Ik volg deze discussie nou al enige tijd en het valt me op dat alles eigenlijk gebaseerd is op geruchten en op persoonlijke smaak.
Hoe kun je nu al gaan zeggen welke van de 3 next-gen consoles het beste gaat worden als er van 2 van de 3 weinig bekend is en nog game van is getoond.
En wat boeit het mij nou welke beter verkoopt of op welke je die DVD's kan kijken en andere DVD's op de ander, of enkele andere functies.
Een huidige gameconsole moet voor mij twee dingen kunnen: games afspelen en online gameplay. Het is een gameconsole, geen multimedia ' ik kan alles ' apparaat. De rest boeit me niet echt.
Net zoals BC, dat boeit mij niks. Als ik een een xbox game wil spelen, dan pak ik mijn xbox wel en als ik een PS2 game wil spelen, dan pak ik wel een van mijn 4 PS2's.
Ik heb liever dat ze tijd en geld in een goede game of in wat anders steken.
De enige specs / functies die ik belangrijk vind zijn: goede hardware, harde schijf, HDTV ondersteuning, surround sound, wireless controllers en online gaming.
Een console is in het algemeen niet beter dan de ander. Dat verschilt van persoon. Voor iemand die van RPG's houd is de PS3 beter en voor iemand die van shooters en racers houd is de Xbox360 beter.
Welke als compleet pakket beter is, is puur een kwestie van persoonlijke smaak.
Wel kan de hardware van een console beter zijn dan de hardware van een ander.
Laatst bewerkt: 3 jan 2006