoort dat apparaatje van Nintendo ook bij :) Daarnaast kunnen de mensen hier wel zoiets hebben van; "Hey ik wil de Revo omdat blabla bla en geen PS3 omdat blablabla!" en dan kunnen ze dus ook in dit topic terecht..

    Dus we hebben niks te maken met wat Nintendo wil O-)
     
  3. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wat in. De Revo kan iemands keuzen boven de 360 en PS3 zijn vanwege de controller, games of prijs. Dan is het inderdaad 360 vs PS3 vs Revo
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Goiz
    De revo is een next gen console idd maar dan op gameplay gebied he en niet op grafisch gebied, want als je kijkt naar de xbox360 en de ps3 dan zijn die wel degelijk een stap hoger op grafisch gebied
     
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ben er niet zo van overtuigd dat de controller van de Revolutions je het next gen gevoel geeft. Ik wil liever beter graphics etc en een normale controller.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ Tecnomic; True, maar op welk gebied het next-gen zal zijn maakt niet zoveel uit imo. Het blijft ook een nieuwe console en blijkbaar willen mensen er ook hier over praten, dus waarom zou ik dat eruit halen? Alleen omdat Nintendo een andere weg is ingeslagen?

    Dat soort dingen kunnen ook gewoon als argumenten aangedragen worden om juist wel of niet voor een console te kiezen :)

    //edit; de reactie van biggie hierboven is bijvoorbeeld prima voor een thread als deze.. hehe O-)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Graphics en Audio alleen maakt een console niet Next-Gen het gaat de next generation juist om de gameplay en de extra's die een console gaat bieden :) ... Ik vind daarom ook dat de Revolution in deze thread past. Het is immers de toekomst van gaming
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht bij een next-gen eigenlijk iets nieuws. Als je een PC pakt en daar een verbeterde processor en verbeterde grafische kaart in duwt heb je ook niet gelijk een totale nieuwe generatie PC. De Revo heeft vanaf de launch iets (de controller voor degene die het ontgaat ;)) en dat mis ik bij de PS3 en de 360.

    Edit: Goiz en Fardo zijn me voor :9
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Goiz
    kan je geen apart toppic maken voor de Revo?? nee hoor grapje :9

    @Fardo
    nou op grafisch gebied denk ik veel hoor, het geeft juist de ontwikkelaars wel de kans om hun nieuwste stukje software op de next gen console te kunnen draaien(vloeiender/mooier en beter dus)

    @Brandts
    daar zit idd wel wat in, maar Eye Toy next gen dan?? dan kan ook wel wat worden hoor
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2006
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die bestaat al in overige consoles & PC gaming.. :) --> klik.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Best wel grappig dat iedereen nog denkt dat hij echt maart 2006 gaat uitkomen.. denk je niet dat er wat meer informatie zou vrijkomen zo onderhand? Xbox 360 kwam in november uit en ook daar werden maanden van tevoren al concrete details van vrijgegeven, zoals screenshots etc. Ik zie echt een PSP screnario opdoemen waarin Sony pas in 2007 Europa kan voorzien.

    Maarja wie kon verwachten dat Microsoft écht die console gewoon binnen een jaar wereldwijd in de markt ging brengen? Dat is nog nooit vertoond en daar moet je echt wel wat voorbereiding voor treffen. Dat is niet iets wat je even in januari uit de doeken gaat doen als je al in maart wilt lanceren. Maar goed we zullen zien...
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @biggie
    jij blijft maar niet opgeven he *zucht*

    anyway als de Revo goedkoop wordt (200/250 euro dan) haal ik hem denk ik wel want ik wel zin om een potje super smash brothers melee te spelen met de Revo controller :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2006
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Tecnomic hoe bedoel je dat ik niet blijf opgeven.
    Ik post alleen maar informatie.
    Is daar iets mis mee?
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier dan nog maar eens mijn linkje :D (4e keer)
    http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=515
    Bedenk ook ff dat de PS3 waarschijnlijk niet wereldwijd gaat launchen. Ze hebben dus minder voorbereiding nodig dan de 360.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Net als Hordo betwijfel ik dat Sony's Playstation 3 in het voorjaar al te spelen is ... tenzij men op de CES een draaiende Playstation 3 kunnen demonstreren ... maar we zullen zien ... Ik vind Juli 2006 een reëlere datum
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Sony gister nog heeft gezegd dat ze nog steeds in maart willen uitkomen geloof ik dat eerder als gedachtes van iemand.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm heb je ook een andere bron dan die nederlandse site? Ik vind deze site er niet echt ... ehm professioneel genoeg uit zien
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fardo
    nee zo zijn er wel meer sites die niet professioneel zijn zoals xboxarena
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina