1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ... maar dit soort nieuws plaatst xboxarena altijd met een source .. ik zie bij deze site geen bron vermelding staan ... is niet erg :) ... maar ik neem deze post nog met een korrel zout .. Daar ken ik de verschillende nieuws sites te goed voor

2. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het over persbureau Reuters maar een directe link hebben ze niet. Verdere bronnen heb ik zelf ook niet. Ik zal headliners in de gaten houden, net zoals Fardo volgens mij ook doet ;)

3. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    de Revolution wordt waarschijnlijk wel HDTV supported he.

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de artikelen die heb gelezen zeiden toch van niet. Heb je bronnen?

5. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Met nadruk op waarschijnlijk.
    Maar wat ik gehoord had. Was dat ze toch HD gingen supporten.
    Dat is ook waarschijnlijk de reden dat ze hem uit hadden gesteld.
    Maar weet het niet cker.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je een bron ... want het laatste persbericht was geen HDTV support voor de Revolution ... dat is ook de reden waarom deze onder de $300 komt te liggen

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niets van een uitstel. Ik weet alleen dat hij dit jaar uitkomt. Als Nintendo wel HDTV gaat ondersteunen zou dit wel relax zijn.

8. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had het ook ergens gehoord en weet het ook niet zeker. Volgens mij was het meer een vraag dan een aankondiging. Het enige wat hij dan mist is een vraagteken ;)

10. Nord1n

Nord1n Guest

Als nintendo dat niet gaat ondersteunen dan zal de console goedkoop worden.
    En dat is wat Nintendo wil, dat trekt de ouders ook aan om zo een thuisconsole te kopen voor hun kids.

11. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo zal denk ik, net als bij deze generatie, de console voor erbij zijn... De meeste First Party games (Zelda, Mario platformers, Metroid) zijn gewoon super en voor de rest heb je de 360 of ps3...

12. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    bijna 30 van die games op jouw lijst zullen ook op de 360 verschijnen

13. Nord1n

Nord1n Guest

Ja precies..

14. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Zou heel goed kunnen.. Betekent ook dat we de PS3 hier niet voor eind 2006 begin 2007 gaan zien.. Dan gaat Sony het hier dus misschien nog lastig krijgen tegen de Xbox 360, want die zal dan inmiddels wel in prijs gezakt zijn, en natuurlijk veel meer games beschikbaar hebben.. (plus dat ik Xbox Live nog steeds een enorme toegevoegde waarde vind, maar dat is slechts mijn mening)

In Japan zal het natuurlijk een ander verhaal zijn, omdat de PS3 daar veel eerder uitkomt dan hier, en de Japanners duidelijk biased zijn tegenover de Xbox.. Misschien dat alle typisch Japanse RPG's en andere games die nu gaan uitkomen voor de Xbox 360 daar iets verandering in kunnen brengen (de 1e Xbox miste dat).. Maar ik denk dat de PS3 daar alsnog wel veel meer zal verkopen, behoorlijk meer zelfs zeer waarschijnlijk.. Echter, zolang de Xbox 360 het wel goed blijft doen in de VS en Europa is er weinig aan de hand voor MS..

Enige probleem wat MS nu wel heeft in de VS en Europa zijn de leveringsproblemen.. Maar dat is het risico wat ze genomen hebben door een wereldwijde launch te doen, je weet dat het enorm veel productie en organisatie vraagt, en dat de vraag (vooral in de VS en Europa dus) enorm zal zijn de 1e paar maanden.. Ik geef ze daar wel credit voor ondanks dat ik zelf ook nog steeds op mijn 360 zit te wachten.. Ik zie Sony of Nintendo dat risico niet zo snel durven nemen.. Sony had in het begin zelfs nog leveringsproblemen met b.v. de PSP terwijl die toch echt niet wereldwijd gelanceerd is.. Wat dat betreft heeft MS toch echt wel meer 'balls' zeg maar..:cool:

Ik zie trouwens Nintendo niet echt als concurent van de Xbox 360 of PS3, omdat die toch meer op een ietswat andere doelgroep gericht is.. De Xbox 360 en PS3 zijn de 2 grootste concurrenten van elkaar.. (maar zoals ik al zei kan je niet om de Xbox 360 heen als je van online gamen houdt, dat is de Xbox Live fanboy in mij die dat zegt ;))

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  15. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok zand erover.
    uhmz ik had ergens gelezen dat nintendo zich met ms wil verenigen.
    ze hadden zelfs een tien stappen plan om de playstation onderuit te halen.
    maarja denk dat ms geen interesse heeft in nintendo :cool:

16. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerder dat het andersom is, maar dat terzijde... Sony is tegenwoordig zo een ingeburgerde naam in de gameswereld, dat het bijna onmogelijk zal worden hun omver te werpen... of de PS3 moet echt een wanproduct worden (wat ik niet verwacht)

17. Nord1n

Nord1n Guest

Binnenkort krijgen we meer info over de ps3, ik hoop dat ze dan ook de menu's laten zien enzo dat is wel belangerijk voor mij. En ik hoop dat ze wat aan de online mogelijkheden doen.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ze dees week nog geen games gaan laten zien van ps3, pas in february. Maar het zou altijd kunnen dat ze een game laten zien om de specs te demonstreren ofzo, ik hoop het!

19. Nog steeds niet?:{

Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat er met rotte tomaten gegooid gaat worden door journalisten naar het beurspersoneel van Sony.
    Telkens maar dat uitstellen..

Het wordt nou echt wel een keertje tijd..

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2006
  20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, de meeste gezinnen hebben een ps2 thuis, omdat die gewoon verreweg het bekendst is. Maar ik moet zeggen dat de Xbox 360 nu ook aardig bekend is in Nederland. Je hoort tijdens reclames af en toe de term vallen, maar ik hoop dat de marktverdeling ongeveer fifty-fifty gaat worden tussen de 360 en PS3. (En dan bedoel ik verhoudingsgewijs tussen de 360 en PS3, niet dat ik de Revolution niets gun!) Dat betekend veel concurrentie, wat je hopelijk dan terug kan zien in de kwaliteit van de games.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina